Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Håper RBK rykker ned!

Du oppfører deg jaggu som et troll og en dust uansett hvor du befinner deg på forumet. Gratulerer.

 

Så man er automatisk et troll og en dust dersom man håper at Rbk rykker ned?

 

Kult, for da er jeg også det.

 

e: ikke at jeg tror det skjer, men seriøst det hadde vært latterlig morsomt.

Endret av Mchansern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vif og Rbk vil ta de to øverste plassene, selv om det ikke ser slik ut nå. Viktig for norsk fotball at vi kan ha i hvert fall to stabile topplag

 

Godt å se at andre også har skjønt dette. Norsk fotball trenger stabile topplag som årlig kjemper om kvalifikasjon til både EL og CL, evnt sluttspill. Er det ikke stabile topplag i Tippeligaen vil aldri ligaen utvikle seg noe særlig. Pdd er det ingen norske lag som kan heve seg ute i Europa, håper dermed at RBK hever seg etter en dårlig start på sesongen.

Lenke til kommentar

Jeg slutter aldri å bli overrasket over hvor mange som er så uendelig bekymret for "norsk fotball." De fleste av oss holder vel ikke med norsk fotball, men med vårt eget lag. Sikker kjempeflott med et stabilt topplag, men bare hvis det topplaget er Brann. Og da er jo en god start at RBK er i ferd med å miste grepet på tronen.

Lenke til kommentar

Spot on det som Husam sier. Bytt Brann med Vålerenga, så har du meg.

 

Gleder meg forresten til Vålerenga i Europa, og at vi motbeviser hovne RBK-fans som tror at ingen andre norske lag kan ha suksess i utenlandske cuper.

 

Bucuresti here we come!

 

e: Klarte å skrive "vi" inn for "we" :p

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg slutter aldri å bli overrasket over hvor mange som er så uendelig bekymret for "norsk fotball." De fleste av oss holder vel ikke med norsk fotball, men med vårt eget lag. Sikker kjempeflott med et stabilt topplag, men bare hvis det topplaget er Brann. Og da er jo en god start at RBK er i ferd med å miste grepet på tronen.

Du misforstår mitt innlegg totalt. Per i dag er Vif og Rbk de beste klubbene her til lands. Derfor er det viktig at de kan stabilisere seg på toppen. Det spiller da ingen rolle hvilket norsk lag som kan gjøre suksess utenlands. Brann og Tromsø har jo bevist at det ikke er bare Rbk som kan gjøre nettopp det.

 

Ja det var bra at tippeligaen ble mye jevnere, men i motsetning til tidligere har vi ikke lengere et flaggskip som Rbk en gang var. For all del håper jeg at Vif blir det nye "flaggskipet", men det betyr da ikke at jeg ikke unner andre norske lag suksess utenlands.

Lenke til kommentar

Håper RBK rykker ned!

Du oppfører deg jaggu som et troll og en dust uansett hvor du befinner deg på forumet. Gratulerer.

 

Så man er automatisk et troll og en dust dersom man håper at Rbk rykker ned?

 

Kult, for da er jeg også det.

 

e: ikke at jeg tror det skjer, men seriøst det hadde vært latterlig morsomt.

 

Hadde vært ufattelig kjekt, så hadde trønderene kommet seg ned på jorden igjen ;)

Lenke til kommentar
Du misforstår mitt innlegg totalt. Per i dag er Vif og Rbk de beste klubbene her til lands. Derfor er det viktig at de kan stabilisere seg på toppen. Det spiller da ingen rolle hvilket norsk lag som kan gjøre suksess utenlands. Brann og Tromsø har jo bevist at det ikke er bare Rbk som kan gjøre nettopp det.

 

Ja det var bra at tippeligaen ble mye jevnere, men i motsetning til tidligere har vi ikke lengere et flaggskip som Rbk en gang var. For all del håper jeg at Vif blir det nye "flaggskipet", men det betyr da ikke at jeg ikke unner andre norske lag suksess utenlands.

 

Jeg tenkte ikke spesielt på ditt innlegg, jeg husker ikke hva du skrev engang. Men hver gang noen fryder seg over RBK-fiasko (om det så er i TL eller CL-kvalikk), virker svaret å være at man er tullinger som ikke unner RBK suksess for "norsk fotballs skyld." Og det er selvsagt et idiotisk svar.

 

Å si at RBK er topp to i Norge for øyeblikket er forøvrig en påstand jeg ikke godtar uten noe mer belegg. Vi får se hvilke to lag som ligger der når vi teller opp ved sesongslutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...