Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Tviler. Er mye fotball fra juli/august og utover.

Husk dette må passe i forhold til e-cupkval og eventuelt gruppespill.

Hva i helvete har NISO fått ut av streiken som de ikke kunne fått ved ren dialog?

Min lenkehttp://niso.no/innhold/131/news-detail/nyheter/newsitemid/17480/--viktige-gjennomslag-pa-seks-av-syv-krav?redir=internal

Det står jo for det meste at det opprettes dialog/settes ned et utvalg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok en utfordring for NFF å legge inn runden som ble utsat senere i sesongen. Med cuprunder og CL/EL/EM-kvalikk. Samtidig så må den vel legges inn før halvspilt sesong. Uansett så vil det vel gå utover RBK i CL-kvalikk, kjenner jeg organiseringen til NFF rett.

Latterlig hvis det er så. Latterlig. CL er way more importent enn at overbetalte idioter skal streike for et par sko. Da får de bare gi faen. Nå må faktisk NFF begynne å hjelpe lag som skal ut i EL/CL. Faen meg umulig med norsk økonomi å gjøre noe som helst i en turnering når det eneste som skjer her i landet er at spillere er bortskjemte.

Faktisk så synes jeg Ronaldo tjener summen han tjener på å spille i Real, selv om det er mer mange tippeliga lag til sammen. Han syter ikke for, jobber faen som en helt og gjør jobben sin. Norske spillere klager bare noen puster på dem.

Nå tok de fra oss gleden i helga fordi de ikke GIDDER å spille med vonde sko. Skammelig.

Lenke til kommentar

Herregud som dere er flinke til å trekke ting ut av sammenhengen. "Revenge! :D " var ment mot spillerne som nå fikk seg en frihelg pga streiken, men som kanskje mister en helg i sommerferien sin. Likevel tolker dere den over til Rosenborg. Gratulerer.

Det var jo selvfølgelig bare tull, men det er litt artig å provosere innimellom. Finanskrisen har jo også kommet til Rosenborg, noe som fører til at de må bruke spillere som Bakenga, Åsen, Svensson osv.

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
noe som fører til at de må bruke spillere som Bakenga, Åsen, Svensson osv.

"Må"?

Ja det er noe herk å bruke unge lovende talenter, bare 3-4 år etter at RBK ble kritisert for å satse på veteranene sine.

Nå som generasjons-skiftet har kommet til RBK så begynner folk å påstå at det er pga finanskrisen RBK bruker unge spillere?

Spar meg..

Dessverre ble Jamtfall skadet igjen da han begynte å komme tilbake i form, så vi får satse på Målskredet.

Lenke til kommentar

Herregud som dere er flinke til å trekke ting ut av sammenhengen. "Revenge! :D " var ment mot spillerne som nå fikk seg en frihelg pga streiken, men som kanskje mister en helg i sommerferien sin. Likevel tolker dere den over til Rosenborg. Gratulerer.

Det var jo selvfølgelig bare tull, men det er litt artig å provosere innimellom. Finanskrisen har jo også kommet til Rosenborg, noe som fører til at de må bruke spillere som Bakenga, Åsen, Svensson osv.

Forskjell på å provosere, og det å oppføre seg som en idiot.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Finanskrisen har vel strengt tatt rammet alle lagene. Merkelig nok har RBK landets største ansamling av u-21-landslagsspillere å falle tilbake på.

Hvordan det er en dårlig ting kan vel JJ_89 argumentere for på en lur måte.

Ja, det er skikkelig dumt å bruke egenproduserte spillere.

Det å bruke egenproduserte spillere er selvfølgelig ikke noe negativt, MEN det er lite heldig å bruke MIDDELMÅDIGE egenproduserte spillere. Ja, de KAN bli gode, men NEI de er ikke gode nok for det som skal være norges beste lag. Bakenga på topp er en vits, enkelt å greit. Åsen og Svensson er ikke gode nok, punktum. Dette burde til og med den mest ihugga RBK-supporteren få med seg, hvis nei; ta en god kikk på tabellen.

noe som fører til at de må bruke spillere som Bakenga, Åsen, Svensson osv.

"Må"?

Ja det er noe herk å bruke unge lovende talenter, bare 3-4 år etter at RBK ble kritisert for å satse på veteranene sine.

Nå som generasjons-skiftet har kommet til RBK så begynner folk å påstå at det er pga finanskrisen RBK bruker unge spillere?

Spar meg..

Dessverre ble Jamtfall skadet igjen da han begynte å komme tilbake i form, så vi får satse på Målskredet.

Selvfølgelig MÅ de bruke dem, hvem skulle de ellers brukt? De er enkelt og greit ikke gode nok for norges beste lag, noe tabellen viser; RBK er ikke norges beste lag med de på banen. De skulle fått lov til å kjenne på nivået en om gangen, slik at de kan dras med av de eldre, det burde derimot ikke være disse unge lovende som skal BÆRE laget. Lite penger gjør at RBK ikke kan hente spillere som f.eks. Bolanos, Pedersen, Konè, Stoor osv. Evner du virkelig ikke å se dette?

Forskjell på å provosere, og det å oppføre seg som en idiot.

Jeg kunne skrivd 500ord om hvor latterlig du er, men jeg gidder ikke.

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...