Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Parr har mange kamper, men han har ikke levert på toppnivå over lang tid. Han var god i Aalesund ifjor, men har ikke vært mer enn middels+ før det. Uten tvil en god spiller, og et godt talent, men var ikke det jeg mente heller.

 

Yttergård Jensen derimot, har prestert jevnt og godt de siste 2 sesongene. Og burde også vært i nærheten av en slik liste. Ikke ulikt Harmeet, bare at Jensen er på landslaget nå da.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Må si jeg flirte litt av lederen i Vikinghordene. "Alle i Viking hater Brann" haha, hva skal man si? Når oppstod dette hatet? Det fornøyelige med det hele er jo at ingen i Bergen anser Viking som en rival, mens i Stavanger "hater" alle Bergen og Brann. Husker TV2 i fjor hadde et innslag for å piske opp stemningen før dette medieskapte "vestlandsderbyet" - talsmannen for Vikinghordene stilte selvsagt velvillig opp og la ut om sitt ekstreme hat for Bergen og Brann. Liten by, små supportere.

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

Det vil jeg påstå, ja.

Morsom du.

 

Uenig? Oslo er ca 7 timer fra Trondheim, sleng deg på et tog og du kommer deg fram. Enkelt.

 

Eh.

 

Så la oss si at søndagskampen som går 20.00 går i Trondheim og jeg befinner meg i Oslo.

 

Jeg starter tidlig hjemmefra og kommer til Trondheim i tide, men når jeg skal hjem... Hva gjør jeg da? Sjekekt tilfeldige datoer til fly, og jeg rekker hverken Norwegians eller SAS's siste avgang.

 

Siste avgang med toget er 23.05. Jeg er ikke lokalkjent i Trondheim, men det skulle gå greit tenker jeg? Aner ikke.

 

Uansett, la oss si at vi rekker den. Da kommer man hjem fullstendig ødelagt litt før klokken 0700 mandag morgen etter en natt på tog.

 

Synes du det er rart at man velger TV?

Lenke til kommentar
4. Hvilket lag håper du rykker ned? Hvorfor?

- Det synes jeg ikke er noe moro å svare på. Det er ikke gøy å håpe at noen rykker ned. Men da må det bli de laga med dårlige fasiliteter. De kan rykke ned. Det skal ikke være sånn at man skal betale det samme for å komme inn når man må stå på stillas — uten tak og sitteplass.

 

Hva faen?! Det er vel bare gamle tanter og kaffedrikkere som vil ha sitteplasser der de er på stadion. At en leder av en supportergruppe kan ønske seg sitteplasser på en stadion sier bare litt om hvor tamme Oddrane er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det vil jeg påstå, ja.

Morsom du.

 

Uenig? Oslo er ca 7 timer fra Trondheim, sleng deg på et tog og du kommer deg fram. Enkelt.

 

Eh.

 

Så la oss si at søndagskampen som går 20.00 går i Trondheim og jeg befinner meg i Oslo.

 

Jeg starter tidlig hjemmefra og kommer til Trondheim i tide, men når jeg skal hjem... Hva gjør jeg da? Sjekekt tilfeldige datoer til fly, og jeg rekker hverken Norwegians eller SAS's siste avgang.

 

Siste avgang med toget er 23.05. Jeg er ikke lokalkjent i Trondheim, men det skulle gå greit tenker jeg? Aner ikke.

 

Uansett, la oss si at vi rekker den. Da kommer man hjem fullstendig ødelagt litt før klokken 0700 mandag morgen etter en natt på tog.

 

Synes du det er rart at man velger TV?

 

Toget 23.05 rekker man med god margin. Og ja, jeg synes det er rart man velger TV.

Lenke til kommentar

Hva faen?! Det er vel bare gamle tanter og kaffedrikkere som vil ha sitteplasser der de er på stadion. At en leder av en supportergruppe kan ønske seg sitteplasser på en stadion sier bare litt om hvor tamme Oddrane er.

 

Nja, sitteplasser er jo mer behagelig når du faktisk bare er interesert i å se kampen og ikke stå sammen med de andre supporterne og synge. Enig at de offisielle supporternegruppene ikke skal bry seg om dette. Men for den nøytrale tilskuer eller for en familie er det jo bedre emd sitteplasser.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Toget 23.05 rekker man med god margin. Og ja, jeg synes det er rart man velger TV.

 

Noen av oss jobber, og dermed er det ikke optimalt med et par timers dårlig søvn på et tog.

 

Vel... skal vi bry oss om de som er interessert i fotball og følger med på TV eller de som forguder fotball og tar seg fri fra jobben for å dra på bortekamper? Jeg vil si at de fanatiske supporternes sak veier tyngst.

Lenke til kommentar

Toget 23.05 rekker man med god margin. Og ja, jeg synes det er rart man velger TV.

 

Noen av oss jobber, og dermed er det ikke optimalt med et par timers dårlig søvn på et tog.

 

Hehe. Jeg jobber selv, overtid hver dag faktisk slik at jeg kan avspasere til de kampene som går på hverdager.

Lenke til kommentar

Selvsagt er det ingen som er dårlige fans dersom de ikke gidder å reise i timesvis til hver hjemmekamp. Selv bor jeg i Trondheim og holder med Brann, og har vært på flere RBK-kamper enn Brann-kamper i perioden min her (gratisbiletter selvsagt, skal ikke bidra til penger i klubbkassen. ;)). Å bli kritisert for å være en dårlig supporter av den grunn er bare til å le av.

 

Brann har forøvrig gått ned kollosalt i publikumssnitt siden midten av 2000-tallet. Det er ikke de betalende supporterne som skal ha skylden for det, det er de lønnede ansatte. De har gjort en jævlig dårlig jobb, og man høster som man sår.

 

Noe helt annet: Jeg håper klubber som TIL, som driver økonomisk doping, snart blir ordentlig straffet for det. De har vært "vinnere" på overgangsmarkedet i flere sesonger, men ved å bruke penger de strengt tatt ikke har. Hvor lenge skal de få leve på goodwill fra kommunen, NFF og naive investorer? Provoserende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...