MartinF Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Det der var ikke straffe. Ehh, jo... Hånda til Vikingspilleren var FAEN ikke i noe naturlig posisjon. Klar straffe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Haha, den traff hånda. Få opp øynene Kloffsk. Men fy faen så lite fortjent det hadde vært. RBK falt helt sammen etter Rade gikk ut. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Det er ikke straffe. Dommerne har før sesongen får klar instruks på hva man skal blåse hands på og dermed frispark/straffe. Når ballen spilles/skytes opp i hånda på en spiller slik på få meters avstad, typ 1-2 meter, er det ikke straffe. Staberg dømte helt rett. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg så vel at den traff hånda, så vidt, men hadde den ikke truffet hånda hadde den bare gått i Viking-spilleren. Helt OK å ikke dømme straffe. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Hvis hånda er i naturlig posisjon. Det der var ikke naturlig posisjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Ikke spesiet forbannet over at det ikke ble dømt straffe på den der. Helt greit. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Konklusjon etter kampen: KJØP EN FORBANNA SPISS, RBK!! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Nja, bytt trener. Henriksen suger jo balle i forhold til i fjor. Det er ikke bare hans skyld, men også måten han blir brukt på. Skjelbred har aldri vært noe god, så han kan bare selges, egentlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Per har jo faktisk vært en av våres beste i år. Mulig fordi alle andre har vært balle. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Viking godt mulig snytt for 2 straffer tidligere i kampen. De hadde fortjent det mest, men alt i alt greit med uavgjort. Vi klatrer og klatrer! Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Snytt for en soleklar straffe. Kan diskusjon please holde kjeft nå? Snytt for straffe... Nå kan forumhomsene her holde kjeft! :!: :!: :!: :!: Ja, det er nå bevist at RBK ikke har fått en eneste dommeravgjørelse med seg de siste 15 årene. :!: Den med forumhomsene var forøvrig ganske tøff. Hvor har du lært den? Endret 26. juni 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Nei, det er et bevis på det faktum at dere tar helt feil. "Ting går aldri mot RBK" er faen meg det eneste vi har hørt i år. Folk har bare en lei tendens til å ignorere det når ting går mot oss. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har aldri sagt at ting aldri går i mot RBK, hvor har du dette fra? Dessuten skal dere ikke klage særlig. 2-1 i tvilsomme situasjoner imo. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Ikke direkte rettet til deg, men siden du svarte ble det til deg her. Kanskje 1-1 i tvilsomme. Den til Henriksen er det faktisk latterlig at noen sier er straffe. Ikke i nærheten. Holdingen ii feltet på det innlegget er så lite at det faktisk hadde blitt helt latterlig å dømme på. Det skal ikke skje, men han holdt virkelig ikke mye. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Når du snakker til meg med betegnelsen "dere" virker det ikke akkurat som om du henviser deg til alle andre enn meg. Hvordan du kan påstå at denne holdingen bare var "litt" er for meg vanskelig å forstå. Hva skal til for at det er mye holding? Må man løfte spilleren opp, snu han på hodet og kaste han i bakken med trynet først for at det skal være holding nok til å dømme straffe? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Nja, bytt trener. Henriksen suger jo balle i forhold til i fjor. Det er ikke bare hans skyld, men også måten han blir brukt på. Skjelbred har aldri vært noe god, så han kan bare selges, egentlig. Tja, han har vel vert ein av dei bedire/mest stabile spelerane til RBK i år. Men han har tapt seg etter beinbruddet.. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Mye tekniske feil på fotball ekstra no. Lurer på om noen i redaksjonen hadde det tøft i går Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Jeg synes det er helt normalt for fotbalspillere å stikke hendene sine rett fram med håndflata mot ballen når den blir skutt. Den kan tross alt treffe veldig hardt!! Endret 26. juni 2011 av Pokey Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 For noen VILLE mål i Sarpsborg! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 http://www.dagbladet.no/2011/06/27/sport/fotball/tippeligaen/17090680/ Da kan man vel allerede kåre årets mål! For en legende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå