Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Det er imot FIFA reglemanget å forhandle med spiller før klubb, så hvis dette er tilfellet har RBK brytt FIFA reglemanget og dette får sikkert konsekvenser.

 

Tror det har vært kommunikasjon mellom agent og klubb, og agent har gitt Veigar beskjed på den måte. Det kan ligge en muntlig kontrakt med spiller som tilsier at han blir RBK spiller hvis RBK ønsker han. Det er tross alt Janne som blir hans "nye trener".

 

Blir uansett rart og se Veigar i Rosenborg drakta. Det trodde jeg aldri jeg skulle få oppleve, så på han som Stabæks Roar Strand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driter seriøst i hvilket syn du har på Stabæk og dine meninger. Daniel og Veigar har da vært ekte Stabæk gutter.

Veigar har spilt i Stabæk i totalt 5,5 sesonger, med et avbrekk i Frankrike (fordi han ville til utlandet). Roar spilte hele karrieren i Rosenborg, bortsett fra den ene sesongen i Molde, og er norges mestvinnende fotballspiller. De to kan ikke sammenlignes engang, imo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg sammenligner ikke de to på prestasjoner. Hvorfor drar du inn medaljer og slikt?

Det jeg tenkte på var lojaliteten til klubben. Jeg så for meg at Veigar kom til å bli i Stabæk ut tiden han har igjen som fotballspiller. Det overrasker meg at han ønsker seg vekk.

Hva han har vunnet er irrelevant.

Lenke til kommentar

Det er imot FIFA reglemanget å forhandle med spiller før klubb, så hvis dette er tilfellet har RBK brytt FIFA reglemanget og dette får sikkert konsekvenser.

 

Tror det har vært kommunikasjon mellom agent og klubb, og agent har gitt Veigar beskjed på den måte. Det kan ligge en muntlig kontrakt med spiller som tilsier at han blir RBK spiller hvis RBK ønsker han. Det er tross alt Janne som blir hans "nye trener".

Det er forsatt i mot reglemanget. Syns det er rart at ikke Stabæk reagerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...