Manken Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Var ikke ironisk, nei. Milan-forumet? Mente at det er litt ironisk at jeg heter Manken, og har bilde av Galliani som man ser, ikke akkurat har noe man kan kalle en manke. Om du er på Ac-Milan forumet? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Nei, det er jeg ikke. Må være en annen. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Bannlyser dyre merkeklær Hva skal man si til slikt? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 brb, må gå på cubus å kjøpe billige klær, skal på fotballkamp nemlig... :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Slikt hadde aldri kommet på Lerkendal. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Kleskoder på fotballstadioner ja. Noe av det dummeste jeg har hørt på lang, lang tid. Lykke til med å fylle opp stadion med folk som ikke bruker Lacoste! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Kunne blitt spennende om Stabæk prøvde seg på noe lignende.. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Haha. Det hadde vært noe det! :!: Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Det er en grunn til at konseptet rundt casuals ikke slo til i Norge. I England var det et ganske stort klasseskille mellom middel og høyere klasse. Arbeiderne kom gjerne på kamp i arbeidsklær eller mindre pene hverdagsklær. Når casuals ville skille seg ut, samtidig som de blandet seg inn i mengden fra politiet, kjøpte de dyre merkeklær. Her i Norge finnes ikke noe sånt skille. Folk kommer på kamp i alt fra barings til pelskåpe. Så et slik forbud er meningsløst. Aldri hørt om noe casualsmiljø i Viking engang. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Casuals i norge e overrated. Eneste gangen jeg har merket noe til det var Brann - LSK i 2009 sesongen. Gikk tilbake til sentrum etter kampen og møtte på en 5-6 LSK supportere som var ute etter trøbbel, vi var vell 3-4 stk som gikk i lag. De slenge trynene våre full i drit, mens vi prøvde å gå viderre, men de blokkerte veien. Så kommer det 10-12 bolere i tighte brann drakter å hopper på de. Eneste jeg selv har opplevd som kunne minne om hooligens i Norge. Har forøvrig lest mye i avisene, i alle fall rundt 2007 sesongen. Mye asskicking da Lo godt da jeg leste artikkelen tidligere i dag og tenkte akuratt det samme som en over: Det hadde aldri gått om Stabæk hadde prøvd noe lignende :!: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Typisk VIF å score i en periode av kampen der Viking har full kontroll og kjører kampen totalt. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 I år blir Vålenga sterke Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Vålerenga imponerte ikke meg idag iallefall. Jeg telte 2 sjanser og 2 mål. Ellers var det stort sett Viking det handlet om. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Hvor mange tror du spiller ut Viking på viking stadion? Husk at Vålenga har flere skada og spilte med Fellah, Hæstad, Bojan og Ogude halvskada Endret 19. mars 2011 av Stephenjazz Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Vålerenga imponerte ikke meg idag iallefall. Jeg telte 2 sjanser og 2 mål. Ellers var det stort sett Viking det handlet om. Hmm, jeg som trodde det var et klart styrketegn å vinne i kamper der man ikke dominerer eller har en særlig bra dag. De beste lagene gjør jo det. 2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Flaks heter det. Noe et lag trenger for å vinne ligaen :-) Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Så spørs det om det er flaks eller dyktighet å score på 2 av 2 målsjanser. Fortsetter det slik så er jo Vålerengen seriemeser før serien er halvspilt. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Så spørs det om det er flaks eller dyktighet å score på 2 av 2 målsjanser. Fortsetter det slik så er jo Vålerengen seriemeser før serien er halvspilt. De hadde nok noe flaks i dag ja, men var dyktige og. Viking stadion er ikke en lett plass å komme til, så sterkt av Enga. Dog så var det mange svakheter i laget, så de må opp 2-3 hakk til om de skal hevde seg helt i toppen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Sånn har det vært de siste 4 årene mot Viking på Viking Stadion. De dominerer, vi scorer og vinner. I starten av sesongen, spess med så mange skader som vi har, er det fantastisk viktig med poeng og selvtillit. Mye bedre at vi gjør det slik enn at vi dominerer, men får uavgjort. Vi VET at Vålerenga er et fantastisk lag i TL sammenheng, og så lenge man får gode opplevelser og poeng, så vil man være i toppen sesongen gjennom. Rosenborg hadde en del slike ifjor, samme med Vålerenga, spess på høstsesongen, men det er slik det er. Får håpe på at Rosenborg eier kampen mot Brann, men likevel taper. Det hadde gjort helgen så og si fullkommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå