kloffsk Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ujah er en kuk, men en god kuk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Stabæk uten Nanmskog og Jönsson ble svakt. PLuss på skade på Knudsen rett før TL-start så ble det rett og slett svakt. Lenke til kommentar
Stigi81 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hva skjer med Stabæk da?? 4 mål av Ujah så langt.. Noen som ser kampen? Er LSK gode, eller er det Stabæk som er dårlige? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) GODT å se at bæringene drar hjem lenge før slutt. Hørte kommentatoren på Sumo sa noe sånt som at "Jaja, nå er det en del bæringer som setter seg i SUVen på vei hjem" ellerno' hehe. 0-7 der ja... Endret 20. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 0-7 nå. Fy faen... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Haha. 7-0, så latterlig digg. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Haha. Da blir det Walk of Shame for kompis! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Flaut av serievinnerne fra noen år tilbake! Stabæk går sakte men sikkert nedover igjen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Flaut av serievinnerne fra noen år tilbake! Stabæk går sakte men sikkert nedover igjen. Sakte men sikkert? Nja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Gikk vell rett vest? Slik som alle gullvinner'ne(minus RBK) Ikke at det er så mange å ta av da. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Gjør ikke meg noe om RBK ryker rett vest og blir der, akkurat. Slik som det ser ut som de andre gullvinnerne i Brann og Stabæk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Heia Brann. I kveld er jeg bergenser. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Rbk kan å håndtere suksess, det kan ikke Brann og Stabæk. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det handler vel mer om at både Brann og Stabæk solgte sentrale spillere etter gullet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ja, det går under ''håntering av suksess''. Selge sentrale spillere og erstate dem med kaffegrutt er sjelden lurt. Rosenborg har solgt sentrale spillere gang på gang, men er gode+lure og finner erstattere som prester gang på gang. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Kenneth Høie - 8,0: Clean sheet, burde få Drillo til å angre på laguttaket sitt etter denne kampen. Brian Priske - 7,5: Har en trygghet som Freeman ikke hadde, en flott debut og vil bli viktig denne sesongen! Avni Pepa - 7,0: En helt grei kamp, viser at han kan bli en viktig spiller og jeg tror at han slår skikkelig igjennom i år! Jesper Mathisen - 8,0: Tror han vil gjøre sin beste sesong noensinne, til grads fordi han endelig er moden nok og til dels for å hedre faren sin med en flott sesong! Rolf Daniel Vikstøl - 6,0: En helt grei kamp Olufemi Oladapo - 8,5: MOM! For en kamp, tenke seg til at han ville egentlig vekk i vinter! Glad at han ble i klubben etter denne kampen! Solomon Owello - 7,0: Pasningssikker og jobber kjempebra med sin landsmann til høyre. Christer Kleiven - 6,5: Markerte seg ikke merkbart i kampen, helt ok. Petter Bruer Hanssen - 7,0: Ofrer seg og er en fighter idag! Godkjent av Bruer også! Espen Hoff - 7,5: En scoring som sikkert gjorde at vi vant kampen mtp at den var like før pause, en grei kamp ellers. Ole Martin Årst - 7,0: Flott assist til Oladapo, har også en flust med sjanser! Men Andre Hansen stengte for Ole Martin idag, tror vi kan regne med mål fra han i år. Innbytterne gjorde ikke så veldig mye av seg, derfor vurderes ikke de Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er enig i det du skriver, men verken Brann eller Stabæk hadde økonomi til å la være å selge lagets beste spillere. Der Rosenborg har mista Sapara, Tettey og Konan Ya, har de erstattet med like gode spillere. Skal blir interessant å se hvor stort savnet av en Annen på midten og Iversen på topp blir Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 En veldig nigeriansk runde av tippeligaen! Mål: Ujah x4, Igiebor x2, Oladapo og Ojo MOM: Ogude(Vålerenga), Ujah(Lillestrøm) og Oladapo (Start) Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det at Brann skal slå RBK er selvsagt bare et lite håp. Forventer at Brann taper så det synger. Men hvem vet, dersom Bentley og Guastavino møter opp og har de kampene de har 5 av hver sesong, hvor de virkelig skinner. Så vidt jeg vet er Bentley fortsatt skadet, i likhet med førstekeeperen vår. Vi må altså slite med TL's dårligste keeper, en av TL's dårligste forsvarslinjer, og en svekket angrepsrekke. Det er NULL sjanse for at vi slår RBK i dag, dersom RBK ikke er uendelig mye dårligere enn jeg forestiller meg. Jeg har aldri vært så sikker på null poeng som i dag. Jeg skal være den første til å dra frem dette innlegget mitt og drite ut meg selv. Jeg har aldri vært så strålende fornøyd med å skrive noe så idiotisk. Angrepsrekka i dag var FANTASTISK! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå