Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Litj Per. <3 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Forbanna pest hele jævla RBK, faen som eg HATER det jævla drittlaget 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Jaja... Fin kontring dog. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Så jævla fortjent at Per scorer i kampen. FOR en kamp han har hatt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 FLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKS!!!! Ja, Rosenborg vant. Da må det jo være flaks... En elendig kamp, og vi drar det i land. Så sykt digg!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jaja, da ble ikke Tromsø undefeated likevell da, trengs en spesiell klubb for å bli det en hel(evt to) sesong. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Dommerhjelp og flaks, er jo den eneste måten rævbk kan vinne på <3 Var ikke en nydelig kontring eller bra spill av Per, må være noe dommerfeil involvert. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Var ikke en nydelig kontring eller bra spill av Per, må være noe dommerfeil involvert. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jaja. Det hjelper RBK lite når de ligger og råtner på bunnen uansett. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jaja. Det hjelper RBK lite når de ligger og råtner på bunnen uansett. 3 poeng av maks 3 pleier å hjelpe hvis man sliter med poeng, men kanskje bare meg som oppfatter det slik. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) RBKs 5 "Golden Rules": 1: Du skal aldri tro at du klarte å vinne kampen ærlig og redelig. 2: Du skal aldri tro at du klarer en dritt. 3: Du skal aldri tro at du fortjener å få frispark eller andre avgjørelser i din favør, uansett hva som skjer 4: Du skal aldri tro at du fortjener å vinne. 5: Du skal aldri tro at fansen til det motsatte laget vil glemme å nevne dommeren som årsak for seieren. Endret 19. juni 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Rosenborg har så jævla mye flaks på sin side at det er helt latterlig. Skjebnen(NFF) vil at Rosenborg skal bli seriemestre. Hadde jeg vært RBK supporter ville jeg hatt dårlig samvittighet når dere får flaksemål etter flaksemål! Syntes oppriktig synd på Tromsø. De hadde fortjent 1 poeng idag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Rosenborg har så jævla mye flaks på sin side at det er helt latterlig. Skjebnen(NFF) vil at Rosenborg skal bli seriemestre. Hadde jeg vært RBK supporter ville jeg hatt dårlig samvittighet når dere får flaksemål etter flaksemål! Syntes oppriktig synd på Tromsø. De hadde fortjent 1 poeng idag. Ja Ciljans mål og angrepsspillet som forårsaket 1 - 0 scoringen var virkelig flaks. Forøvrig takk for at du bekrefter en av de Golden Rules, selv om jeg glemte å legge til at: "Du skal aldri glemme at RBK aldri har lov til å ha flaks, på tross av at andre lag kan ha det". Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Får gjenta det en sa her tidligere. Når RBK får dommeravgjørelser i sitt favør så er det korrupsjon og flaks, når de får avgjørelser mot seg så er det karma. Erke greit. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Rosenborg har så jævla mye flaks på sin side at det er helt latterlig. Skjebnen(NFF) vil at Rosenborg skal bli seriemestre. Hadde jeg vært RBK supporter ville jeg hatt dårlig samvittighet når dere får flaksemål etter flaksemål! Syntes oppriktig synd på Tromsø. De hadde fortjent 1 poeng idag. HVA var flaksemål denne kampen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Rosenborg har så jævla mye flaks på sin side at det er helt latterlig. Skjebnen(NFF) vil at Rosenborg skal bli seriemestre. Hadde jeg vært RBK supporter ville jeg hatt dårlig samvittighet når dere får flaksemål etter flaksemål! Syntes oppriktig synd på Tromsø. De hadde fortjent 1 poeng idag. Cunt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Rosenborg har så jævla mye flaks på sin side at det er helt latterlig. Skjebnen(NFF) vil at Rosenborg skal bli seriemestre. Hadde jeg vært RBK supporter ville jeg hatt dårlig samvittighet når dere får flaksemål etter flaksemål! Syntes oppriktig synd på Tromsø. De hadde fortjent 1 poeng idag. HVA var flaksemål denne kampen? Karas andre. *tihi* Hvilket igjen er litt merkelig, gudene vite hvor mange slike skåringer det er i løpet av en sesong, men det er kun i RBK sitt tilfelle at dette er flaks. Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Rbk's mål nummer 2 var jo selfølgelig flaks. Helt på slutten av kampen. Det avgjorde jo kampen. At Per Ciljan Skjelbreid scoret et uviktig drittmål på slutten når kampen allerede var avgjort driter jeg i! Da hadde tromsø gitt opp uansett. Per Ciljan er uansett en overvurdert spiller som for det meste spiller støttepasninger. Glad den fjompen ikke er på landslaget! Min bartevenner. Kom nå ikke her å si at mål nr 2 var ikke et typisk rbk mål. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hahaha. Fy faen så latterlig du er. Er det flaks at det er dårlig kommunikasjon mellom Kara og Sahlmann? Per jobber som faen i dag og var god offensiv. Bitch please. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå