Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Per Johan Hansen skulle aldri vært ansatt som u21-landslaget. Har ikke maktet en eneste ting som trener. Utrolig at han har ansvaret for et landslag

 

Han rykket opp til 1. div med Ranheim, som nesten rykket opp til Tippeliga året etter. Ranheim var lag bestående av nesten bare unge talenter. Jeg ser ikke hvem som er bedre for jobben i dag.

Lenke til kommentar

Per Johan Hansen skulle aldri vært ansatt som u21-landslaget. Har ikke maktet en eneste ting som trener. Utrolig at han har ansvaret for et landslag

 

Han rykket opp til 1. div med Ranheim, som nesten rykket opp til Tippeliga året etter. Ranheim var lag bestående av nesten bare unge talenter. Jeg ser ikke hvem som er bedre for jobben i dag.

Tok GIF Sundsvall til klubbens høyeste plassering i Allsvenskan siden 1988 i sin første sesong i 2002.

 

Førte Aalesund opp i Tippeligaen på første forsøk.

 

Førte Ranheim opp til Adeccoligaen på første forsøk og endte på 5. plass i Ranheims første sesong i Adeccoligaen i nyere historie, noe som ga kvalifisering mot Tippeligalaget Hønefoss, og de var en keepertabbe unna avansement.

 

I tillegg er Perry den beste treneren jeg noengang har hatt (Den eneste profesjonelle også, men dog) og han er veldig flink med unge talenter og passer etter min mening perfekt til jobben som landslagstrener.

Lenke til kommentar

Per Johan Hansen skulle aldri vært ansatt som u21-landslaget. Har ikke maktet en eneste ting som trener. Utrolig at han har ansvaret for et landslag

 

Han rykket opp til 1. div med Ranheim, som nesten rykket opp til Tippeliga året etter. Ranheim var lag bestående av nesten bare unge talenter. Jeg ser ikke hvem som er bedre for jobben i dag.

Per joar Hansen ble også sparka fra Sundsvall. Gav seg i Rbk når han skjønte at han kom til å bli sparka om han fortsatte, Aalesund hadde den beste stallen da de rykka opp.

Petter Myhre klarte jo å få Strømmen opp og fikk en god plasseringi fjor, spesielt med tanke på ambisjonene. Jobba mye med unge spillere i Vålenga da han var der.

Per Joar Hansen har ikke bevist noe på toppnivå, da snakker jeg ikke om 1.divisjon. Om han god med talenter så mener jeg at han burde bli trener for et yngre landslag. Latt en mer rutinert trener blitt for u21-landslaget

Lenke til kommentar

Tippeligaens 10 heteste salgsobjekter...

 

Tydligvis...

 

Harmeet er ikke med på top 10 lista, men under står det at han hadde vært der, men at han har for varierte prestasjoner... Are you kidding me? Harmeet som har hatt 2 solide sesonger i Tippeligaen, får ikke plass på listen, mens Henriksen, Fellah, Keita, Parr og Berisha, som maks har 1 full sesong bak seg får plass?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...