Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk Dotten!

 

post-133814-0-37563900-1320015594_thumb.jpg

 

Utrolig surt å bli snytt for gullet på stadion med den elendige dommeravgjørelsen der Godset-spilleren forsøker å filme seg til straffe. Og hvorfor i alle dager ble det ikke straffe når han først dømte på den situasjonen? Filmingen skjedde jo 1 meter innenfor 16-meteren. Og før noen kommenterer den situasjonen, jeg satt ca 20 meter unna og såg det som skjedde meget godt. Uforståelig.

 

Da var det en bitter trøst at en av Rbks andre erkefiender ydmyket de på hjemmebane og sørget for at gullet kom til den rette byen. Glimrende! Skål!

Lenke til kommentar

Ja, gratulerer til Molde selvsagt. Fortjent seier, og det var et av de beste valgene for min del, når Brann ikke vant. Jeg er kjempeimponert over Ole Gunnar Solskjær og hans trenerteam, Molde har virkelig skutt gullfuglen med det støtteapparatet de har nå.

 

Det blir gøy å endelig kunne holde med et norsk lag i CL-kvalikk igjen. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jaja, får vel vinne gull neste år istede da. :\

Småtrist å ikke vinne tre ganger på rad, men kan ikke få alt her i verden.

Unner ikke Molde gullet, men gratulasjoner er på sin plass.

 

Gratulerer

Lenke til kommentar

Gratulerer med seieren Molde! Alle(ink kjetil rekdal) som sa at det var urealistisk for molde at dem vant har bæsjet på leggen. Haha Må være flaut

 

AWKWARD!

Da må du si det samme til Solskjær. Han sa tidlig i sesongen at de ville være heldige om de fikk en 2. plass.

 

Å se RBK få seg en på tryne så kraftig at det ligger fortenner strødd over Lerkendal derimot liker jeg.

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...