Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan tenke meg LSK er fornøyde med at de ikke ville ha Kim Ojo :p

 

Ingen ville ha Ojo, han gikk vel så vidt jeg huske gratis til et svekket Brann.

 

Mye av grunnen til dette er jo som Ola Brenden (Nybergsunds trener) sa: "Ojo på sitt beste er Norges beste spiss, men på sitt dårligste ville han ikke ha kommet inn på et 4. divisjonslag en gang".

De får nyte det mens de kan Brann, men jo bedre Ojo gjør det, jo større er sjansen for at han enten forsvinner til et annet lag eller at formen synker over sommeren.

 

Ingen?

 

"- Det var flere klubber som vurderte Ojo, blant andre var det noen svenske klubber som var svært interessert. I tillegg ble det sagt at andre klubber i utlandet ville ha ham, men vi var klare på at det kunne være lurt for Kim å ta ett steg av gangen. Heldigvis løste det seg for Kim og Brann, og det er bra. Jeg har klokkertro på spilleren, sier agent Morten Wivestad.

 

- Jeg sier ikke klubbnavnene, men det var lag i Sverige, Danmark, Frankrike og til og med Tyskland. Hadde jeg gått etter pengene, hadde jeg ikke gått til Brann. "

Lenke til kommentar

Kan tenke meg LSK er fornøyde med at de ikke ville ha Kim Ojo :p

 

Ingen ville ha Ojo, han gikk vel så vidt jeg huske gratis til et svekket Brann.

 

Mye av grunnen til dette er jo som Ola Brenden (Nybergsunds trener) sa: "Ojo på sitt beste er Norges beste spiss, men på sitt dårligste ville han ikke ha kommet inn på et 4. divisjonslag en gang".

De får nyte det mens de kan Brann, men jo bedre Ojo gjør det, jo større er sjansen for at han enten forsvinner til et annet lag eller at formen synker over sommeren.

 

Ingen?

 

"- Det var flere klubber som vurderte Ojo, blant andre var det noen svenske klubber som var svært interessert. I tillegg ble det sagt at andre klubber i utlandet ville ha ham, men vi var klare på at det kunne være lurt for Kim å ta ett steg av gangen. Heldigvis løste det seg for Kim og Brann, og det er bra. Jeg har klokkertro på spilleren, sier agent Morten Wivestad.

 

- Jeg sier ikke klubbnavnene, men det var lag i Sverige, Danmark, Frankrike og til og med Tyskland. Hadde jeg gått etter pengene, hadde jeg ikke gått til Brann. "

 

Ikke at agenten hans er den mest troverdige kilden (da jobben hans jo er å gjøre Ojo mer lukrativ for andre klubber), men jeg skulle gjerne visst hvilke klubber det var snakk om.

 

Ingen vits å dra til en Fransk førstedivisjons klubb f.eks hvis man får spille hver kamp i Bergen.

Lenke til kommentar

Nja, sist gang Rosenborg tapte de to første kampene sine vant vi vel foran Molde?

Gi aldri opp sier jeg bare ;)

Ja, og kjenner jeg DJ rett så var ikke det poenget han prøvde å få frem. Brann har begynt å snakke om gull, så nå har ikke vi andre noe å spille for... Gullet skal visst "hem" igjen.

Lenke til kommentar

Nja, sist gang Rosenborg tapte de to første kampene sine vant vi vel foran Molde?

Gi aldri opp sier jeg bare ;)

Ja, og kjenner jeg DJ rett så var ikke det poenget han prøvde å få frem. Brann har begynt å snakke om gull, så nå har ikke vi andre noe å spille for... Gullet skal visst "hem" igjen.

Han hadde faktisk begynt å skrive før jeg skrev. :p

Lenke til kommentar

Tippeligaen er nokke dritt. Altfor ustabilt.

Tippeligaen lever opp til navnet sitt!

 

Har vært en fantastisk start på sesongen så langt. Favorittene Molde og RBK ligger i bunn, mens VIF cruiser i topp uten å ha sluppet inn mål. Akkurat slik det skal være!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...