Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Corner i nettveggen... NETTVEGGEN!

Hvorfor i huleste skal vi fortsette å slå opp mot en liten spirrevipp som Bakenga?

Så mange talenter på et lag, men ingen av de har klart NOE i dag, rett og slett forferdelig å se på at vi blir overkjørt av Europris som spiller god fotball.

 

Noe må skje snart, for dette er ikke tolerabelt.. 1 poeng på 4 kamper er ikke RBK-verdig uansett hvordan man ser på det.

Lenke til kommentar

Hah, hadde aldri trodd jeg skulle se dette. Overkjøring, Rosenborg var aldri i nærheten av noe press. De kunne like godt hett Sogndal eller Aalesund idag. Virker som om Rosenborg begynner å miste grepet om respekten de har hatt hos motstanderene. Nå er det ikke lenger "Shit, vi spiller mot Rosenborg, vi kan tape når som helst". Klarer Vålerenga å ha kontroll på kampen, og styre på Lerkendal, så blir det seier tror jeg. Dårligste jeg har sett Rosenborg faktisk.

 

Men nå er det så sinnsykt typisk at de reiser seg mot oss og vinner og kommer back on track. Tror faktisk ikke på seier, selv med et så svakt RBK.

Lenke til kommentar
Det eneste som er trist med at RBK gjør det elendig er at Markus Henriksen blir påvirket av stemningen i laget, en fremtidig landslagspiller med enormt potensial, få han vekk fra klubben NÅ.

 

Så vi skal lære et fremtidig talent at det er helt vanlig å ikke tape kamper på nesten to sesonger?

Det ville vel vært helt ok for det norske landslaget om gutten lærer seg å takle motgang også..

Lenke til kommentar

Litt artig at RBK...la oss være ærlige - suger om dagen. Men også veldig kjipt for Norsk fotball at det store flaggskipet ser ut til å oppføre seg mer som vasaskipet, har troen på at vi (vif) skal bedre oss flere hakk inn mot de neste par rundene men pdd. hadde det vært flaut å sendt de Norske lagene ut i CL og EL-kvalik. Håper ikke RBK kommer tilbake til former hvor de bare nekter å tape men litt mer poengfangst så vi kunne formet en liten gruppe lag som kan ligge i toppen hadde vært flott - moro med lottoliga for den nøytrale eller evt. de som heier på et møkkalag men herregud så ødeleggende for fotballen at alle suger.

 

Hipp og hopp blir spennende neste mandag, selvom det som nevnt over ville vært meget typisk om RBK bestemte seg for å spille bra igjen når vi kommer til Lerkendal....

Lenke til kommentar

Nåvel, du hadde vel ikke reagert om jeg skrev Brann eller Vålerengen? Selvsagt håper jeg at begge de to drittlagene forsvinner langt ned forbi Adecco-ligaen. RBK derimot har jeg litt ambivalent forhold til - ettersom de i forhistorisk tid faktisk klarte å få CL til Norge. Dog, Heia Bortelaget på Lerkendal bør få rekordhøy oppslutning i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...