PatSharpX Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 TV2s tippeliga promo. Faen meg flaut dårlig... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 TV2s tippeliga promo. Faen meg flaut dårlig... synes låta var fet jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Men har den noe med fotball? Så ut som en musikkvideo der de var så heldige at de hadde fått noen bilder fra Tippeligaen til å ha i bakgrunn. Hvor blir de av de klassiske som virkelig får stemningen opp og får deg til å glede deg? Sorry TV2, dere må gjøre det bedre. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det gjør jo ikke jeg, men det er fordi jeg ikke er glad i rap. Men hvor er følelsene, lidenskapen. Han høres jo bare sint ut? Jeg ser på fotball som noe morsomt og positivt... Slike promoer pleier å gi meg frysninger, men her har jeg mest lyst til å bare skru den av. De prøver å rette opp på slutten med litt stadio og kommentator lyd, men holder ikke. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hyklersk av TV2 å kritisere blussing også bruker de bilder av blussinga vår i promoen. Men det ble ganske episk med fiolin og blussing sammen da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hahaha... Han "RSP" er kanskje så langt fra gangsterrapper som det er mulig å komme. Han ser ut som en høyrepolitiker. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Har ikke fulgt med så særlig i vinter, hvordan blir oppsettet? Fredagskamper eller ikke? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hyklersk av TV2 å kritisere blussing også bruker de bilder av blussinga vår i promoen. Haha. Er så enig der. Alltid kritisering av blussing, men de tar det faen meg alltid med i promoene. Har ikke fulgt med så særlig i vinter, hvordan blir oppsettet? Fredagskamper eller ikke? Blir fredagskamper ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Litt drøyt å ha en runde som utspiller seg på fire dager, men ok. Ser også at TV2 SPORT sender lørdagskampen. Det hadde vel ikke skadet å sende den på Zebra? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Elendig med kamp på Fredag, lørdag og mandag. Ser ut som NFF satt det opp midt under julebordet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 TL-manager is back! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1308243 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 TV2s tippeliga promo. Faen meg flaut dårlig... Ugh, var rimelig rævva ja. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 TL-manager is back! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1308243 Oh, skal fikse meg bruker og lag etterpå Takker for tipse Latias. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Blir spennende å se om det dukker opp noen nye stortalenter i årets TL Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det må det jo nesten gjøre når man tenker på hvor mange (viktige) spillere som har forsvunnet siden i fjor. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Har stor tro på at enten Bakenga eller Wangberg vil utmerke seg i år. Virker som om Jönsson har sett potensialet i guttene og av den grunn lar dem få mye spilletid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Kompis av meg (jobber for NTB) var nede i Spania under treningsoppholdene til mange av lagene der og sa selv av Wangberg var den man måtte "se opp for" i år. Bakenga på en andreplass. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ernest Asante tror jeg blir bra! Virker lovende hvertfall! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg håper virkelig at Sidoine Oussou kan gjøre en kjempesesong. Han har vært avgjørende i tre av årets treningskamper allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå