DJ_Dark Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Brann får plassen siden de er på 4. plass. Det er Norge som får plassen og den går til det best plasserte laget i serien som IKKE har noen europacup å spille i. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Nei, jeg vet at det TL-laget som er øverst på fair-play-lista i Norge (og som ikke er kvalifisert gjennom serie eller cup), får plassen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Var Aalesund det i fjor da? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Tull Endret 28. november 2011 av archanios Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Tydeligvis. Med mindre reglene er forandret. Jeg har i hvert fall lest flere ganger i år at det er fair-play-rankingen som avgjør hvilket norsk lag som tar den ekstra plassen. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Tull Javel? Aftenposten: På den siste oversikten Norges Fotballforbund sendte ut, var Stabæk øverst av de lagene som ikke allerede er kvalifisert for spill i Europa kommende sesong. Beholder Stabæk den plassen, har Norge hatt gode tradisjoner med å knipe en fair play-plass – og Stabæk kan faktisk ende opp med å spille Europa League neste år. Se ikke bort fra at det vil avstedkomme en del syrlige kommentarer på nettet. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Artikkel frå i fjor: AaFK til Europa League Grunnen er at dei tre laga som kom før på tabellen allereie var kvalifiserte, men det står samtidig at det er det øverste laget på fair-play tabellen som får plassen. Tull var noko eg fjerna, ikkje ein kommentar til deg Endret 28. november 2011 av archanios Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Hvis Aafk var på topp der er det forståelig. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Nå som sesongen er over, hva synes dere er årets lag? Mitt lag: Hirschfeld Lustig - Hovland - Björck - Vilsvik Ogude - Yttergård Jenssen Eikrem Mos - Ojo - Djurdjic Merkelig nok har jeg fortsatt Lustig på back, selv om han har hatt en veldig dårlig sesong egentlig. Sier noe om nivået på backene. Endret 28. november 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Rudolph Austin, som har vært soleklar ener på alle TL-børsene, og etter min mening er ligaens klart beste spiller, bør i hvert fall kunne forsvare en plass. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Stemmer bra. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Hadde han for Yttergård Jenssen en liten stund, men han ble litt for lik Tippeligaens beste spiller til å få en plass på laget. Kan ikke se at Årst fortjener en plass. Han har scoret mange mål, men det har resten av angrepsrekka også gjort. Han bidrar ikke med så mye annet heller. Lag deres eget lag da vel Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Har ikke fult med bra nok til at jeg kan lage et helt lag. Men av det jeg har fått med meg er Austin, Årst, Kara og Mos på laget. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Udjus Hedenstad - Hovland - Forren - Vilsvik Ytregård Jensen - Austin - Eikrem - Drage Mos - Ojo Benken: Bugge, Strandberg, Ogude, Barrantes, Djurdijk Sto mellom Udjus, Bugge og Hirschfeld på keeper plass, men havnet på Udjus. Vært stabilt god hele sesongen. Har sikkert glemt noen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Tore Andre Flo pisser på Molde! Det er ved slike kamper man blir stolt over å være Sogndal-supporter. Flo idrettslag slår til igjen! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Oi, finnes det noen sånne og? Det står det respekt av! Uansett, finfin kamp av Sogndal igår. Artig at dere slo Molde! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/nyt-dette-tippeligasammendraget-3646919.html Syk sesong når du tenker over det. Utrolig mye som har skjedd i lille Norge. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Det ble Stabæk som fiokk Fairplay-plassen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Hehe, det er jo litt komisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå