MartinF Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Stabæk er faen meg bare rot. Er så glad jeg ikke har noe med den drittklubben å gjøre. Dette var jo villt til satsning fra Stabæk! Skulle ikke de bli størst i Norge? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 De har da fått flere medaljer de siste 4 årene i TL enn dere? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Men færre gull og så vidt jeg vet er du best i Norge når du tar gull. Endret 16. desember 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Terminlista er her! Åpningsrunden: Strømsgodset - Sogndal Tromsø - Haugesund Aalesund - Fredrikstad Brann - Rosenborg Odd - Start Sarpsborg 08 - Molde Viking - Vålerenga Stabæk - Lillestrøm 16. mai-runden: Rosenborg - Haugesund Fredrikstad - Vålerenga Tromsø - Sarpsborg 08 Aalesund - Strømsgodset Brann - Start Lillestrøm - Molde Viking - Odd Stabæk - Sogndal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 ''Røff'' start i år også gitt. Jaja. Også Haugesund på 16nde da, flott. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ikke en direkte god terminliste på starten av sesongen nei. Det som overrasker meg er at Enga ikke får hjemmekamp 16. mai. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Knalltøff åpning for både Vålerenga og Rosenborg. Liker det litt jeg Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Øy! Hjemmekamp den 16. Hva har skjedd?! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ikke en direkte god terminliste på starten av sesongen nei. Det som overrasker meg er at Enga ikke får hjemmekamp 16. mai. Det der går litt på rundgang, slik at det er hjemme og bortekamp sånn ca annenhvert år. Selvfølgelig så har RBK hjemmekamp hvert eneste år, uten at jeg helt forstår hvorfor... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det har før vært en "regel" at de største lagene alltid har hjemmekamp. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det har før vært en "regel" at de største lagene alltid har hjemmekamp. Sikker? Jeg mener RBK har hatt hjemmekamp hvert år i lang tid, imens de andre lagene bytter på... Samme kan det være, skulle bare ønske de kunne satt opp litt morsommere oppgjør på denne dagen, slik at det kan bli en virkelig festdag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Rosenborg har hatt hjemmekamper i lang tid. Det har også Brann hatt om jeg ikke tar helt feil. Det har i alle fall før vært slik at de større lagene har fått hjemmekamper 16. mai. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Rosenborg og Brann får alltid hjemmekamp på 16. mai. De andre lagene går det på rundgang, uansett antall tilskuere. Helt idiotisk at RBK og Brann skal ha hjemmekamp fordi de var med å skape 16.mai stemmningen, får slik det er så får ikke alle muligheten til å vise 16.mai stemmningen rundt om i landet. Men er tross alt NFF som styrer her, så kan jo ikke forvente mye. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Merkelig at Enga ikke har 16. mai-kamp, men kanskje de ikke har samme tradisjonene som i Bergen og Trondheim. Har ikke hørt noe reaksjoner fra deres side enda. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fra VIFs sider: - Vi hadde tre primærønsker for årets Tippeliga. Vi ønsket hjemmekamp på fotballens festdag, 16. mai, hjemmekamp i Norway Cup-uka hvor vi kunne laget en skikkelig fotballfest og vi ønsket hjemmekamp i siste serierunde. At vi kun får innfridd ett av tre ønsker er vi ikke helt fornøyde med, sier administrerende direktør Pål Breen til vif-fotball.no. - Oppsummert på ønskene vi hadde er ikke dette et kommersielt lyspunkt. Vi ser selvfølgelig at det er veldig komplisert å sette opp spilleplanen med tanke på spill i Europa og ferieavvikling, men når NFF innfrir 118 av 133 innspill, og vi kun får oppfylt ett av tre primærønsker så føler vi at vi kunne kommet bedre ut av dette. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Mine relativt realistiske håp for sesongen: - Brann rykker ikke ned - Molde vinner serien - RBK og VIF går på en smell både sportslig og økonomisk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ikke faen om Molde skal vinne serien. De skal greie 100 år uten å vinne serien! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Forutsatt at Røkke gjør alvor av kjempesatsings-planene sine, og at Solskjær faktisk er en god trener, så ser jeg ingen grunn til at de ikke skal være blant favorittene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 So? Hvorfor skulle man håpe dem vinner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå