Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tippeligaen er sykt ustabil, og jeg tviler på at andre lag enn Vålerenga og Rosenborg klarer å være noenlunde stabile i år. Dermed er det ekstra deilig med 6 poeng på dem så tidlig. Brann kommer nok til å ha et heis-år, med gode og dårlige resultater om hverandre. Neste år derimot, kan de bli farlige tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og dagens rasshølpris går til brannspillerne. så feige "menn" har jeg aldri opplevd maken til. Greit nok at LSK var det dårligste laget i dag. Flott det. Hadde ikke forventet annet heller etter forrige runde, men dette her er absolutt lavmål. sk brann ødela alt som kan kalles fotball med den drøyingen av tiden. Keeper bruker en halvtime på hvert utspark, innkast og frispark likeså. men verst av alt er rudolph austin og ojo. legger seg ned og vrir seg i "smerte" i fem minutter. går av banen som om en granat hadde sprengt bort det ene benet, for så å knyte skolissen og spurte utpå igjen i full fart. Det er patetisk, og det ødela alt tempo og moro i andre omgang.

 

at det går an å være stolt av noe sånt...

Lenke til kommentar

At det går an å være stolt av en togstasjon...

 

Haha fantastisk patetisk! Ikke noe vits å kommentere det videre engang.

 

 

Klart jeg blir sur av å se på folk (hvis de engang fortjener den "tittelen") ødelegge fotballen på den måten. Det er drit feigt. Det gikk hvertfall 10-12 minutter ut av vinduet kun på drøying og å fake skader. Hva blir tillagt? Jo, 4 minutter! Bravo.

 

Brann supportere er jo kongene av sutring, så dere har ikke så mye dere skulle sagt.

Lenke til kommentar

Tippeligaen er sykt ustabil, og jeg tviler på at andre lag enn Vålerenga og Rosenborg klarer å være noenlunde stabile i år. Dermed er det ekstra deilig med 6 poeng på dem så tidlig. Brann kommer nok til å ha et heis-år, med gode og dårlige resultater om hverandre. Neste år derimot, kan de bli farlige tror jeg.

 

Forsåvidt enig med deg, selv om jeg for øyeblikket synes VIF ser langt sterkere ut enn RBK. Jeg har ihvertfall vanskeligheter for å si at RBK vil bli et stabilt topplag etter de har blitt slått av en nedrykkskandidat og et 0-7-slaktoffer i de to første kampene.

 

Brann kammer nok til å gå på noen smeller, spesielt når vi får skader og karantener på nøkkelspillere som Torp og Austin. Jeg tror ingen av oss egentlig har illusjoner om å kjempe i toppen, men det enkelte liker jo å provosere trønderne litt... ;)

 

Neste år er jeg veldig spent på hva som skjer. Mye avhenger av økonomien, og den har det blitt gjort en veldig god jobb med det siste året. Forhåpentligvis har vi lagt et veldig bra grunnlag med det gode arbeidet på bosmanmarkedet nå i vinter, og kan begynne å bygge et stabilt topplag igjen i 2012.

 

Og dagens rasshølpris går til brannspillerne. så feige "menn" har jeg aldri opplevd maken til. Greit nok at LSK var det dårligste laget i dag. Flott det. Hadde ikke forventet annet heller etter forrige runde, men dette her er absolutt lavmål. sk brann ødela alt som kan kalles fotball med den drøyingen av tiden. Keeper bruker en halvtime på hvert utspark, innkast og frispark likeså. men verst av alt er rudolph austin og ojo. legger seg ned og vrir seg i "smerte" i fem minutter. går av banen som om en granat hadde sprengt bort det ene benet, for så å knyte skolissen og spurte utpå igjen i full fart. Det er patetisk, og det ødela alt tempo og moro i andre omgang.

 

at det går an å være stolt av noe sånt...

 

Haha! Takk for den. Vi ler RÅTT av deg. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott å høre. Du forsvarer kanskje den type fotball, du eller?

 

Brann spilte mer offensiv og herlig fotball enn noe annet bortelag kanskje kommer til å gjøre på Åråsen i resten av året. Jeg ikke bare forsvarer det - jeg DIGGER det. ;)

 

Førsteomgangen var grei nok med tanke på fotballen. Det klager jeg ikke på. Offensivt og fint det. Men andre omgangen kan ikke kalles offensiv eller herlig på noen som helst måte. Adjektivene du leter etter er patetisk og feigt.

 

Synes du drøyingen av spillet så til de grader er bra for fotballen? Hadde du likt det selv om det var andre veien og et par-tre LSK spillere hadde lagt seg ned og slappet av i 5 minutter hver?

Lenke til kommentar

Flott å høre. Du forsvarer kanskje den type fotball, du eller?

 

Brann spilte mer offensiv og herlig fotball enn noe annet bortelag kanskje kommer til å gjøre på Åråsen i resten av året. Jeg ikke bare forsvarer det - jeg DIGGER det. ;)

 

Førsteomgangen var grei nok med tanke på fotballen. Det klager jeg ikke på. Offensivt og fint det. Men andre omgangen kan ikke kalles offensiv eller herlig på noen som helst måte. Adjektivene du leter etter er patetisk og feigt.

 

Synes du drøyingen av spillet så til de grader er bra for fotballen? Hadde du likt det selv om det var andre veien og et par-tre LSK spillere hadde lagt seg ned og slappet av i 5 minutter hver?

 

Jeg har opplevd det MANGE ganger selvsagt, og at laget i ledelsen bruker mer tid enn laget som ligger under er en del av fotballen. Selvsagt blir jeg frustrert, men det er sånn det er. Det jeg derimot aldri gjør, er å syte og klage over det etterpå. Men jeg elsker når motstanderne gjør det... ;)

Lenke til kommentar

Det er ikke til å ligge under en stol at slikt skjer i alle mulige kamper, aldersgrupper og ligaer.

Slutt å grin så jævlig om det, det beste laget vant ;)

 

Synd vi ikke fikk sett hvem som egentlig var det ;)

 

 

 

Drøying av tid skjer. Men det er snakk om at det tre ganger er spillere som legger seg ned å later som de er skadet. Det er så langt unna fair play man kommer. Det ødelegger så til de grader for Lillestrøm når alt tempo tas ut av kampen. For all del, lurt trekk av Brann. Synd ikke dommeren hadde baller nok til å dele ut gule og røde kort for det.

Lenke til kommentar

Var jo ingen tvil om hvem som var det beste laget. Begge lag hadde ca. like mange sjanser. Brann scoret på sine.

 

Drøying av tid er ikke noe nytt i fotball. Det blir ikke straffet hardt nok, men i Brann sitt tilfelle var det ikke snakk om mye. De ledet såpass at de turte å presse litt fremover og stresse LSK. Job well done Brann. Heller dere enn LSK. Nå kan dere begynne å tape poeng igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...