Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj jeg gir faen i canal +. Jeg hater at alt blir delt opp overalt. Tror de at vi er noen jævla åsna nisser eller ? Dra åt helvete.

Nei nå driter jeg i det her og kjører premier league kun på tv2. Bestille enda flere kanaler bare for å se norsk ¨topp¨fotball kan de suge meg..

Lenke til kommentar

Merkelig forretningsskikk. TV2 har et meget profesjonelt og godt tilbud i dag, og det er rart at de ikke fikk sjansen til å overby Canal +. Er liksom planen til NFF at tilskuertallene på arenaene skal øke i takt med at det blir færre TV-seere? I så fall tror jeg det vil virke mot sin hensikt, ihvertfall på sikt.

Lenke til kommentar

EN kan si hva man vil om Davy, Mini, Hoff osv., men personlig syns jeg det er herlig å sitte søndagskveld å først se fotball ekstra for å så se hovedkampen og fotball kveld etterpå. Nydelig om du er små fyllasjuk og sliten. Så lenge det ikke er kamp på stadion naturligvis!

Lenke til kommentar

TV2 har brukt lang tid på å bygge opp et sterkt produkt som de aller fleste faktisk liker, man kan si hva man vil om enkeltindivider i TV2 men C+ finner nok noen løkruller de også som folk ikke ender opp med å like 100%. Så det er meget synd at alt dette skal kastes bort....spesielt om NRK og TV2 ikke har fått vite om at det legges ut, det er helt hårreisende. Men NFF støtter jo korrupsjon så de har vel fått lese litt i personlige notatene til Blatter.

Lenke til kommentar

Hovedkampen (søndag 20.00) blir iallefall sendt på C+.

Åpner dette for flere folk på tribunen under kamp? Jeg håper det.

Jeg tror ikke det har noe å si men. Er nok ikke pga av det gode tilbudet og dekningen som holder folk hjemme. Det som kan skje er at mindre vil følge tippeligaen generelt og produktet vil tape seg. Selvfølgelig latterlig at man ikke får sett kampen til og med når man er på ferie e.l.

Lenke til kommentar

Men samtidig. Karma is a bitch, eller hva, TV2?

Nei, det er forskjell på å kjøpe TV-rettigheter helt fair and square, og det Canal+ har gjort med å handle i det skjulte, uten at andre fikk mulighet til å by. Latterlig oppførsel fra både forbund og Canal+.

Lenke til kommentar

Men samtidig. Karma is a bitch, eller hva, TV2?

Nei, det er forskjell på å kjøpe TV-rettigheter helt fair and square, og det Canal+ har gjort med å handle i det skjulte, uten at andre fikk mulighet til å by. Latterlig oppførsel fra både forbund og Canal+.

Latterlig oppførsel fra Canal+? Helt uenig, en helt streit manøver spør du meg. Blir uansett deilig å få tippeligaen vekk fra TV2. Både fordi jeg misliker sterkt flere av personlighetene i TV2s TL-satsing, og at jeg ser minimalt på TL, så kanskje TV2 viser et eller annet av kvalitet istedenfor.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Kraftig uenig med deg, men lite å skylde på C+ sånne gentlig. NFF som solgte rettighetene uten å si det til noen andre. Uansett er det noe muffens bal hele greia.

TV2 har bommet på noe, men jeg synes de har en meget god satsning på Tippeligaen og hvordan de viser produktet. Det jeg misliker mest er mandagskampen og hun Cecilie Berg-Hansen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...