kilik Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 TV2 gjør det vanskeligst mulig for RBK når det gjelder tilskuere denne våren. De tre første hjemmekampene går kl. 20.00 søndag/mandag og sendes gratis på TV2 hovedkanalen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Tror kampen mot Enga blir godt besøkt. Jeg har hvertfall tenkt meg på den. Men det blir vanskelig å trekke folk når det er trøndersk vår og kampen går på TV i HD. Når den er på kvelden er det vanskelig å trekke barnefamiliene og. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Pluss at man får et par skjeve (no pun intended) blikk om man sitter på Lerkendal i kun bokser-shortsen og med pils i hånda. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Med mindre det er 16. mai. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Pluss at man får et par skjeve (no pun intended) blikk om man sitter på Lerkendal i kun bokser-shortsen og med pils i hånda. Hadde man bare kommet inn med pilsen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 "is dætt a bul in jur båksershårts? år monkhålm?" Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 For et par år sida, smuglet jeg med meg 3 flasker 0,35 Ringnes inn på match. Drakk den ene, og fikk solgt de to andre for 60kr stk Kunne sikkert pressa prisen til det dobbelte om jeg hadde prøvd. 1 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Øl og heroin går for blodpris på klansfeltet 4 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Tror ikke du finner mange supportere i Norge som ikke hadde tatt seg en øl på kamp om sjansen hadde bydd seg 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Sant. Synd at det kun er VIP som får drikke på kwmp. Husker en treningskamp i Valhall mot Lyn for et par år sida. Kampen var ikke i regi av NFF, så det var ølserving. Det kom 5000 og var sinnsykt god stemning til å være treningmatch midt på vinteren. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Gleder meg til kamp i dag, bare synd det er innegym når det er strålende vær... 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Vålerenga er så gode i år at de må hjelpe motstanderen med å få mål. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sorry VIF, jeg satte penger på dere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nice at Stabæk leder. Kamptråd til søndagens kamp mot LSK kommer opp enten i kveld eller i morgen formiddag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Seier til Stabæk, uavgjort hadde ikke vært urettferdig men akkurat det bryr jeg meg lite om akkurat nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Kjip kamp, elendig resultat. Synd VIF ikke greier å utnytte den dårlige perioden til Molde og RBK. Ellers er det imponerende hvordan Stabæk har tatt seg opp igjen etter kalddusjen i første kamp. Slått RBK og VIF på seks dager, ikke gale det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hahaha. Da kan vi bare være tre poeng bak etter søndag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Om RBK slår LSK på søndag blir Tippeligaen offisielt "alle slår alle"-ligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå