Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lillestrøm hadde de farligste sjansene. Vålerenga lot kampen gå mye mer i deres bane, med oppstykket spill og dueller fra start av. La ikke opp til den poessesion-fotballen vi ønsker. Bedret seg stort med Singh sentralt og Boakye på topp.

 

Har hørt Kanarifansen mye livligere på Ullevål før. Etter 1-1 var det nesten direkte flaut. Uansett, de skal ha kred for å lage mye lyd og bidra til den gode stemningen på kampen, selv om jeg er veeeeldig lite fan av måten de oppfører seg på. 10-20 mann står på fremre rekke og ser ikke på kampen engang.

 

Hva skjedde forresten etter sånn 20 min idag? Skulle Kanarifansen opp på VIP eller?

 

Og forresten: Søndag klokka 8, aka "dårligste tidspunkt for tilskuertall" = 20012 tilskuere. Var drøyt 17000 i lørdagskampen mot LSK sist. Og 11000 for RBK mot Lillestrøm forrige uke.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Hehe er det faktisk noen som bryr seg om det kommentatorene sier? Spesielt når eklefjes myhre sitter der og gauler og analyserer til den store gullmedaljen.

 

Til hans forsvar var det ikke han som sa det :p

 

Og forresten: Søndag klokka 8, aka "dårligste tidspunkt for tilskuertall" = 20012 tilskuere. Var drøyt 17000 i lørdagskampen mot LSK sist. Og 11000 for RBK mot Lillestrøm forrige uke.

 

Lokalderbyet der er jo storstas, ingen tvil om det, og der er det alltid masse folk.

Lenke til kommentar

Og forresten: Søndag klokka 8, aka "dårligste tidspunkt for tilskuertall" = 20012 tilskuere. Var drøyt 17000 i lørdagskampen mot LSK sist. Og 11000 for RBK mot Lillestrøm forrige uke.

LSK til Oslo: 15 minutter

LSK til Trondheim: 6,5 time

Det var altså 9000 fler fra LSK nå enn sist? Tviler i alle fall sterkt på at fredags eller mandagskamp er så mye bedre publikumsmessig.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Og jeg mener å huske at DJ sa at LSK var sammen med Molde de største rivalene til RBK. Til å være et så stort rivaloppgjør, hvorfor var det ikke flere som tok turen til Lerkendal? 20-kamp er ingen unnskyldning.

 

Det er vel ingen hemmelighet at dette er medgangs-supporterne som tynnes ut, og blærete trøndere som "boikotter" vår nye svenske trener.

Hadde jeg vært i nærheten av Lerkendal selv hadde jeg lett møtt opp til hver kamp, fordi det er nå RBK trenger en sterk supporterskare i stedet for alle disse tilreisende nikkedukkene som holder med det beste laget.

 

Gi VIF og øvrige klubber et par år på topp og RBK sånn ca på midten, for så å snu på det igjen så skal du se forskjeller i tallene der også.

 

Det er synd at RBK skal slite såpass som de gjør nå, men det har vært uunngåelig lenge med tanke på den lange storhetsperioden vi har hatt.

Jeg vil heller at vi sliter et par år nå, slik at vi får bygget opp et sterkt lag igjen og som har en trener lenger enn et år om gangen.

Martin Andresen ble jo dømt nedenom og hjem igjen av mange ekspertkommentatorer, men nå hylles han plutselig som et taktisk geni.

Kan det være fordi han fikk tid til å bygge opp en egen spillestil og en egen spillestall?

 

Dog tror jeg ikke RBK sliter så fælt som mange vil ha det til, så langt i år har alle slått alle, og så vidt jeg kan huske så har alle lagene som har vunnet poeng mot RBK i år tapt poeng mot hverandre eller antatt dårligere lag, så det skulle ikke forundre meg om RBK er i topp 4 i løpet av sommeren.

RBK er ikke kjent for en sterk vårperiode, men en vanvittig høstperiode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...