Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis JJ mente det han sa i artikkelen, så bør man kunne forvente at spillerne som starter kampen tar den seriøst, og ikke behandler den som en to timers ferie. Hvis JJ faktisk forsøkte å få spillerne til å vinne kampen i går er han en jævlig elendig motivator, for å si det sånn...

 

Jeg er klar over at RBK er elendige for tiden, men "0-2 for Breidablik"-elendige er de ikke. Pinlig at JJ klager på andre klubber, når RBK suger like mye. Noen burde be fyren om å starte med å feie for egen dør. Hvis han mener han ikke har nok problemer å stri med internt, så har han rett og slett ikke innsett realitetene.

Lenke til kommentar

Jönsson har et poeng. Rosenborg har de siste årene "båret" mye av ansvaret for norsk fotball i Europa. Det er på tide at andre klubber kan gå til gruppespill eller få til resultater mot sterk motstand. I fjor røyk vel alle bortsett fra Rosenborg lenge før det var snakk om gruppespill. Når danske lag gjør det bra, må det være mulig for norske og.

Lenke til kommentar

Imponerende av AafK. Mens Tromsø følger opp det svake spillet til RBK i går...

 

 

Er redd alle norske lagene ryker i neste runde:

 

3. kvalikrunde til EL:

 

Strømsgodset - Atlético Madrid (10% sjanse for å gå videre)

Aalesund - Elfsborg (40-50% sjanse for å gå videre)

Vålerenga - PAOK (30-40% sjanse for å gå videre)

 

3. kvalikrunde til CL:

Rosenborg - Viktoria Plzeň (40-50% sjanse for å gå videre)

 

 

EDIT: Ser at med tap så får RBK playoff til EL. Men det kan bli mot ganske tøff motstand, type Tottenham, Besiktas, Hannover etc.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Når det kommer til Europa synes jeg folk kan gi faen i "håper blablabla ikke kommer videre". Jeg unner alle lag spill i Europa. Det styrker vår posisjon og norsk fotball drar utvilsomt godt av det.

 

Som Maefteda skriver mener jeg det samme. Aalesund og VIF har fult mulig å klare dette. Klarer SIF å gå videre kan man ikke annet enn å bli voldsomt imponert. Det er uansett, dessverre, nærmest umulig for SIF, men fotball er fotball.

 

Klarer ikke RBK dette blir jeg skikkelig forbannet. De burde ha så mye å bevise og ta igjen at de skal knuse det laget. Jeg tror vi har muligher til å sende de ut, med mindre vi drar opp Bredablik spillestilen.

 

Håper vi scorer 3-4 mål mot FFK så vi ihvertfall beviser at vi scorer.

Lenke til kommentar

Når det kommer til Europa synes jeg folk kan gi faen i "håper blablabla ikke kommer videre". Jeg unner alle lag spill i Europa. Det styrker vår posisjon og norsk fotball drar utvilsomt godt av det.

 

Jeg synes du kan gi faen i å diktere hva andre fotballsupportere skal håpe og ikke håpe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...