Emils. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det er imot FIFA reglemanget å forhandle med spiller før klubb, så hvis dette er tilfellet har RBK brytt FIFA reglemanget og dette får sikkert konsekvenser. Tror det har vært kommunikasjon mellom agent og klubb, og agent har gitt Veigar beskjed på den måte. Det kan ligge en muntlig kontrakt med spiller som tilsier at han blir RBK spiller hvis RBK ønsker han. Det er tross alt Janne som blir hans "nye trener". Blir uansett rart og se Veigar i Rosenborg drakta. Det trodde jeg aldri jeg skulle få oppleve, så på han som Stabæks Roar Strand. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Blir uansett rart og se Veigar i Rosenborg drakta. Det trodde jeg aldri jeg skulle få oppleve, så på han som Stabæks Roar Strand. Seriøst? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Driter seriøst i hvilket syn du har på Stabæk og dine meninger. Daniel og Veigar har da vært ekte Stabæk gutter. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Driter seriøst i hvilket syn du har på Stabæk og dine meninger. Daniel og Veigar har da vært ekte Stabæk gutter. Veigar har spilt i Stabæk i totalt 5,5 sesonger, med et avbrekk i Frankrike (fordi han ville til utlandet). Roar spilte hele karrieren i Rosenborg, bortsett fra den ene sesongen i Molde, og er norges mestvinnende fotballspiller. De to kan ikke sammenlignes engang, imo. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg sammenligner ikke de to på prestasjoner. Hvorfor drar du inn medaljer og slikt? Det jeg tenkte på var lojaliteten til klubben. Jeg så for meg at Veigar kom til å bli i Stabæk ut tiden han har igjen som fotballspiller. Det overrasker meg at han ønsker seg vekk. Hva han har vunnet er irrelevant. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det er imot FIFA reglemanget å forhandle med spiller før klubb, så hvis dette er tilfellet har RBK brytt FIFA reglemanget og dette får sikkert konsekvenser. Tror det har vært kommunikasjon mellom agent og klubb, og agent har gitt Veigar beskjed på den måte. Det kan ligge en muntlig kontrakt med spiller som tilsier at han blir RBK spiller hvis RBK ønsker han. Det er tross alt Janne som blir hans "nye trener". Det er forsatt i mot reglemanget. Syns det er rart at ikke Stabæk reagerer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg sa jo det var imot reglemanget. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Begret til Molde. Nei, nei, nei... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Begret til Molde. Nei, nei, nei... Nå rant begeret over! God erstatning for Diouf. Blir overrasket om gullet ikke havner i Molde i år. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hah, jeg ble så satt ut at jeg ikke klarte skrive navnet riktig en gang. Har virket som han har trivdes i Godset, deler jo leilighet med en av de andre, og Molde liker vi jo ikke.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Ålesund? Vel, synes det er flott at et lag klarer det. Jeg tror ikke at håpet er kjørt, kanskje kun for Strømsgodset, for de andre lagene. Får håpe RBK og VIF kan reise seg og klamre seg videre! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 AaFK leder mot Elfsborg. 4-0. Ser ut som at vi får ett lag videre i Europa i hvert fall! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Bra valg å følge Aafk-kampen istedenfor Enga ihvertfall, thats for sure. Expressen: Elfsborg förnedrat - av norskt mittenlag lol'd Endret 28. juli 2011 av Rampage Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Haha. :!: Flira av denne fra VGlive (Godset-kampen): 42 Adrian header 15 meter, men helt ufarlig. Godt av Godset så langt. 0-0 pause. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 De blir overkjørt til grader, men holder ihvertfall nullen Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 2-0 til Atletico. Ikke overraskende. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Og rødt kort. Bra kontring av Strømsgodset. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Og der putta dem. Dritnice! Imponerende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå