Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun snakker så stivt, kun ut fra manus. Er generelt en skikkelig elendig ekspert.

Enig. Er som om noen andre har skrevet det til henne også, for mengden hun sier feil/må rette opp igjen indikerer at det er liten sannsynlighet for at det er hun som har skrevet det. Er ikke noe...i veien med...noe av det hun.. sier (som forøvrig er flere gode poenger), er bare...at det blir...så jævla stivt, og derav ubehagelig å høre på :)

Lenke til kommentar

Hva sa hun som var så gale da?

Det er vel mer hvordan hun sier det, og ikke hva hun sier.

Madammen har mer fotballfaglig-kunnskap enn de fleste, men til forskjell fra de andre kommentatorene blir hun kjedelig og nesten irriterende å høre på grunnet hennes tilsynelatende mangel på engasjement.

Det er synd at det er slik, for madammen er jo sikkert dyktig, men det blir litt feil å pælme Tussi midt inn i et raveparty og forvente at han/hun/det skal klare å holde det samme nivået.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ett aldri så lite gledesgaul her: "gaul"

FFK-VIF: 3-1 Voff! Fullsatt stadion og stive brystvorter i to timer. Hva mer kan man ønske seg?

Lenke til kommentar

Hva sa hun som var så gale da?

Det er vel mer hvordan hun sier det, og ikke hva hun sier.

Madammen har mer fotballfaglig-kunnskap enn de fleste, men til forskjell fra de andre kommentatorene blir hun kjedelig og nesten irriterende å høre på grunnet hennes tilsynelatende mangel på engasjement.

Det er synd at det er slik, for madammen er jo sikkert dyktig, men det blir litt feil å pælme Tussi midt inn i et raveparty og forvente at han/hun/det skal klare å holde det samme nivået.

Yarp, var en av de som ville gi henne litt tid fordi det å ta steget til TV kan være litt stress (vil jeg tro), men det ser ikke ut som hun blir noe mere komfortable med tiden, dessverre - for det hun sier er fotballfaglig sterkt. Men det blir slitsomt i lengden.

Lenke til kommentar

Vi kan vel allerede konstatere at Brann gjennomførte et umåtelig godt overgangsvindu i vinter. Solli, Vaagan Moen, Huseklepp m.flere forsvant, vi hadde nærmest ingenting å handle for, og vi presterer å komme styrket ut av det. Helt utrolig bra. Bruun Hanssen og Skarsfjord, kongene av bosmanmarkedet.

Hvem får sparken først? Jönsson, Hareide eller Andresen? Jeg holder en knapp på Hareide.

Lenke til kommentar

Tror nok styret i RBK vet at hvis de sparker enda en trener såpass kort tid etter ansettelse så vil det kreves at hoder begynner å rulle "der oppe" også, så tror Jönsson får bli iallefall et år til før de vurderer Eggen igjen.

Andresen får ikke sparken, punktum.

Han er såpass populær der nede og nesten geni-erklært så at han skal få sparken mener jeg virker helt ulogisk i øyeblikket.

Hareide?

Njaaaa... Mest sannsynlig kanskje?

Lenke til kommentar

Det er godt mulig Andresen er fredet pga sin gode fjorårssesong, og Jönsson er fredet fordi han er så fersk i jobben, men jeg tror ikke det skal mange flere tap til på rad for noen av disse to lagene før styrene føler de er nødt til å foreta seg noe. Spent på hva det blir i så fall, spesielt i VIF-tilfellet.

Lenke til kommentar

Det er helt utrolig. De spilleren som har kommet gratis til Brann, er dem som har gjort sakene sine Bra. Spilleren vi har mått gitt noe for, har ikje prestert som forventet.Kanskje det er bossman spillere Brann må begynne å satse på i fremtiden?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis Andresen får sparken gir jeg opp.

Får håpe for en gangs skyld at man er tålmodig i norsk fotball.

Støttes.

Og peker til hva FFK har fått til ved å være litt tålmodige og la gruppa forme seg. Forøvrig håper jeg det beste for slike sympatiske typer som Tom Freddy Aune og Martin Andresen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...