Alastor Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ja, det var det jeg også tenkte. Hva faen er dette for noen resultater? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) This is Tippeligaen! Er en grunn til at slagordet i reklamen til Norsk Tipping er "Vi taper aldri". Regner med de hanker inn mye penger på et par tapte bonger på TL ja... Endret 8. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Haha. Faen så sant det der. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 FFK vinner sikker over Brann i morgen også. Ship o'hoi Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Om RBK slår LSK på søndag blir Tippeligaen offisielt "alle slår alle"-ligaen. Først da? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 FFK vinner sikker over Brann i morgen også. Ship o'hoi Er jo faktisk det som holde på å skje nå. Ingenting som overrasker meg lengre i Tippeligaen. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 HERREGUD den scoringen så jeg inne Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Alltid deilig å se brann tape. 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Genialt med seier til FFK!! Satser på at S08 ryker på et tap, så blir helgen perfekt!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Hvor har det blitt av "GULLET SKAL HEM"? :!: 1 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Enga tar nok gullet i år 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Må da elske uforutsigbarheten i denne ligaen. :!: Glad jeg ikke har penger inne på Betsafe. Det hadde bare ført til sinne. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Morsomt at Brann tapte, og at det da blir kamp om tabelltopp på Alfheim i dag. Ville ikke overrasket meg om Rushfeldt tar scoringsrekorden fra Brattbakk allerede i dag, han har vært i veldig god fort til nå i år. Samtidig ser det ut som Mos får starte sammen med Rush på topp, kan fort bli et mål på han også om han spiller like godt som han har for VIF. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Bare 1 kamp har endt uavgjort denne sesongen. Ganske utrolig, med tanke på hvor jevn ligaen er og hvor mange kamper som er spilt hittil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Tidligere år har det jo vært slik at de første rundene har over halvparten av kampene endt uavgjort. Asker med latterlig heldig seier over Løv-Ham i Adecco. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå