Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kenneth Høie - 8,0: Clean sheet, burde få Drillo til å angre på laguttaket sitt etter denne kampen.

Brian Priske - 7,5: Har en trygghet som Freeman ikke hadde, en flott debut og vil bli viktig denne sesongen!

Avni Pepa - 7,0: En helt grei kamp, viser at han kan bli en viktig spiller og jeg tror at han slår skikkelig igjennom i år!

Jesper Mathisen - 8,0: Tror han vil gjøre sin beste sesong noensinne, til grads fordi han endelig er moden nok og til dels for å hedre faren sin med en flott sesong!

Rolf Daniel Vikstøl - 6,0: En helt grei kamp

Olufemi Oladapo - 8,5: MOM! For en kamp, tenke seg til at han ville egentlig vekk i vinter! Glad at han ble i klubben etter denne kampen!

Solomon Owello - 7,0: Pasningssikker og jobber kjempebra med sin landsmann til høyre.

Christer Kleiven - 6,5: Markerte seg ikke merkbart i kampen, helt ok.

Petter Bruer Hanssen - 7,0: Ofrer seg og er en fighter idag! Godkjent av Bruer også!

Espen Hoff - 7,5: En scoring som sikkert gjorde at vi vant kampen mtp at den var like før pause, en grei kamp ellers.

Ole Martin Årst - 7,0: Flott assist til Oladapo, har også en flust med sjanser! Men Andre Hansen stengte for Ole Martin idag, tror vi kan regne med mål fra han i år.

 

Innbytterne gjorde ikke så veldig mye av seg, derfor vurderes ikke de

Lenke til kommentar

Er enig i det du skriver, men verken Brann eller Stabæk hadde økonomi til å la være å selge lagets beste spillere. Der Rosenborg har mista Sapara, Tettey og Konan Ya, har de erstattet med like gode spillere. Skal blir interessant å se hvor stort savnet av en Annen på midten og Iversen på topp blir

Lenke til kommentar

Det at Brann skal slå RBK er selvsagt bare et lite håp. Forventer at Brann taper så det synger. Men hvem vet, dersom Bentley og Guastavino møter opp og har de kampene de har 5 av hver sesong, hvor de virkelig skinner.

 

Så vidt jeg vet er Bentley fortsatt skadet, i likhet med førstekeeperen vår. Vi må altså slite med TL's dårligste keeper, en av TL's dårligste forsvarslinjer, og en svekket angrepsrekke. Det er NULL sjanse for at vi slår RBK i dag, dersom RBK ikke er uendelig mye dårligere enn jeg forestiller meg. Jeg har aldri vært så sikker på null poeng som i dag.

 

Jeg skal være den første til å dra frem dette innlegget mitt og drite ut meg selv. Jeg har aldri vært så strålende fornøyd med å skrive noe så idiotisk. Angrepsrekka i dag var FANTASTISK! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...