Maynard James Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Rbk's mål nummer 2 var jo selfølgelig flaks. Helt på slutten av kampen. Det avgjorde jo kampen. At Per Ciljan Skjelbreid scoret et uviktig drittmål på slutten når kampen allerede var avgjort driter jeg i! Da hadde tromsø gitt opp uansett. Per Ciljan er uansett en overvurdert spiller som for det meste spiller støttepasninger. Glad den fjompen ikke er på landslaget! Min bartevenner. Kom nå ikke her å si at mål nr 2 var ikke et typisk rbk mål. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Mitt tips, slutt å røyk sokkene dine. :!: 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Gavepakke fra RBK til Molde. Er det Solskjær som skal bli seriemester i år? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Gavepakke fra RBK til Molde. Er det Solskjær som skal bli seriemester i år? Haha, aldri. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 M**** må da få gleden av å lede serien på jubiléet sitt. Varer ikke lenge uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Er det Solskjær som skal bli seriemester i år? Tihi. Er du seriøs? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Da hadde tromsø gitt opp uansett Ikke bare fornærmer du RBK i innleggene dine (noe som er helt greit), men er det nødvendig å gå til angrep på TIL? Rbk's mål nummer 2 var jo selfølgelig flaks. Helt på slutten av kampen. Det avgjorde jo kampen. Så alle avgjørende skåringer er flaksemål.. At Per Ciljan Skjelbreid scoret et uviktig drittmål på slutten når kampen allerede var avgjort driter jeg i! ..mens mål som ordnes på "redelig vis" er drittmål? 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Er det Solskjær som skal bli seriemester i år? Tihi. Er du seriøs? Jada. Hvem ellers, liksom? TIL er for dårlige på bortebane. RBK er nok generelt for svake, vi så masse svakhetstegn i dag også. Er det noen andre lag som kan ta det? Skal ikke avskrive TIL (og ikke engang RBK) ennå, men holder Molde som favoritt akkurat nå tror jeg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 RBK har 3 kategorier med mål. 1. Flaksemål 2. Drittmål 3. Dommermål Var altså 2 enere og 1 toer idag da. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jada. Hvem ellers, liksom? Utifra hvordan Tippeligaen har vært i det siste, Nybergsund-Trysil. Eller Sleivdal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Molde vinner da ikke gull, uhørt. Siter meg gjerne. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Noen andre enn meg som flirer av alle RBK-haterne? Ga opp seier mens jeg så på kampen i dag. Slo av TVen i 86ish minutt... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Haha. Davy slår til igjen! "Molde har ikke tatt noe gull på 100 år og det tar nok 100 år til." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Kan ikke spå hvem som vinner Tippeligaen denne sesongen, men kan spå at det ikke blir Molde. Endret 19. juni 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Og nå kommer endelig Austin tilbake til Brann Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Må le godt av alle "haters", er det mulig å være mer missunelig? Fortjent seier, grei kamp. Satser på en 3poenger til, så er det ikke mange poengne til 1.plass ^^ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 RBK er på vinnersporet og forumet fylles med hat. Endelig er denne sesongen på rett spor. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Herlig useriøst og poengløst, som det alltid er i denne tråden. Er forsåvidt enig i at Molde kommer til å stille som en sterk gullkandidat. De har funnet spillet og har en bred stall. Og om det er frafall har Ole Gunnar hele reservelaget til ManUtd å plukke fra. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Er det Solskjær som skal bli seriemester i år? Tihi. Er du seriøs? Jada. Hvem ellers, liksom? TIL er for dårlige på bortebane. RBK er nok generelt for svake, vi så masse svakhetstegn i dag også. Er det noen andre lag som kan ta det? Skal ikke avskrive TIL (og ikke engang RBK) ennå, men holder Molde som favoritt akkurat nå tror jeg. Vet ikke helt hvorfor du sier TIL er for dårlige på bortebane..? Nå var TIL ubeseiret til idag.(Ja, vet det stort sett var hjemmebane) Men TIL spilte bra, om ikke bedre enn RBK og hadde fortjent 1 poeng vertfall. Men RBK vant, og sånn er nå det. Personlig vil jeg si de var litt heldige med selve målene, men angrepspillet opp mot målet var jo bra gjort så var ikke ufortjent Surt, men måtte komme ^^ Har fortsatt tro på medalje vertfall, så sant ikke Kara forsvinner Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Alt i alt var U mest fortjent, men i dag var RBK de beste foran mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå