Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må jo ha TV2 for å få PL da (det gjelder i allefall meg) Også i tillegg vil jeg ha Viasat så jeg kan følge med på CL når den tid kommer.

 

Jeg kommer ikke til å bytte til CD for å miste CL og få tippeligaen. De gjør det vanskelig, men da får jeg heller følge RBK i de kampene som går på fri kanaler også får jeg se og kose meg med PL og CL.

Eller bare gå på stadion? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må jo ha TV2 for å få PL da (det gjelder i allefall meg) Også i tillegg vil jeg ha Viasat så jeg kan følge med på CL når den tid kommer.

 

Jeg kommer ikke til å bytte til CD for å miste CL og få tippeligaen. De gjør det vanskelig, men da får jeg heller følge RBK i de kampene som går på fri kanaler også får jeg se og kose meg med PL og CL.

Eller bare gå på stadion? :)

 

Aktuelt å kjøre 6 timer en vei :)

Lenke til kommentar

Biletter i boks til på Molde-Godset på Søndag, endelig blir det gull! :)

 

Trenger vel strengt tatt ikke å vinne en gang. :!: Kan tape alle de tre siste kampene dersom TIL, VIF og RBK spiller uavgjort en av sine siste kamper.... og den siste tiden viser vel at de helst taper en eller flere kamper. :innocent:

 

Det er selvfølgelig mer tilfredstillende å vinne gull ved å slå godset. De har spilt en del bra fotball i det site. Mer stas å vinne gull med seier over Godset enn å sikre gullet med seier over Sarp eller Sogndal.

 

Tror det blir en forykende kamp på søndag! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg forventer selvfølgelig at Molde går for seier i de tre siste kampene og jeg tror på et Molde med en fanatisk offensiv fotball på søndag! :yes: Man bør bikke 60 poeng som seriemester.

 

Tror ikke Godset legger seg lavt. De vil heller opp og sloss om bronse enn å være middelhavsfarer. Blir en kjempekamp! :new_woot:

Lenke til kommentar

Tror jeg må redefinere betydningen av "bored at work". Anyhow - her er liste over kamper spilt i uken utover "faste" kamprunder (16.mai, 2.påskedag o.l). Man ser at Fredrikstad har det ikke så vondt som man kanskje fikk inntrykk av i posten min på forrige side da syv av de ti kampene de spiller i uken faktisk er hjemmekamper.

 

post-63678-0-02142400-1319565388_thumb.jpg

 

(Klikk for bedre oppløst bilde)

 

Som man ser så har Strømsgodset det ganske godt i toppdivisjonen. Viking og Molde er de som har størst grunn til å klage over bortekamper i uken de siste årene. Tallene ser ganske milde ut på snittberegningen pga. at 2010 egentlig var et bra år rent kamputførelsemessig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Syntes tallene i innleggene dine uansett viser en betydelig skjevfordeling mellom klubbene når det gjelder kamper utenfor helg. Det er urovekkende at det er så skjevt fordelt. I tillegg til at det suger ræv å spre rundene ut over så mange dager.

Endret av Havlet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...