DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Nesten alle lag blir en smule favorisert på hjemmebane, men likevel er det bare latterlig å skylde på noe sånt hver gang man taper. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Du mener denne mentale effekten vil hjelpe RBK til seriegull. En teori som omfatter medholdsdømming for enkeltklubber. Som tilfeldigvis ligner på en identisk konspirasjonsteori som handler om at dommere og NFF favoriserer RBK. Beklager hvis jeg ordlegger meg feil, men det er såpass teit at det ikke er verdt å argumentere imot. Verdt å kommentere over flere innlegg, men ikke verdt å argumentere mot? Den var vel ikke helt troverdig. Uansett blir det fullstendig meningsløst å diskutere når du har den holdningen, så jeg dropper det. 2 Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Så alle lag som møter Rosenborg føler de får dommern i mot seg? Leste dette i et VG, for litt siden og det var faktisk Davy som sa det. "Grunnn til at RBK har fått så lite straffer i mot seg på Lerkendal de siste 20 årene er fordi motstanderlaget har vært så lite innenfor 16 meteren deres". Jepp, det er nok den eneste grunnen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Selvfølgelig ikke. Det er kun en teori. Hva er din teori for at det vistnok er så mye dømming "for" RBK? Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 At dommerne blir feige når de dømmer på Lerkendal. Slik er det i alle ligaer, de største lagene får gjerne en del gratis på hjemmebane. Dog, jeg sier ikke at Rosenborg har fått sin suksess på grunn av dommerne. Den har de selvsagt skapt selv. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Muligens, selv om jeg ikke sitter med den følelsen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Akkurat i dette øyeblikket ligger Aalesunds Fotballklubb på andreplass i ligaen, det skiller 1 poeng mellom første og femteplassen, og 2 poeng mellom sjette og trettendeplass. Bingoliga? I think so! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Haha. Er jo like bingo i Adeccoligaen og. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Rosenborg har fått et innkast og en corner de ikke burde ha. FY FAEN FOR EN BORTEDØMMING. HERREGUD. DETTE ER KRISE!! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Ta det med ro, vi får 2 straffer når vi ligger under 2-0 og får 7 minutter overtid for å vinne kampen. 1 Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Rosenborg har fått et innkast og en corner de ikke burde ha. FY FAEN FOR EN BORTEDØMMING. HERREGUD. DETTE ER KRISE!! Kanskje litt tidlig ute med å være sarkastisk drittsekk? :!: Hadde Viking spilt i RBK-drakter hadde nok Bjarnason fått straffe. Endret 26. juni 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Henriksen tok ballen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Ingen straffespark, på ball Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Det er hvordan man går inn i taklingen som har noe å si. Om man tar ballen har ei lite å si om man går inn på en stygg måte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Hadde det bare vært en stygg måte... 2 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Ingen straffe, men Ashley Young har et poeng! Drøyt at 8 av hovedkampene så langt denne sesongen har vært RBK kamper. Kun 2 kamper har gått på betal. Det er ikke noe morsomt å måtte se RBK hver runde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Helt ærlig vil jeg at RBK skal ha færre hovedkamper. For det første spiller de lite god fotball, så det blir ikke noe interessant for andre som ser på. For det andre har senkamper en negativ effekt på antall tilskuere på stadion. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Helt ærlig vil jeg at RBK skal ha færre hovedkamper. For det første spiller de lite god fotball, så det blir ikke noe interessant for andre som ser på. For det andre har senkamper en negativ effekt på antall tilskuere på stadion. This. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Ingen straffe, men Ashley Young har et poeng! Drøyt at 8 av hovedkampene så langt denne sesongen har vært RBK kamper. Kun 2 kamper har gått på betal. Det er ikke noe morsomt å måtte se RBK hver runde. Det er nå en gang slik at resten av landet syns det. Og TV2 vil tjene penger. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Hvorfor er det gøy å se RBK? Som DJ Dark sier, de spiller ikke noe god fotball for tiden. Første omgangen mellom Viking og RBK har vært helt jævli. Vurderer nesten å se på noe annet, men klarer ikke helt å skru av fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå