MartinF Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Synd det tapere fra Bergen Ikke begynn, vær så snill. Du driter ut resten av RBK-fansen når du spyr ut sånn! 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Håper virkelig dette ikke blir en Rosenborg-sending av TV2 som vanlig. Ble lei nok når de maste og maste om "kan RBK ta gull?!" selv når det var lag med langt, langt bedre forutsetninger for å hente inn Molde. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ålesund er ikke akkurat favorittlaget mitt for tiden, nei. Stått i veien for både cupgull og seriebronse. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Herlig avslutning for Freddy. Det er alt som betyr noe! Det at Rosenborg får nok en mulighet til å drite seg ut i Europa er ikke så ille da. Vi chillern ved å låne ut toppscorern i Tippeligaen vi. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Synd det tapere fra Bergen Sånn seriøst. Du gjør oss andre trøndere/RBK-fans flaue i hytt og pine. Gidd a. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det klarer du fint alene 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Stor å være med på å hylle Freddy i kveld. Kjempe flott at han fikk ta straffen! Snakker om en herlig fyr! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Legger han opp eller hva? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Virker som du ikke ser på fotball til tider... 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Legger han opp eller hva? WTF?! Tuller du? Ja, han legger opp, blir programleder for Amazing Race på TV2. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ålesund er egentlig et jævla deilig lag, ruinerer NM-gull og bronse. Deil å vær trønder ikveld læll ja 1 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Nå skjønner jeg hvorfor folk i Bergen mislikte Mjelde, for en møkkamann. Tom Nordlie hvor er du? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Surt at Europa League-deltagelsen trolig kostet oss medalje i år. Heldigvis en mindre runde neste år. Kanskje vi klarer medalje da? Herlig å ødelegge for Brann to ganger, føler de er et av de lagene i ligaen vi har aller best tak på. De og Strømsgodset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Fornøyd med 3.plass, men bare for denne gang. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Legger han opp eller hva? WTF?! Tuller du? Ja, han legger opp, blir programleder for Amazing Race på TV2. Har på en eller annen måte ikke fått med meg det. Ikke at det er av noen betydning uansett. 1 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Faen ikke galt med sølv. Med tanke på at både Mos (selv om jeg ikke helt har gitt opp håper om at han blir enda) og Rushfeld forsvinner kan det fort bli en stund til neste gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Fair Play-award sender visst Brann ut i Europa likevel leser jeg. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Fair Play-award sender visst Brann ut i Europa likevel leser jeg. Seriøst? Det høres usannsynlig ut. Link? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Fair Play-award sender visst Brann ut i Europa likevel leser jeg. Seriøst? Det høres usannsynlig ut. Link? Davy på twitter. EDIT: Når jeg tenker meg om var kanskje tweeten fremtidsrettet. At det skjedde OM vi fikk Fairplay-plass. Endret 28. november 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hmm. Jeg er fortsatt skeptisk. Brann lå et stykke ned på fair-play-listen ved forrige oppdatering fra NFF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå