Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Historien skulle vel tilsi at RBK vinner serien, men jeg tror heldigvis ikke det er det mest sansynlige i år. :D

 

Det er imponerende av TIL å komme seg så langt ut i sesongen og bare 2 tap. Bra defensivt. De slipper inn lite baklengs. Likevel tror jeg stallen er for tynn og at de er for sårbare for skader eller spillere som mister formen.

Lenke til kommentar

At Molde, Til og Sif ligger øverst viser hvor svakt nivå vi har i tippeligaen i år

 

Det er selvsagt relativt. Norge har vært gode til å ligge sterkt an i massevis av idretter i forhold til hvor små vi er, og hvor dårlige forhold vi har i mange av dem (bla. fotball), men det har utvilsomt gått nedover for TL. Hvordan vi ligger an i Europacupene dette året gjensår vel å se. Det har ikke sett så ille ut så langt.

Lenke til kommentar

Unnder Molde et seriegull denne sesongen. 100 års jubeleum for nesten laget. De står vell med 7-8 sølv medaljer i eliteserien, og det er vell mer enn noen andre, om ikke LSK er i nærheten. Når en har vært så nærmt, så mange ganger er det fortjent. I mine øyner i alle fall. Også måten de spiller på for tiden er imponerende.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke fra Molde, men jeg ser faktisk ikke noen god grunn til at enkelte er så anti Molde. TIL er helt ok de også, Det er ikke det. Jeg vil likevel gi Molde den anerkjennelsen at de har stått for offensiv og bra fotball i flere av de siste sesongene. I 2009 da de ble nr. to i både cupen og serien mener jeg at de spilte den klart mest underholdene fotballen. RBK vant p.g.a. kjedelig kynikerfotball som kun varmer hjertet til ihuga trøndere. Ålesund var bedre i cupfinalen fordi de var gode taktisk, men Molde hadde best fotball sesongen sett under et.

 

Jeg syntes det er bra at det er mer enn drillofotball i Norge. Det har vært spede forsøk på underholdende fotball i Norge. Pr i dag så er Molde den beste eksponenten for underholdende fotball.

Lenke til kommentar

At Molde, Til og Sif ligger øverst viser hvor svakt nivå vi har i tippeligaen i år

 

Det er vel det faktum at VIF og RBK ligger så langt ned som viser at nivået er lavt. Nivået har blitt svakere. Førts og fremst viser dette seg i svært variable resultater fra kamp til kamp. Nesten ingen klarer å yte stabilt bra over tid. Man taper en kamp og spiller dårlig i neste. Det er mye slik i serien denne sesongen. Syntes i en slik sammenheng at det er merkelig å dra fram TIL. De har faktisk bare to tap i hele vårsesongen så de er faktisk det eneste laget som har prestert stabilt.

Lenke til kommentar

Sammendrag fra dagens kamp?

Borges herjet vilt med alt og alle. Tre mål og én assist. Markedsverdien hans steg nok med noen millioner etter kveldens forestilling.

 

Blir spennende å se om han fortsatt er i Tippeligaen når vinduet stenger.

 

Viktig at Brann tapte for Lillestrøms skyld. Blir spennende å følge med på neste runde, satser på at Sigurdarson putter noen.

Lenke til kommentar

Sammendrag fra dagens kamp?

Borges herjet vilt med alt og alle. Tre mål og én assist. Markedsverdien hans steg nok med noen millioner etter kveldens forestilling.

 

Blir spennende å se om han fortsatt er i Tippeligaen når vinduet stenger.

 

Viktig at Brann tapte for Lillestrøms skyld. Blir spennende å følge med på neste runde, satser på at Sigurdarson putter noen.

 

Ikke enig. Brann har et for svakt lag til å klare å holde posisjonen ut sesongen. Brann er ikke LSK sitt store problem. LSK har klart å bøtte inn mye mål denne sesongen. Bare de får litt bedre balanse i laget og innsatsen slik at de ikke slipper så mye inn så gjør de det bra i år. Det LSK må få til er å bli mere koordinerte bak uten å legge seg lavere. :thumbup:

 

Lett å si men vanskelig å få til :D

Lenke til kommentar

Sammendrag fra dagens kamp?

Borges herjet vilt med alt og alle. Tre mål og én assist. Markedsverdien hans steg nok med noen millioner etter kveldens forestilling.

 

Blir spennende å se om han fortsatt er i Tippeligaen når vinduet stenger.

 

Du glemte å nevne Hussain som var vilt god i dag. Han var rett og slett klasse i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Sammendrag fra dagens kamp?

Borges herjet vilt med alt og alle. Tre mål og én assist. Markedsverdien hans steg nok med noen millioner etter kveldens forestilling.

 

Blir spennende å se om han fortsatt er i Tippeligaen når vinduet stenger.

 

Du glemte å nevne Hussain som var vilt god i dag. Han var rett og slett klasse i dag.

 

Passet på å klappe gutten på skuldra. Flott type!

Lenke til kommentar

Jönsson uttaler seg FØR returoppgjøret i dag, og kommer blant annet med et subtilt stikk til klubber som ødelegger for rankingen ved å senke nivået og prestasjonene når de spiller på kontinentet: http://fotball.aftenposten.no/mesterligaen/article205530.ece

 

Regner med han kunne ønske han aldri hadde sagt det, og kanskje det endelig blir slutt på sytingen om at norske lag ødelegger RBK's ranking i Europa. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...