andre3028 Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) send de til adecco så vi blir kvitt de 1 år. Endret 9. november 2011 av andre3028 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg som RBK supporter er veldig skuffa over at de også prøvde å gjøre en slik handel. Men jeg mener ikke at de skal straffes på nivå med VIF og Stabæk. Det blir helt feil mener jeg... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg som RBK supporter er veldig skuffa over at de også prøvde å gjøre en slik handel. Men jeg mener ikke at de skal straffes på nivå med VIF og Stabæk. Det blir helt feil mener jeg... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Fordi handelen ikke gikk igjennom? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Til dere to over: RBK var visstnok også delaktige i VPG-svindelen. Nå er tre klubber involvert, og da må NFF gå inn med jernhånd, gi de en skikkelig hard straff, og vise at vi ikke tolererer at norske klubber driver med svindel i overgangssaker. Det er livsviktig at utenlandske klubber tør å handle med de ærlige klubbene her i Norge også i fremtiden. THIS Edit: Mulig jeg tolket dere feil, men uansett så har Husam viktige poeng her. Endret 10. november 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 http://www.rbk.no/info/article214602.ece Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Dette med at RBK sier at budet aldri ville blitt godkjent av styret dersom ikke VPG hadde blitt solgt til Stabæk så fort som han ble; Er det bare en dårlig unnskyldning, eller kan man faktisk stole på det? Jeg tror nemlig det kan være en av årsakene til at NFF ikke tiltaler RBK, altså at bartene sier at "Selv om vi sendte budet, så ville aldri styret vårt godtatt det når det skulle godkjennes fra øverste hold". For min del høres det ut som en beleilig unnskyldning. Det høres voldsomt rart ut at sportsdirektøren skal kunne legge inn et bud på spillere til andre klubber, som styret så kan blokkere i etterkant. Det KAN jo skje, men jeg tviler. (og for the record er jeg trønder, og kan finnes på Øvre Øst under RBK-kamper på Lerkendal) Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Minus 20 poeng på hver klubb neste sesong, minst. Seriøst? Synes du ikke man burde holde sportslig og økonomisk fra hverandre? "Tabellen lyver ikke", sies det. Jo, det gjør den søren min om vi skal leke Italia og gi minuspoeng. Dette med at RBK sier at budet aldri ville blitt godkjent av styret dersom ikke VPG hadde blitt solgt til Stabæk så fort som han ble; Er det bare en dårlig unnskyldning, eller kan man faktisk stole på det? Det er tull. RBK kom med budet, men Johan Andersson ønsket ikke å gå dit. Om han hadde ønsket det tror jeg neppe RBK hadde stanset det. Kan lett være noe de har funnet på i ettertid. Endret 10. november 2011 av Nik0 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Akkurat. Vel, føles faktisk helt forjævlig at klubben man heier på faktisk har vært med på det. Som Kjernen har lagt ut selv, "her har vi ledd av Stabæk og Vålerengens oppførsel, og så viser det seg at RBK ikke har vært et fnugg bedre". Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/rosenborg-ydmyket-av-lillebror-ranheim-3635141.html Det er så typisk. Med en gang vi knuser RBK, så blir de ydmyket av et kokos-lag i neste match. 1 Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Endelig TL-runde! Satser på Odd og TIL i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Endelig? Den fuckings serien burde vært ferdigspilt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Jeg er ikke i Tippeliga-modus at all. Kan de ikke bare bli ferdig snart? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Ikke jeg heller. Litt sånn "meh". Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Får ikke reist på stadion i dag å sett Branns siste hjemmekamp fordi jeg er stuck på en øy i Gulen i Sogn. Veldig kjedelig, men er utrolig lite i tippeliga modus. Skulle vært ferdig spilt for lenge siden! Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Kjempestas syntes jeg. Forstår selvfølgelig at bartefolket skulle ønske denne sesomgen kunne ende raskest mulig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Kan ikke vinne gullet hver gang desverre, bare nesten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Om vi så allerede hadde vunnet, var sikre på sølv eller hadde rykket ned, skulle jeg ønske at serien var over for flere uker siden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Haha, fy faen. Ikke mye som skiller lagene i år. VIF var sølvfavoritter for et par runder siden, nå blir det mest sannsynlig en 8. plass... Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Kan ikke vinne gullet hver gang desverre, bare nesten. Det er vel ikke bare snakk om å ikke vinne gullet. Ikke noe medalje, ikke noe CL og ikke noe EL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå