Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rosenborg hadde ikke noe i Europa å gjøre sist hvertfall, og har nå blitt ganske svekket også.

 

Vålerenga slo PAOK borte i Hellas i EL/UEFA for 2 år siden, men vi er betydelig bedre nå. Vi får vente og se hvem som har og ikke har noe i Europa å gjøre til sommeren, når vi faktisk spiller der.

Lenke til kommentar

RBK har hvertfall ambisjonene. Eneste laget i landet som tenker utenfor sin egen liga. Selv om laget har vært sterkere før, er Champions League alltid et mål. Har enda ikke hørt Martin Andresen snakke mye om det enda. Men det stoppet ikke han i å uttale seg når det var penger som var temaet.

 

Tromsø er vel det laget i Norge som har vært nærmest EU-spill bortsett fra RBK de siste årene.

Lenke til kommentar

RBK har hvertfall ambisjonene. Eneste laget i landet som tenker utenfor sin egen liga. Selv om laget har vært sterkere før, er Champions League alltid et mål. Har enda ikke hørt Martin Andresen snakke mye om det enda. Men det stoppet ikke han i å uttale seg når det var penger som var temaet.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/vif/article1428126.ece

 

Storsatsingen innebærer at Vålerenga skal:

 

- Bli ledende i Norden innen 2013, unike i Europa på samme tid.

- Hevde seg stabilt i toppen innen 2010.

- Jevnlig delta i europeiske gruppespill.

- Ha spillere på alle aldersbestemte landslag

- Ha spillere på skandinaviske a-landslag til enhver tid.

- Utvikle et enorm speiderapparat.

- Bli ledende på teknologi og talentutvikling.

- Bli best i Norden på SFO (Skolefritidsordninger), toppidrettsgymnas og akademi.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Er det så jævlig rart da? Bare Rosenborg har vært i en posisjon, hvor de kan sikte mot Europa, inntil nå. Så klart Vålerenga måtte tenke ligaen og egenutvikling først. Ambisjoner om Europaspill kommer, men man kan ikke tenke Europa nå, om man heter f.eks FK Haugesund eller Sogndal.

Lenke til kommentar

Nivået er desverre på vei ned. Årets TL er svakere en fjorårets. Alle de største profilene er borte. Jevnere vil den nok bli. Men nivået vil nok ikke bli det samme. Pdd har ingen TL lag noe å gjøre ute i europa.

Hvordan kan du konkludere med det etter første runde? Hadde det vært den siste hadde jeg skjønt det, men å komme med en konklusjon etter bare en runde blir for dumt

Fordi han er en RBK-fans som ikke tåler motgang, og når andre lag slår Rosenborg går tydeligvis nivået nedover

 

 

Hva i helvete har det med dette å gjøre?

 

Moa, Annan, Iversen, Huseklepp mf. er forsvunnet ut av landet. Alle artistene har forsvunnet, noe som åpner for yngre spillere.

 

At Tippeligaen allerede hadde en dårlig kvalitet i fjor sier sitt, og den er neppe blitt bedre. Det er lenge siden vi så et norsk lag i CL. Og når Norges beste lag ryker mot Aserbadjansk motstand i CL kvalikk, så sier vel dette sitt?

 

At Follo var i cup-finale sier også en del. Greit at cup er cup.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med Vålerenga på det beste de noen gang har vært, så er det vel bare å spasere inn til seriegull da.

 

Molde er verste hypen ever. Minner utrolig mye om Vålerenga rett etter at Andresen tok over. Får Solskjær tid, så blir de enten gode neste år, eller året etter der igjen. I år er alt for tidlig for så mange omveltninger.

Lenke til kommentar

Vi sa det før runden også, og folk var enige. Jeg skrev jo det i forrige post.

 

Ja, men når denne posten her kommer dagen etter første serirunde så kan man jo lure på om dette var noe man kom med nå etter å ha sett første serirunde.

 

Nivået er desverre på vei ned. Årets TL er svakere en fjorårets. Alle de største profilene er borte. Jevnere vil den nok bli. Men nivået vil nok ikke bli det samme. Pdd har ingen TL lag noe å gjøre ute i europa.

 

Jeg har ikke lest i hele tråden så kan godt være at dere har konkludert med dette før serien starten, men for en som ikke har lest alle sidene var dette litt vanskelig å se. Ser også at det var noen poster før der noen kommneterte at man håpet på noen lag i europa så ser jo at det var litt mer naturlig med den postet da. Men så ikke dette før jeg skrev første gang.

Lenke til kommentar

Vi sa det før runden også, og folk var enige. Jeg skrev jo det i forrige post.

Ja, men når denne posten her kommer dagen etter første serirunde så kan man jo lure på om dette var noe man kom med nå etter å ha sett første serirunde.

Så det at serien starter gjør at vi ikke får lov til å si våre meninger mer?

Lenke til kommentar

Vi sa det før runden også, og folk var enige. Jeg skrev jo det i forrige post.

Ja, men når denne posten her kommer dagen etter første serirunde så kan man jo lure på om dette var noe man kom med nå etter å ha sett første serirunde.

Så det at serien starter gjør at vi ikke får lov til å si våre meninger mer?

 

Selfølgelig, men det virket som at man trakk en konklusjon etter en serirunde på at serien var dårligere enn noen sinne, og der blir feil. Men godt mulig at denne diskusjonen har gått de siste sidene, og at dette ikke var første gang brukern sa dette. Og var mulig mer et svar på han som mente det kunne bli bra resultater i Europa i år. Men som jeg sa i stad, det virket ikke sånn første gang jeg leste det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...