Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tromsø er det eneste laget jeg har sett i årets TL som ikke spiller SØPPELFOTBALL. Godset, på andreplass, spilte en helt udugelig kamp i går for eksempel.

 

Flott at du dømmer et lag etter en kamp da! Det jeg har sett av Tromsø i år har også bare vært søppel, deriblant kampen på marienlyst.

Lenke til kommentar

Ca en tredjedel av sesongen er ferdigspilt, og ni poeng på ni kamper for RBK nå. Et poeng per kamp gir stort sett nedrykk, to poeng per kamp gir stort sett topp tre. Tipper det blir en sesong helt midt på tabellen, og det blir vanskelig å karre til seg en plass i Europa for dem uansett.

Endret av Husam
Lenke til kommentar

Tippeligaen er alltid veldig jevn og vinglete. Uansett kommer nok ikke gullaget til å havne langt unna 60 poeng tenker jeg (60 poeng hadde holdt til tredjeplass i fjor), og for å ligge i rute til det må RBK vinne de neste ni kampene sine, og da er det ca en tredjedel igjen av sesongen.

 

Det er uansett ikke det som er det store problemet til RBK. Problemet er at laget på langt nær er godt nok til å vinne TL.

Lenke til kommentar

Burde kamptråder til de 3 lagene som har egene underforum bli postet i hoveddelen for norsk fotball som i PL formumet?

De burde vel postes i underkategorien, ellers blir jo de lagkategoriene mer eller mindre meningsløse.

 

Personlig synes jeg at lagkategoriene burde fjernes. Tankegangen var god til å begynne med. Kategoriene skulle føre til økt engasjement, men den planen har rett og slett ikke fungert i praksis. Alle underkategoriene burde slås sammen med hovedkategorien, og kategorien burde få navnet "Tippeligaen". Bare for å friske opp ting. Det er også lettere å holde oversikten om man har én kategori kontra fire. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1235

Ser forsåvidt hva du mener. Litt kjedelig at alle spillertråder osv forsvinner.

 

Det jeg tenkte på ang. kamptrådene er det at det er ikke kun Brann, VIF og RBK supportere her inne, og det er jo en ganske almen tråd. Jeg har postet både i underforum og i hovedforum, men merker at det er mye mer aktivitet på underforumet.

Lenke til kommentar

Flott at du dømmer et lag etter en kamp da! Det jeg har sett av Tromsø i år har også bare vært søppel, deriblant kampen på marienlyst.

Tromsø går mer offensivt ut på bortebane enn de fleste lagene som besøker Alfheim. Kampene mot Odd og Viking kan heller ikke direkte kalles søppel. Om man skal innrømme noe må det være at TIL har fått en liten fordel ved å ha så mange hjemmekamper i starten.

Lenke til kommentar

1235

Ser forsåvidt hva du mener. Litt kjedelig at alle spillertråder osv forsvinner.

 

Er det egentlig det? De brukes vel omtrent aldri.

 

Selv ser jeg ikke poenget med de forskjellige lagforumene når aktiviteten er så lav. Det er ekstremt få tråder som brukes, og alle samletrådene vil ha god plass på førstesiden av hovedforumet. Underforumene gjør bare systemet mer tungvint. Det var nok en fin visjon at dette skulle føre til mer aktivitet, men det har ikke skjedd, og rent pragmatisk er det langt bedre å samle alt på et sted slik det er i dag.

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å poste denne twitter quoten fra SaintSkipper5 (Claus) dagen Rush tok målrekorden, men glemte det naturligvis. Kan ta den nå, for syns den var sinnsykt bra!

 

SaintSkipper5 Claus Lundekvam

by tholon91

Gratulerer til Sigurd Rushfeldt 168 tippeliga mål, Klasse. Fra en målfarlig til en annen:)

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å poste denne twitter quoten fra SaintSkipper5 (Claus) dagen Rush tok målrekorden, men glemte det naturligvis. Kan ta den nå, for syns den var sinnsykt bra!

 

SaintSkipper5 Claus Lundekvam

by tholon91

Gratulerer til Sigurd Rushfeldt 168 tippeliga mål, Klasse. Fra en målfarlig til en annen:)

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...