Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dagbladet.no/2011/06/27/sport/fotball/tippeligaen/17090680/

Da kan man vel allerede kåre årets mål! For en legende.

Løpe uutfordret fra midtbanen til 16-meter og et bra skudd er maradona? Really?

Dersom du kaller Gus' løp uutfordret, så regner jeg med du kaller Maradonas England-løp uutfordret også. Sånn sett er det jo ingen dårlig sammenligning du kommer med der. Forøvrig rart at du spør meg det spørsmålet. Jeg er ikke artikkelforfatteren, og jobber ikke i Dagbladet. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Wow! For en fotballhelt! En konge! Maradona! Sambafotball! På grunn av han ligger Brann nå på ... avskumplass.

Ét godt mål gjør ikke et dårlig fotballag bedre. Alltid bra med litt motivasjon, men det forandrer ikke på den brutale sannheten; Brann råtner nede på tabellen.

Lenke til kommentar

Synes det er morro at lag som Brann, Lillestrøm etc. har gjort det så utrolig bra i år, når de har dårligere poengsnitt enn Vålerenga som har hatt en skuffende sesong.

De tre neste kampene(Molde, Tromsø, Godset, alle hjemme) blir kjempeviktige. Tar vi 7 poeng der, blir det seriegull 2011!

Lenke til kommentar

Det er ingen realistiske brann supportere som snakker om legende, maradonna/messi eller gull. At Diego hadde en sykt bra kamp derimot. En nydelig kamp av Diego, men ikke spesielt imponerende av Brann laget.

Rotner nede på tabellen? Vi var dømt rett ned i år av flere aviser og "eksperter", men vi ligger på 5 plass og om vi klarer å skjerpe midtbanen og forsvaret til de neste kampen kan vi klarte ytligere. Jeg har ingen forhåpninger om gull eller medaljer, men jeg begynner å se mye lysere på ny kontrakt. Det er dog ingen hemmelighet at "ingen" liker Brann. Er som vi synger hver helg: For det e norge mot oss, og vi e klar for å sloss for republikken vil alltid bestå! :thumbup:

Lenke til kommentar

Synes det er morro at lag som Brann, Lillestrøm etc. har gjort det så utrolig bra i år, når de har dårligere poengsnitt enn Vålerenga som har hatt en skuffende sesong.

De tre neste kampene(Molde, Tromsø, Godset, alle hjemme) blir kjempeviktige. Tar vi 7 poeng der, blir det seriegull 2011!

Oj, har Lillestrøm gjort det utrolig bra i år? Den var ny for meg. Jeg har sett nok en ujevn sesong hvor vi enten er veldig gode eller helt bedritne

Lenke til kommentar

Det at Brann ikkje kommer til å ligge blandt topp 5, er vel enkvar Brann supporter klar over. Liten stall og berre noen få skader kan gjøre det tøft videre i sesongen. Kommer vil blandt de 10 beste kan vi være rimelig førnøgd med sesongen, for alle ekspertene har jo dømt oss ned til addeco.

At Guastavino hadde en fin dag på banen kan ingen ta fra han og raidet var klasse. Var overrasket at han faktisk sentret ballen til Austin. Og folk som påstår at Guastavino får legendestatus etter denne kampen, drar vel det litt for langt.

Lenke til kommentar

God oppsummering, Brann89. Jeg er fortsatt fornøyd dersom vi unngår nedrykk, og i beste fall nedrykksstrid. Å kjempe om medalje og Europacup er utopisk. Vi har et rimelig godt a-lag, men vi har vel samtidig Tippeligaens tynneste stall, og klarer på ingen måte å fylle opp benken uten uprøvde juniorer selv om laget er skade- og suspensjonsfritt.

Uttalelser som "legender" og "konger" er jo bare morsomme. Litt på grunn av ekstasen man opplever ved slike fantastiske fotball-øyeblikk, men spesielt iom at enkelte supportere av motstanderlag alltid blir provosert og fyres opp av det. Slike uttalelser blir alltid besvart på en bitter og sarkastisk måte. Sure og kverulerende motstandere er jo også en viktig del av underholdningen med fotball.

Slutter forøvrig aldri å la meg fascinere av folks pekefinger mot ren lidenskap. Selv bor jeg i Trondheim, og da venner av meg kom med liknende karaktersitikker av Prica etter hans fire mål mot LSK tidligere i år, satt jeg bare å smilte av entusiasmen. Det er jo bare herlig. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Elsker bitterheten over at Brann gjør det over godkjent denne sesongen. Noen av dere gjør et enormt dårlig forsøk på å kamuflere det med ironi. :)

Når det gjelder Gustavinos prestasjoner var det langt fra verdensklasse og patetisk hvordan et par eksperter sammenligner han med Messi. Blir for dumt.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...