Jørgen Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Årets mål har Mos scoret for lengst. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Biletter i boks til på Molde-Godset på Søndag, endelig blir det gull! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Husk å skru på lysene da. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Må jo ha TV2 for å få PL da (det gjelder i allefall meg) Også i tillegg vil jeg ha Viasat så jeg kan følge med på CL når den tid kommer. Jeg kommer ikke til å bytte til CD for å miste CL og få tippeligaen. De gjør det vanskelig, men da får jeg heller følge RBK i de kampene som går på fri kanaler også får jeg se og kose meg med PL og CL. Eller bare gå på stadion? 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Haha. Skjer med topplagene da? Nå kan jo enda fler melde seg inn i medaljestriden. :!: Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Må jo ha TV2 for å få PL da (det gjelder i allefall meg) Også i tillegg vil jeg ha Viasat så jeg kan følge med på CL når den tid kommer. Jeg kommer ikke til å bytte til CD for å miste CL og få tippeligaen. De gjør det vanskelig, men da får jeg heller følge RBK i de kampene som går på fri kanaler også får jeg se og kose meg med PL og CL. Eller bare gå på stadion? Aktuelt å kjøre 6 timer en vei Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 6 timer er litt i lengste laget ja. En kar som hadde plass på raden under oss forrige sesong på Ullevaal bodde faktisk ett sted i Sverige, han og datteren reiste 3timer hver vei til kampene. Begge hadde sesongkort. Da er du ivrig! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Sant, men med stuendtøkonomi er ikke alt like enkelt heller. Blir fort litt penger med å reiser til Trondheim noen ganger i året. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Henning Berg trolig ferdig i Lillestrøm. Kommer nok til å bli offentliggjort etter ett styremøtet i kveld står det i artikkelen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Eller kanskje ikke i dag, men tipper det ender med at han forlater klubben etter sesongen. - Berg får ikke sparken i dag Endret 25. oktober 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Husam Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/espelund-og-siem-aktuelle-for-rbk-3617087.html Tenk så herlig om Espelund blir RBK-leder. Det virker jo faktisk veldig sannsynlig akkurat nå! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Begge to er gode kandidater i mine øyne. Espelund er dog favoritten. Trønder og et meget klokt kvinnemenneske. Ja takk! Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Biletter i boks til på Molde-Godset på Søndag, endelig blir det gull! Trenger vel strengt tatt ikke å vinne en gang. :!: Kan tape alle de tre siste kampene dersom TIL, VIF og RBK spiller uavgjort en av sine siste kamper.... og den siste tiden viser vel at de helst taper en eller flere kamper. Det er selvfølgelig mer tilfredstillende å vinne gull ved å slå godset. De har spilt en del bra fotball i det site. Mer stas å vinne gull med seier over Godset enn å sikre gullet med seier over Sarp eller Sogndal. Tror det blir en forykende kamp på søndag! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Nei men alt annet enn seier blir noe med bismak for meg, har blitt lit mange uavgjort i det siste og vi har vært veldig inneffektive så nå må det snart løsne. Håper Deila satser friskt og lar det bli en underholdende kamp! Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg forventer selvfølgelig at Molde går for seier i de tre siste kampene og jeg tror på et Molde med en fanatisk offensiv fotball på søndag! Man bør bikke 60 poeng som seriemester. Tror ikke Godset legger seg lavt. De vil heller opp og sloss om bronse enn å være middelhavsfarer. Blir en kjempekamp! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Tror jeg må redefinere betydningen av "bored at work". Anyhow - her er liste over kamper spilt i uken utover "faste" kamprunder (16.mai, 2.påskedag o.l). Man ser at Fredrikstad har det ikke så vondt som man kanskje fikk inntrykk av i posten min på forrige side da syv av de ti kampene de spiller i uken faktisk er hjemmekamper. (Klikk for bedre oppløst bilde) Som man ser så har Strømsgodset det ganske godt i toppdivisjonen. Viking og Molde er de som har størst grunn til å klage over bortekamper i uken de siste årene. Tallene ser ganske milde ut på snittberegningen pga. at 2010 egentlig var et bra år rent kamputførelsemessig. 3 Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Syntes tallene i innleggene dine uansett viser en betydelig skjevfordeling mellom klubbene når det gjelder kamper utenfor helg. Det er urovekkende at det er så skjevt fordelt. I tillegg til at det suger ræv å spre rundene ut over så mange dager. Endret 25. oktober 2011 av Havlet 2 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 I dag er jeg torn, vil at FFK skal tape så det er større sjanse for at Start klarer seg, men vil ikke at RBK skal vinne og ta sølvet fra VIF. Uavgjort er kjedelig og 1p er jo 1p, begge veier. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er helt greit at Rbk vinner idag, da får Molde anledning til å avgjøre selv, snilt av trønderne å være såpass rause. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Med tanke på formen Molde har hatt i det siste tror jeg ikke gullet kommer mot Godset. Håper vi kan holde det gående slik at Molde først får gullet i Sogndal siste runde. Langt ute på bygda hvor ingen legger merke til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå