LarsP Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ikke helt Tippeliga-relatert, men alikevel... Ny Ranheim-låt: "Ranheim-kitikki-diden-då" Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 De burde la det blitt med denne: http://www.youtube.com/watch?v=N13_mTGFpLg&feature=related Det nye blir bare et forsøk på en kopi av en dårlig sang, da blir det bare trist. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Credz til Martinsen for å hindre LSK-scoring. Enhver som hindrer LSK å ta poeng er dagens helt. Det samme gjelder Molde for den del. 4 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hah! Gikk nettopp innom TV2's tippeliga manager og såg at jeg ligger på 64 plass med det laget jeg satt opp før første serie runde. Det hadde jeg virkelig ikke trodd! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Ojojojojojojojojo. Var på stadion, var bra saker. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 Faen så tragiske VIF har blitt. Altfor forutsigbare, null innsats og null vilje. Fortsatt ganske tidlig i sesongen, men er dette nok et eksempel på at medalje den ene sesongen vil si kollaps den neste? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Når vi slår Molde i morgen, så har plutselig RBK og VIF hatt en helt lik sesongstart. Haha, fuck dere som sa at Vålerenga var så latterlig mye bedre enn RBK i år. :!: EDIT: Leif hadde lurt seg inn, gitt... Endret 7. mai 2011 av MartinF 2 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 De fleste (Ikke jeg dog, har alltid stått på at RBK vil komme seg kraftig) sa at VIF > RBK etter de første 2 rundene hvor Vif spilte helt grei fotball, tok en sterk seier mot Viking etter å ha blitt mer eller mindre overkjørt i banespillet gjennom 90.min og en helt ok spillemessig 2-0 over Aafk, og RBK hadde 2 strake tap etter 2 matcher som var langt under hva man kunne forvente av et "flaggskip". Men ok, ser jo med måten du skriver på at du ikke akkurat er ute etter å livnære en seriøs diskusjon eller noe som helst når du legger deg på den linjen du gjør, så ja lolz fuck oss XPPPPPP 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Innlegget mitt var ikke ment som opptakten til noe diskusjon, kun litt spydig kommentar til Enga-fans som ser laget ryke på nok et tap. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 http://open.spotify.com/track/7e3BJpKTaxS6h5p5L6R3BO Tipper noen som har vært på TL kamp de siste årene vil kjenne igjen sangen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hehehe, ikke verst. Jeg klarte faktisk å skaffe intro-sangen de spiller når spillerne går inn på banen her for noen år tilbake . Aner ikke hva den heter, men. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Tipper noen som har vært på TL kamp de siste årene vil kjenne igjen sangen Har vært på x antall kamper de siste årene, men den sangen du linket til har jeg aldri hørt, eller ihvertfall aldri lagt spesielt merke til... Jeg klarte faktisk å skaffe intro-sangen de spiller når spillerne går inn på banen her for noen år tilbake . Aner ikke hva den heter, men. Denne? Tror ikke den har noe spesielt navn egentlig. Såvidt jeg vet så er den komponert spesielt for Tippeligaen, mulig jeg har feil dog. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Tipper noen som har vært på TL kamp de siste årene vil kjenne igjen sangen Har vært på x antall kamper de siste årene, men den sangen du linket til har jeg aldri hørt, eller ihvertfall aldri lagt spesielt merke til... Hmm, er den spesiell for Ullevaal da eller? Har vært Ullevaal et par ganger hver sesong og hørt den der hver eneste gang før spillerne kommer ut på matta. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det er sangen som kommer sånn ca. 5 minutter før match på Vålerengas kamper. Når spillerne entrer banen er det TL fanfare/Vi er alle fra Vålenga som runger ut. Jævlig kjipt med nok et tap. Nå begynner forsvaret å slå sprekker også, og vi trenger fortsatt mål. Drar igjen fram Morten Berre for å bedre angrepsspillet vårt. Undervurdert spiller, som kommer til å hjelpe oss offensivt. Positivt at Koné og Boakye spiller mer og mer. De bør snart være klare fra start, slik at de ikke trenger å møte en vegg med 11 spillere som forsvarer ledelsen sin. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) 0-3 til Stabæk mot Haugesund har nå blitt til 3-3. Morsomt med FKH-scoringer. Så gikk Stabæk opp i ledelsen igjen. 3-4... Endret 8. mai 2011 av Latias Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 faen for noen sjanser til molde nå! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 FY FAEN!! Hva skjer med Molde? 6-7 GODE muligheter på to minutter. Score da for faen! Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Blir Rosenborggull i år også, ikke bekymre dere søringer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå