Emils. Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Så ikke RBK-LSK i cupen i dag, men hørte at Henriksen hadde to grusomme taklinger, og burde hatt et soleklart rødt kort. At dommerne nå liksom skal prøve å vise at de ikke er blitt påvirket av Rekdal er nok ikke usannsynlig. Skulle ikke forundret meg om noe slikt vil være med på å gi RBK seriegull i år. Så skal det sies at dommeren lot LSK spillerne sparke ned RBK spillerne flere ganger før de fikk kort også. Den første av Henriksen synes jeg ikke kvalifiserte til gult kort, hvis så skulle mange andre ha fått kort også. Hadde Skjerven kledd seg i rødt i går, slik som de andre 11 hadde jeg forstått mye av dømmingen hans i går. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Ekstremt mye kudos for de som har forlatt sine stillinger etter salget, MEGACREDS på vei i posten. Er altfor mange idioter som har så sterke meninger i mot det som skjer men de bli bare sittende i godt betalte stillinger fordi det er så behagelig, er når folk begynner å levere inn oppsigelsene sine det faktisk kan skje noe med hele systemet (Gjelder forsåvidt alle arbeidsplasser) - kan nok føre med seg en stor shit storm det her ja. Og det håper jeg inderlig det gjør. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Så skal det sies at dommeren lot LSK spillerne sparke ned RBK spillerne flere ganger før de fikk kort også. Den første av Henriksen synes jeg ikke kvalifiserte til gult kort, hvis så skulle mange andre ha fått kort også. Hadde Skjerven kledd seg i rødt i går, slik som de andre 11 hadde jeg forstått mye av dømmingen hans i går. Strake bein med knottane først= gult kort. Henriksen gjorde dette på begge taklingane. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Vel, men slik jeg ser det slipper begge lag unna flere kort. Det ville vært feig av Skjerven å utvise Henriksen så lett når LSK spillere slipper unna det gule så lenge som de gjorde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Lillestrøm skulle hatt flere gule kort som de ikke fikk, men det rettferdiggjør ikke det Henriksen gjorde. Utvist skulle han vært. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Så ikke RBK-LSK i cupen i dag, men hørte at Henriksen hadde to grusomme taklinger, og burde hatt et soleklart rødt kort. At dommerne nå liksom skal prøve å vise at de ikke er blitt påvirket av Rekdal er nok ikke usannsynlig. Skulle ikke forundret meg om noe slikt vil være med på å gi RBK seriegull i år. Jeg ler. Du uttaler deg om situasjoner du ikke har sett engang, og oppsummerer det hele med at det er dommer-konspirasjon. Og du forventer å bli tatt seriøst? Du kan le til du spyr for min del. Jeg oppsummerer ikke med noe som helst, jeg bare kaster ut et forslag til hvordan dommere blir påvirket psykologisk av uttalelser som den Rekdal hadde. Nevner ikke konspirasjon med et ord. Forventer du å bli tatt seriøst med slike stråmenn? Moro at folk lot seg provosere, ihvertfall. Det gir vel en pekepinn på at det kan være noe i det jeg skrev. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Evt at det blir litt for dumt, ergo må man nesten kommentere det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Finnes det ikke en egen cup-tråd, evt. en egen dommerkonspirasjon-tråd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Kvartfinalene i Cuppen: • Aalesund - Rosenborg • Fredrikstad - Molde • Start - Alta • Viking - Brann Herregud som jeg hadde digget om Rbk slo ut Rekdal. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 @Pokey: Eigen tråd for cupen fins her. Kjenner ikkje til noko dommarkonspirasjonstråd, så dette er det berre og lage Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Herregud som jeg hadde digget om Rbk slo ut Rekdal. Hadde vært enda mer digg om vi får hjemmekampen. Det er visst ikke helt avgjort enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Så lenge jeg får se en sur Rekdal er jeg fornøyd. Har ingenting imot Ålesund(sett bort fra dialekten), Rekdal derimot. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 tippeligaen kan bli redusert Først selger NFF rettighetene til Canal Plus, så har de to kamper til overs. Da ser man på muligheten for å redusere antall lag, for å kompensere for de kampene de ikke har solgt. Det er så hinsides dumt og inkompetent av NFF. Beviser gang på gang hvor inkompetente de er Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg er for en redusering av antall lag i Tippeligaen. 12 lag og dansk modell hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Enig. Da kan dritt som RBK rykke ned. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Enig. Da kan dritt som RBK rykke ned. Dagens mest idiotiske utsagn. 3 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Hvordan er den danske modellen? Spiller de mot hverandre 3 ganger? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Ja 3 ganger mot hverandre. Noe så kjedelig. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Men hvordan ordner de det helt nøyaktig? Hvem får siste hjemmekamp? Det kan da umulig bli rettferdig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå