Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.bild.de/sport/fussball/1-bundesliga/diese-spieler-haben-nichts-gebracht-17823038.bild.html

 

Annan på listen over Bundesliga's største flopper. Kan tenke meg at Moa er langt nærmere listen over ligeans største scoop. Husker det var mange i Norge som mente at Moa gjorde et dårlig valg ved å gå til Hannover, og til og med noen som mente Annan er en spiller i verdensklasse. De har sikkert tenkt ut noen gode unnskyldninger for det man ser nå, men jeg kan ikke annet enn å smile godt av dette. Har stor sans for Moa, mens Annan ønsker jeg alt vondt. :)

Lenke til kommentar

*snip*

 

Annan var TLs beste spiller i fjor. Det var en offisiell kåring forresten. Du kan nekte på det, men det var bestemt av et faglig utvalg. Mulig han brukte noen skitne triks, men han var en av de beste ryddeguttene i RBK-drakt noensinne. På Ghana var han med på å komme seg til kvart-finale.

 

Tror ikke Annan har funnet seg helt til rette i Shalke, noe som har resultert i en god del gule kort. Han har selv sagt at Bundesliga er mye tøffere enn TL. Han fikk heller ikke bli med på Champions League-eventyret, men jeg tror det er en god sjanse for Annan å slå til neste år.

 

Uansett så er det vanskelig å markere seg når man er defensiv midtbanespiller i forhold til en spiss som scorer mye mål.

 

Det fantes vel også RBK-supportere som avskrev Annan som en hissig pygmé før han blomstret som en spiller i verdensklasse, noe han også har bevist i VM.

Lenke til kommentar
Annan var TLs beste spiller i fjor. Det var en offisiell kåring forresten. Du kan nekte på det, men det var bestemt av et faglig utvalg. Mulig han brukte noen skitne triks, men han var en av de beste ryddeguttene i RBK-drakt noensinne. På Ghana var han med på å komme seg til kvart-finale.

 

Uten at det egentlig har så mye å si om han var TL's beste i fjor eller ikke; Å være ekspert innen fotball er litt som å være ekspert innen sex. Det er noe "alle" har peiling på, og kan ha kvalifiserte meninger om. For meg har ikke f.eks Ivar Hoff noe særlig mer autoritet på området enn en del av mine fotballinteresserte kompiser som uttaler seg.

 

Å si at Annan er en spiller i verdensklasse synes jeg er en latterlig overdrivelse, og noe som krever årevis med meget gode og stabile prestasjoner på høyt nivå. Vi ser jo hvordan det har startet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...