DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Den andre mot Tromsø var med lånespillere da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 De som ofte har en god sesongoppkjøring har ikke nødvendigvis en god sesong. Det gjelder også omvendt. Klart det, men er alltid artig å se VIF tape, og fans som sier sesongoppkjøring ikke betyr noe... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ifjor tapte vi 3-0 mot Odd på samme tidspunkt, og ble rundspilt. Nå taper vi 2-0 mot Tromsø, uten våre beste offensive spillere. Jeg er mer bekymret over Bjørn Helge Riise i Vålerenga-drakt, men heldigvis ser det mer sannsynlig ut at dere er mer interessert i han Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ifjor tapte vi 3-0 mot Odd på samme tidspunkt, og ble rundspilt. Nå taper vi 2-0 mot Tromsø, uten våre beste offensive spillere. Ja ikkesant, 2-0 mot Tromsø som også brukte reservelagsspillere...? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er aldri kult å tape, men jeg blir ikke altfor nervøs. Det er fremdeles en stund til (den altfor tidlige) seriestarten. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Carlsen får som fortjent. Hahaha Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Carlsen får som fortjent. Hahaha På hvilken måte fortjente han å få et spark i ansiktet? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ikke for å være rasitisk eller noe, men dette er typisk afrikansk. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Å komme for sent inn i taklinger skjer. Det er ikke noe ondsinnet i det. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er jeg helt enig i. Men Carlsen har en evne til å for eksempel stemple oppreiste spillere i brystet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Godt å se at VIF fortsetter å tape på La Manga. RBK er ikke noe bedre akkurat. :!: 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg har sagt i hele dag at vi ikke kommer til å være i nærheten av å slå Shaktar, så tar ikke dette så veldig tungt. Fornøyd med 3/4 plass i La Manga-turneringen jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Du må se på hvem man taper mot og da, Latias. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Med mindre Ham-Kam har kommet seg opp på nivå med Shaktar så tar jeg det rolig ja. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Godt å se at VIF fortsetter å tape på La Manga. RBK er ikke noe bedre akkurat. :!: Skulle likt å sett Vålerengen eller Molde mot Shaktar. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vålerenga vant vel akkurat 4-0 mot Wisla. De er ikke like gode, men det er vanskelig europeisk motstand. Vi tapte også 5-1 mot FCK, og gjorde oss ikke noe særlig mer bort, enn det dere gjorde mot Shaktar. Selv om de to er på nogenlunde likt nivå. Jeg skulle likt å sett Vålerenga møte Viking i Stavanger jeg. For det er den kampen som betyr noe. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Et lag som fint kan sammenlignes med Shaktar, om ikke bedre er Spartak Moskva. Vi slo sistnevnte i en treningskamp i sommer 4-2, en meget sterk seier. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Samme laget som Rosenborg slo 4-0 forrige uke? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vi slo Spartak Moskva 4-0 ja. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen som er gode på Norsk fotball her? Kongsvinger-Mjøndalen. Hva angår oddsa, så er det noe ala 1.75-4,20, å det tilsier jo at Kongsvinger vinner galant. Noen som har noe clue? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå