Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

«Rosenborg er favorittklubben til nff»

 

Er virkelig Rekdal en så dårlig taper?

 

Flaks med straffen, som ikke skulle vært straffe. Flaks med mål nummer 3. Megaflaks med Ørlund sin redninger.

At Målløs skulle score sine 2 første mål i årets sesong er altfor mye flaks.

 

*gjeeeeeeesp*

 

Flaks med straffen, som ikke skulle vært straffe. Flaks med mål nummer 3. Megaflaks med Ørlund sin redninger.

At Målløs skulle score sine 2 første mål i årets sesong er altfor mye flaks.

 

Flaks at de hadde kjøpt dommeren.

 

Skulle det vært tilfelle ville det vel ikke hatt med flaks å gjøre?

Ang.Rekdal så sier jeg som kommentatoren, hver gang Rekdal ligger under kveler jeg et gjesp fordi han skylder alltid på noe utenforliggende før han tar et oppgjør med eget lag på slutten.

 

Mer forutsigbar enn kritikerne til RBK.

Lenke til kommentar

«Rosenborg er favorittklubben til nff»

 

Er virkelig Rekdal en så dårlig taper?

 

Flaks med straffen, som ikke skulle vært straffe. Flaks med mål nummer 3. Megaflaks med Ørlund sin redninger.

At Målløs skulle score sine 2 første mål i årets sesong er altfor mye flaks.

 

*gjeeeeeeesp*

 

Flaks med straffen, som ikke skulle vært straffe. Flaks med mål nummer 3. Megaflaks med Ørlund sin redninger.

At Målløs skulle score sine 2 første mål i årets sesong er altfor mye flaks.

 

Flaks at de hadde kjøpt dommeren.

 

Skulle det vært tilfelle ville det vel ikke hatt med flaks å gjøre?

Ang.Rekdal så sier jeg som kommentatoren, hver gang Rekdal ligger under kveler jeg et gjesp fordi han skylder alltid på noe utenforliggende før han tar et oppgjør med eget lag på slutten.

 

Mer forutsigbar enn kritikerne til RBK.

 

Typisk bartemenneske. Tørr ikke innrømme det faktum at RBK er et lag som alltid nyter godt av dommerens avgjørelser. Med de feite bartebrillene dine greier du ikke se den urettferdigheten som regjerer i tippeligaen.

 

Heia MOOOOOLDE! Heia Solskjær.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Typisk bartemenneske. Tørr ikke innrømme det faktum at RBK er et lag som alltid nyter godt av dommerens avgjørelser. Med de feite bartebrillene dine greier du ikke se den urettferdigheten som regjerer i tippeligaen.

Hahahaha. Fy faen så på trynet du er her.

 

Han demper jo forsåvidt ballen med armen der han løfter den, selv om den er inntil kroppen. Likevel er det billig å blåse der. Om Rekdal ikke får straff nå er det egentlig litt latterlig.

Lenke til kommentar

«Rosenborg er favorittklubben til nff»

 

Er virkelig Rekdal en så dårlig taper?

 

Flaks med straffen, som ikke skulle vært straffe. Flaks med mål nummer 3. Megaflaks med Ørlund sin redninger.

At Målløs skulle score sine 2 første mål i årets sesong er altfor mye flaks.

 

*gjeeeeeeesp*

 

Flaks med straffen, som ikke skulle vært straffe. Flaks med mål nummer 3. Megaflaks med Ørlund sin redninger.

At Målløs skulle score sine 2 første mål i årets sesong er altfor mye flaks.

 

Flaks at de hadde kjøpt dommeren.

 

Skulle det vært tilfelle ville det vel ikke hatt med flaks å gjøre?

Ang.Rekdal så sier jeg som kommentatoren, hver gang Rekdal ligger under kveler jeg et gjesp fordi han skylder alltid på noe utenforliggende før han tar et oppgjør med eget lag på slutten.

 

Mer forutsigbar enn kritikerne til RBK.

 

Typisk bartemenneske. Tørr ikke innrømme det faktum at RBK er et lag som alltid nyter godt av dommerens avgjørelser. Med de feite bartebrillene dine greier du ikke se den urettferdigheten som regjerer i tippeligaen.

 

Heia MOOOOOLDE! Heia Solskjær.

 

 

Hei igjen Møkbook.

 

Du har tydeligvis ikke sett så mye RBK kamper. At RBK har fått mye dommeravgjørelser med seg er utter bullcrap. Sånt går opp i opp for alle lag hver jævla sesong. Cry me a river.

Lenke til kommentar

Har ikkje Reka et poeng? Skal ikke klage, det har vært sånn i årevis.

 

Brann: De hjelpesløses hjelper. Ikke noe nytt der. Utrolig latterlig at Sæternes ble kåret til banens beste uansett. 3 "ferdigscorede" mål og var lite med i spillet ellers. Blir ikke helt som i cup finalen i 2004 :) En liten trøst for min del er at ikke Sæternes feirer på noen av målene. Godt å se at det er litt respekt enda.

 

Om Rekdal ikke får straff nå er det egentlig litt latterlig.

Skal vi synke til virkelig synke til FA sitt nivå?

Lenke til kommentar

Rekdal og andre kritikere der ute har tydeligvis ikke sett RBK-kamper denne sesongen. At RBK drar fordel av å være det laget det er, er et oppspinn av årgang her i Norge. I de forrige kampene har RBK fått tvilsomme dommeravgjørelser imot seg som har ført til mål imot. I denne kampen dro RBK fordel av dommere som ikke presterer som de skal, i likhet med resten av ligaen. At media fokuserer på Rekdal sin uttalelse, fremfor den hårreisende dommerfeilen hvor FFK fikk straffe ved at ballen traff hodet til en spiller, illustrerer hvor enkelt det er for en forholdsvis profilert trener å spre sine idiotiske uttalelser her til lands. Høgmo har gjort det, og nå kommer Rekdal i samme sporet.

 

RBK får en billig straffe, og plutselig har hele norges dommerstand bart. Sorry folkens, vi har bare rævva dommere.

Lenke til kommentar
Typisk bartemenneske. Tørr ikke innrømme det faktum at RBK er et lag som alltid nyter godt av dommerens avgjørelser. Med de feite bartebrillene dine greier du ikke se den urettferdigheten som regjerer i tippeligaen.

 

1.

Jeg har ikke bart.

 

2.

Jeg bruker heller ikke briller (når jeg tenker meg om har jeg heller ikke hørt om bartebriller så uvitende som jeg er).

 

3.

All fotball er urettferdig, men å påstå at dette skyldes korrupsjon og favorisering er på grensen til barnslig, hadde situasjonen vært omvendt er jeg sikker på at du ville sagt akkurat det samme som oss RBKere sier i de fleste situasjoner.

 

4.

Du påstår at det er et faktum at RBK alltid nyter godt av dommerens avgjørelser, og at jeg burde innrømme det.

Jeg innrømmer ingenting fordi det ikke er noe å innrømme.

Straffesituasjonen til RBK er kanskje den minst diskutable i hele runden, samtidig får den mest oppmerksomhet fordi norges mest høylytte trener føler seg tråkket på tærne og ytrer ord han vet han vil få støtte på av Aafk-fans og motstandere av RBK, er ikke det urettferdig?

Vi snakker om en straffesituasjon som ville vært omdiskutert i hvilken som helst kamp, men fordi det er RBK som denne gangen får straffen så ropes det korrupsjon og favorisering, IGJEN.

 

Hva er mest sannsynlig?

At Rekdal er sur og bitter på dommeren etter å ha tapt og bruker dermed de samme ordene som mange har gjort de siste årene, eller at det virkelig er en gigantisk Matrix-lignende konspirasjon ute og går?

 

For at en slik konspirasjon skulle ha vært sannsynlig måtte hver enkelt dommer vært informert om det, og jeg tviler på at alle disse ville ha nikket samtykkende og trykket RBK til sine manne-bryster kun fordi RBK er RBK.

RBK fikk en straffe av det billige slaget i mot seg forrige kamp mot Start, da var det null konspirasjon-teorier, kun folk som godtet seg over RBKs fiasko og rop om nedrykk.

 

Jeg har alltid gitt RBK det glatte lag når de fortjener det, fordi det er det fans gjør, men akkurat i denne situasjonen (som er den samme hvert bidige år) så er jeg helt enig i at Rekdal kun er en dårlig taper (som ikke akkurat er noe nytt, bare spør alle de som har vunnet en kamp mot et av lagene hans).

 

Greit, dommerne i Norge må bli mer konsekvente, men da må jaggu folk tåle at de blir det også.

Endret av Snurreleif
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg synes forsåvidt det er bra at Rekdal tør å si dette. Det er noe veldig mange vil si seg enig i. Husker på et foredrag før seriestart i forfjor(?) da daværende NFF-leder Kåfjord sa han "håpet inderlig at RBK går inn i en ny gullalder" eller noe i den dur. Et nasjonalt fotballforbund skal alltid være upartisk, og det er dessverre NFF altfor sjeldent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...