Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Wow. Du skriver det der som om det skulle være en prestasjon.

 

Nei, jeg skriver det fordi det er fakta, og for å understreke hvor dårlige norske lag tross alt er for tiden. Dersom det såret deg eller noen andre, så beklager jeg det. Og det mener jeg ikke sarkastisk, men helt genuint.

 

I min verden får vi forhåpentligvis et maktskifte i norsk fotball snarlig, og bedre norske prestasjoner i Europa i takt med dette. At RBK-supportere er uenig med meg er av den største selvfølgelighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norsk fotball er for liten og for pengesvak til noen gang å bli "store", men man ønsker jo at nivået skal bli så høyt som det er potensiale for. Den alt for lange vinterpausen er et problem det burde være mulig å finne en eller annen bedre løsning på. Det holder ikke med treningskamper. Det må legges opp til en eller annen type turnering med nok verdi til at det gir skikkelig intens kamptrening.

Lenke til kommentar

Skal forøvrig bli artig å se Molde-Vif i dag. Artig å se om Molde klarer å beholde koken gjennom sommeren og skal bli spennende å se om ikke Vif klarer å få til mer enn de har gjort til nå i år. De burde helt klart ha mannskap til å ligge høyere på tabellen enn det de gjør nå.

 

Tror desverre ikke kampen mot Sogndal vil gi så mye om tilstanden til RBK. .. Med mindre de går på et tap .. Gud forby.. :innocent:

 

Godset-Lillestrøm og Tromsø-Ålesund blir spennende kamper i morgen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Bare fulgt Sogndal-RBK på VG-live. Virker som RBK har dominert, men vært lite dyktige i avsluttningene. Noen som har sett kampen og har et inntrykk?

 

Kan vel uansett ikke ansees som et tegn på gryende toppform for trønderne. Huff og huff... :innocent:

 

Lagene var ca jevngode på 0-0, kanskje med et lite overtak til Sogndal. Etter 0-1 dominerte Sogndal, og i sluttminuttene etter 1-1 dominerte Rosenborg veldig. Alt i alt rettferdig med uavgjort synes jeg.

 

Molde-kampen tidligere i dag var forøvrig veldig underholdende. De overkjørte regelrett VIF i store deler av kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...