Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Hva har du mot mandagskamper? Imo. en mye bedre løsning enn fredagskamper. Hvem vil se tippeliga en fredags kveld? Mandag kveld mye bedre, starte uken med litt "god" (egentlig mener jeg ræva) TV-underholdning.

 

Fin vorspielunderholdning. Ta en shot hver gang noen slår en feilpasning, f.eks. Sendt på pumping før ni.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HELT enig med DJ_Dark, dette er genialt. Kan forstå at det er bedre for de som ikke har mulighet til å komme seg på sitt lags hjemmekamper pga lang reiseavstand men det er da ærlig talt hensynet til de som faktisk går på kamp som må veie tyngst. For meg personlig er dette perfekt, det gjør at jeg kan komme meg på flere hjemmekamper siden jeg bruker ca 2-3 timer en vei til Molde stadion og jeg forsøker å komme meg på hver hjemmekamp.

Lenke til kommentar

HELT enig med DJ_Dark, dette er genialt. Kan forstå at det er bedre for de som ikke har mulighet til å komme seg på sitt lags hjemmekamper pga lang reiseavstand men det er da ærlig talt hensynet til de som faktisk går på kamp som må veie tyngst. For meg personlig er dette perfekt, det gjør at jeg kan komme meg på flere hjemmekamper siden jeg bruker ca 2-3 timer en vei til Molde stadion og jeg forsøker å komme meg på hver hjemmekamp.

 

OT: Nordover eller sørover? :wee:

Lenke til kommentar

HELT enig med DJ_Dark, dette er genialt. Kan forstå at det er bedre for de som ikke har mulighet til å komme seg på sitt lags hjemmekamper pga lang reiseavstand men det er da ærlig talt hensynet til de som faktisk går på kamp som må veie tyngst. For meg personlig er dette perfekt, det gjør at jeg kan komme meg på flere hjemmekamper siden jeg bruker ca 2-3 timer en vei til Molde stadion og jeg forsøker å komme meg på hver hjemmekamp.

 

OT: Nordover eller sørover? :wee:

 

Sørover. Er fra Molde men bor ikke der lenger.

Lenke til kommentar

Hva mener folket? Straffa var grei, men skulle det vært rødt kort?

Selv mener jeg dommer gjør rett. Spilleren slår ballen langt forran seg og det er naturlig å tro at forsvarsspilleren som kommer kunne gitt han problemer.

 

Enig, tror ikke han hadde rukket den. Bra dømt.

 

Og da er Tromsø rent formellt hektet av i gullkampen. Så koselig at Molde kan avgjøre på hjemmebane at de tar gullet foran Rosenborg av alle lag, det smaker ennå bedre med gull hvis Rbk tar sølvet. Dessuten fortjener Rbk sølv, Tromsø kan bare rykke nedover på tabellen for min del mtp stilen de spiller med.

Lenke til kommentar

Ja, NÅ ja, men ikke før dette dukket opp.

 

Navnet til Stengel burde vært på blokka til de aller fleste som følger norsk fotball tett, iallfall de som er opptatt av ungdomsfotball. En av de aller største 95-talentene vi har her i landet ved siden av Dæhli (vel, nå har vi ikke Dæhli her i landet). Prøvespill hos United flere ganger, og spilte vel så godt som fast i hele fjor for Stabæk 2. Det skal bli spennende å se hvordan han utvikler seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva har du mot mandagskamper? Imo. en mye bedre løsning enn fredagskamper. Hvem vil se tippeliga en fredags kveld? Mandag kveld mye bedre, starte uken med litt "god" (egentlig mener jeg ræva) TV-underholdning.

 

Det er akkurat det som er poenget. Endelig har de hørt på supporterne og ikke sofagrisene. Godt mulig det er bedre å se en TV-kamp på en mandag kontra en fredag, men å reise f.eks. Oslo-Trondheim uten å måtte ta deg fri fra jobben, er mye lettere på en fredag.

Lenke til kommentar

Det herligste med dagen så langt er uansett at Aalesund viser svakheter. Er det cupfinalenervene som kommer sigende? Seier mot RBK nå hadde gjort fotballdagen komplett for min del, uansett hvor usannsynlig det høres ut.

Mange som ser ut som at tankane var på cupfinalen. I tillegg til at Okoronkwo spelte som ein sekk med drit, ikkje ein dødball var slått presist og den generelle presisjonen var for lav. Ingen skader på nøkkelspelarar var nok uansett det viktigaste i dag og eg trur nok det blir eit heilt anna Aafk-lag som vert mønstra neste helg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...