Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Troillan e på nedrykksplass sjø. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kan godt stabilisere seg på midten av tabellen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Bare vi ikke stabiliserer oss der vi er nå er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Bare vi ikke stabiliserer oss der vi er nå er jeg fornøyd. Er egentlig enig med deg der, er flere andre klubber jeg godt kunne "sendt" ned i stede for RBK. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 LSK mot Brann nå. Har ingenting til overs for LSK, så heia Bergen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Kim Ojo er virkelig i form. Flott avslutning! Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) OJOJOJOJOJO OJOJOJO OJOJOJOJOJOJOJOJO! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Endret 4. april 2011 av Erratum Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GULLET SKA HEM Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kan tenke meg LSK er fornøyde med at de ikke ville ha Kim Ojo Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Visste det kom scoring mot på dødball. Satan. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 LSK er som en 80 åring. Virker fullstendig ufarlig, men ypp med henne og hun en glock opp av vesken og smeller til. Ufattelig spennende kamp dette her. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Dette er så typisk Brann. Dømt nord og ned før sesongen - svarer med å gjøre alle kritikerne til skamme. Fantastisk! Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Herlig! Brann gjør seg best som underdogger. Tror vi må begynne å svekke laget vårt før hver sesong så blir det gull til Bergen by hvert år fremover. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Haha, nå har bergenserne begynt å prate gull igjen... :!: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kan tenke meg LSK er fornøyde med at de ikke ville ha Kim Ojo Ingen ville ha Ojo, han gikk vel så vidt jeg huske gratis til et svekket Brann. Mye av grunnen til dette er jo som Ola Brenden (Nybergsunds trener) sa: "Ojo på sitt beste er Norges beste spiss, men på sitt dårligste ville han ikke ha kommet inn på et 4. divisjonslag en gang". De får nyte det mens de kan Brann, men jo bedre Ojo gjør det, jo større er sjansen for at han enten forsvinner til et annet lag eller at formen synker over sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå