Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvorfor du sier TIL er for dårlige på bortebane..? Nå var TIL ubeseiret til idag.(Ja, vet det stort sett var hjemmebane) Men TIL spilte bra, om ikke bedre enn RBK og hadde fortjent 1 poeng vertfall.

Men RBK vant, og sånn er nå det. Personlig vil jeg si de var litt heldige med selve målene, men angrepspillet opp mot målet var jo bra gjort så var ikke ufortjent :)

Surt, men måtte komme ^^ Har fortsatt tro på medalje vertfall, så sant ikke Kara forsvinner :)

Jeg var selv på stadion og så kampen ganske bra ifra Øvre Øst. Jeg telte en målsjanse til TIL i hele kampen og det var den de scoret på. RBK hadde også et elendig angrepsspill frem til 85. minuttet, men da gikk det smurt.

RBK har kanskje flaks i at Tromsø ikke klarer å spille et bedre angrepsspill, men RBK fortjente alle poengene, som også Høgmo innrømte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vålerenga og Rosenborg tar de to øverste plassene i år igjen. Jævlig deilig med så mye spillefri til å komme i form igjen, men driter egentlig i det.

Var ballen på vei ut før Björck handset den i mål på 2-1? I smell a conspiracy. Nobody knows what a nose knows.

Lenke til kommentar
som også Høgmo innrømte

Takk for at du minnet meg på det jeg skulle si, men en mer hederlig norsk "tippeliga-trener" enn Høgmo skal man lete lenge etter.

Ordentlig fyr som erkjenner et tap på redelig vis uten å skamrose for mye slik spyttslikkere gjør.

Håper han lykkes med alt foruten cup eller liga-gull ;)

Lenke til kommentar

To kamper på tv istedet for tre. Jeg tror jeg vil overleve.

Nettopp. Skjønner ikke at folk klikker så mye som de gjør.

Men prossesen er jeg selvsagt enig at er merkelig. Tipper at NFF har hørt mer på klubbene og har laget en løsning som passer mer for dem.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...