Latias Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Om det ikke blir tre poeng på VIF nå, er jeg redd kampen om gullet er over. Vinn eller forsvinn! Endret 19. mai 2011 av Latias Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Det samme gjelder dessverre RBK, som jeg tror får en tøff kamp mot Start. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Om det ikke blir tre poeng på VIF nå, er jeg redd kampen om gullet er over. Vinn eller forsvinn! Ikke tenk på det, sånn som tippeligaen har vært til nå har lagene blitt slått av lag som slo lagene som slo de *puste*. F.eks: VIF tapte mot RBK. RBK tapte mot Haugesund. Ergo, VIF vinner mot Haugesund. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Herregud som TV2 roter med teknikken i dag. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Om det ikke blir tre poeng på VIF nå, er jeg redd kampen om gullet er over. Vinn eller forsvinn! Ikke tenk på det, sånn som tippeligaen har vært til nå har lagene blitt slått av lag som slo lagene som slo de *puste*. F.eks: VIF tapte mot RBK. RBK tapte mot Haugesund. Ergo, VIF vinner mot Haugesund. Hva med lag som har tapt mot det samme laget? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Storfornøyd med TIL kampen idag! Overkjørte viking i første, og hadde grei kontroll gjennom andre omgang Som Drage sa til reporteren på spørsmålet om Tromsø var en gullkandidat: "Ja." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Lurer på hvor mange tverrskudd har reddet-mål Rbk så langt i sesongen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Forstår jeg kommentatoren rett så må Örlund hjem å øve på fisting. Stakkars kjærringa, høres slitsomt ut. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Brenn i helvette Tippeligaen. FAEN! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Faen da, hadde tatt seg ut om Start hadde puttet en av de mange sjansene på overtid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Da forventer jeg at det dømmes 10-12 straffer hver jævla Tippeligakamp. Mildt sagt latterlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Dette er så ABR. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Da forventer jeg at det dømmes 10-12 straffer hver jævla Tippeligakamp. Mildt sagt latterlig. Hva mener du? Jeg fikk ikke med meg reprise av den som ga straffe, men Start skulle vel hatt en tidligere for en hands. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Svein Oddvar Moen, tidenes inkonsekvente dommer. Blåser på helt random situasjoner og legger lista alt for lavt, og da mener jeg ikke bare straffesituasjonen. Hele kampen blir preget av at han blåser hvert minutt. Skjønner ikke hvorfor han blir valgt til denne kampen. RBK-Start har alltid blitt fulgt av idiotiske situasjoner mot sluttminuttene, og da trengs det en dommer som ikke er kraftig inkompetent, noe som ekskluderer halvparten av dommerstanden i TL. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Svein Random Moen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Synd med Start. Ville fortjent seier i dag. 2 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Hvis dette er den første avblåsningen av flere i et forsøk i å få bukt med holdingsproblemet så er det greit. Men hvis dette bare er en av Moen tilfeldige avblåsninger så ..... For fotballen trenger å få gjort noe med holdingsproblemet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Han som blir holdt går ikke etter ballen engang, og ser ut som et spørsmålstegn når Moen blåser. Kommentatorene måtte se tre repriser for å løse gåten. Han hadde rett i å blåse, men kunne like gjerne ha holdt fløyta nede for en gangs skyld. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Enig. Hadde han faktisk vært i nærheten av ballen kunne jeg forstått det. Er straffe likevel, men herregud. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Det man egentlig trenger er en klar regelendring fra FIFA. Nulltoleranse for holding. Blir mye røde kort og straffer i starten, men det går seg vel til etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå