Shifty Powers Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 Eg er kanskje ikkje heilt objektiv, men eg tykkjer Sogndal var fullt på høgde med Rosenborg, sjølv om Rosenborg hadde det meste av banespelet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 Resultatet var fair det, men måten 1-1-målet kom på, er helt håpløst! 1 Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 Bare fulgt Sogndal-RBK på VG-live. Virker som RBK har dominert, men vært lite dyktige i avsluttningene. Noen som har sett kampen og har et inntrykk? Kan vel uansett ikke ansees som et tegn på gryende toppform for trønderne. Huff og huff... Lagene var ca jevngode på 0-0, kanskje med et lite overtak til Sogndal. Etter 0-1 dominerte Sogndal, og i sluttminuttene etter 1-1 dominerte Rosenborg veldig. Alt i alt rettferdig med uavgjort synes jeg. Molde-kampen tidligere i dag var forøvrig veldig underholdende. De overkjørte regelrett VIF i store deler av kampen. Hmmm fra 3. til 9. plass på tabellen er det tett så det er vanskelig å avskrive RBK i medaljesammenheng, men at de skal klare å ta gullet begynner det å bli vanskeligere å se som et sansynelig utfall. Har forstått det slik at Solskjær har veldig fokus på at de skal dominere kampene, når MFK har trening. Det har de tidvis fått til i noen av kampene i vårsesongen. Godset og Til har jo to kamper mindre spilt enn MFK. Må vinne kontinuerlig framover begge to, for at MFK ikke skal rykke i fra. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 Hver jævla kamp...olulz! Mot det tjekkiske nazi laget og mot Sogndal har vi dommerne i mot oss. Vi spiller ikke bra, men når slike håpløse dommere gjør dagen perfekt så må vi ha lov å si ifra. Det beviser at RBK ikke er favorissert som Rekdal sier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Sarpsborg - Haugesund utsatt pga. regn? Mange mål på starten av hovedrunden! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Fortjent 2-0 til godset etter første. Ingen ting som tyder å at den ledelsen blir utfordret nevneverdig. Synd å se LSK ikke en gang ha en god målsjanse ;p Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Hvordan kan man ikke like sendingen paa TV2 for oeyeblikket? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Perfekt TL-runde. Rett og slett perfekt. Jeg digger sesongen 2011. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Vondt å se at M**** vinner Tippeligaen. Molde har ikke vunnet enda, selv om jeg tror håpet stiger for moldenserne for hver kamp som vinnes for tiden. Men helt ærlig syns jeg ikke RBK skal klage så veldig ved å ikke få gullet én simpel gang.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Vet du forhold mellom RBK og Molde? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Vet du forhold mellom RBK og Molde? Selvsagt. Jeg har da "i" i dialekta mi selv. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Okei, da skjønner du vel hvorfor han sier det. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Okei, da skjønner du vel hvorfor han sier det. Ja, men det betyr likevel ikke at RBK skal ha gullet/være med i gullkampen. Bragdene deres står på rekke og rad de siste årene (med noen unntak). Det ble sagt med litt glimt i øye. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Han sier ikke at RBK må være der. Er det noen andre som skal vinne så er det alle utenom Molde. Forstå nå da Lenke til kommentar
Samara Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Tvert imot. Molde fortjener det faktisk. 1 Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Hadde ventet meg noen mål på Alfheim .... og der kom det gitt. Snakker om sola. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Målrush sender TIL i ledelsen. Fortsetter å dominere hjemme! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg vurderte å starte FIFA, men ventet 5 min i tilfelle noe skulle skje. Lurt. Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Da henger TIL seg på MFK. De fortjener virkelig mer enn 4000 tilskuere på hjemmekamp i fint sommervær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå