Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Det eneste jeg kan se som hadde vært festlig var hvis Molde ble kastet ut av Aker Stadion. Det hadde personlig blitt en dag jeg aldri villet glemt og ville vært som bursdag, juleaften og ferie på samme dag.

 

Det eneste positive med at Stabæk må flytte er vel at vi slipper kunstgress og spille under tak!

 

Hvorfor i all verden har du så dumme holdninger? Aker stadion er en bra bane og en bra stadion. Flott å se på og bra arena å være tilskuer på, være seg hjemmesuportere eller gjestesuportere. Det er bare barnslig og tøvete å ønske at rivaliserende lag skal miste arenaene sine. Syntes arenaer som Aker stadion beriker fotballopplevelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dumme holdninger? Hvorfor har dere hu mongo kjerringa i Molde som uttaler seg om alt mulig dritt og kaller OSS for kvalme?

 

Forholdet mellom MFK og RBK suporterne har to sider. Jeg stiller meg tvilende til at forholdet har blitt slik det er på bakgrunn av at RBK suportere har oppført seg som engler og att Moldesuporterne har stått for all kvalmen. Du kommer jo selv med en og annen uttalelse som er vanskelig å tolke som noe annet enn neggativ. jeg siterer for eksempel den siste "Det eneste jeg kan se som hadde vært festlig var hvis Molde ble kastet ut av Aker Stadion. Det hadde personlig blitt en dag jeg aldri villet glemt og ville vært som bursdag, juleaften og ferie på samme dag". Sikker på at du og dere aldri kommer med surmaga kommentarer selv?

Lenke til kommentar

Er du Ulrichsen?

 

Neida, du har tydeligvis mer peiling enn meg på det området. Men uansett så reflekterer ikke dette Stabæk sin ledelse på noe god måte.

 

På en måte håper jeg Stabæk løser problemene sine, men uten at det kommer en rik onkel inn og pisser penger på problemet, slik at vi endelig får se konsekvensene av å låne seg til skurk noe som virker å være tendensen i norsk fotball.

 

Aldri møtt gubben, men jeg er noe så sjeldent som en STB-supporter som skjønner han. Støtte han kan jeg nesten ikke gjøre, men jeg har forståelse for usedeligheten han har vist, eller for å sitere Gaute Larsen da han ble oppsagt for noen år siden; Jeg aksepterer det ikke, men jeg skjønner tankegangen.

 

Stabæks ledelse kan for mange oppleves som kritikkverdig, og jeg har ikke tenkt til å si noe spesielt der. Vi har hatt flere kontroversielle mennesker i Stabæk som spesielt TV2 elsker å melke.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg kan se som hadde vært festlig var hvis Molde ble kastet ut av Aker Stadion. Det hadde personlig blitt en dag jeg aldri villet glemt og ville vært som bursdag, juleaften og ferie på samme dag.

 

Det eneste positive med at Stabæk må flytte er vel at vi slipper kunstgress og spille under tak!

 

Hvorfor i all verden har du så dumme holdninger? Aker stadion er en bra bane og en bra stadion. Flott å se på og bra arena å være tilskuer på, være seg hjemmesuportere eller gjestesuportere. Det er bare barnslig og tøvete å ønske at rivaliserende lag skal miste arenaene sine. Syntes arenaer som Aker stadion beriker fotballopplevelsen.

 

Bra bane, men selve stadion er idiotisk.

Bortkastet å bygge i to etasjer når man bygger bare 10-15 rader. Det er hvertfall en ting som er gjort riktig med Telenor Arena. En etasje som er bratt med mange rader. Og selv med en etasje er det plass til 15 000.

 

Men det blir artig med Nadderud neste år. Ny bane på banehopperlista!

Lenke til kommentar

Er nok årets beste lag sesongen sett under ett ja, men denne høstsesongen har vært utrolig frustrerende. Har fått med meg rundt halvparten av lagets kamper live i år og måten vi fremsto på rett før sommeren var det beste, etter det har Hoseth vært en skygge av seg selv og Thioune har vært mye skadet. Det, i tillegg til at vi solgte Diouf har gjort at vi har slitt i det offensive spillet, laget er helt tydelig ikke like samkjørt. Heldigvis har Bugge stått frem som matchvinner gang på gang og Vatshaug/Forren har gjort en god jobb sammen med Hestad som har fått en ny vår. HAdde håpet vi kunne avgjort serien for lenge siden basert på godt angrepsspill men det ser nok ut til at vi haler det i land i siste liten med defensiv kontroll a la Hamrén i sin første sesong.

 

Når det er sagt så er nok ikke det det verste, da har vi et godt grunnlag foran neste sesong da vi forhåpentligvis stiller med bedre spillere enn Angan på topp. Berget viste idag nok en gang gode nok takter til å kunne forsvare å stjele plassen til Angan, så får han heller slåss med Chukwu og evt Tripic om vingplassen. Med passningsspillere som Hoseth og Eikrem skjønner jeg ikke hvorfor vi spiller med en møtende spiss, hadde vært mer effektivt med en spiller som er i stand til å true bakrommet og gå mer rett på mål (som Berget). Er lenge siden jeg har sett en norsk spiss bevege seg så elegant og klokt som ham, tipper vi får nyte mer av det neste sesong.

 

Alt i alt er det vel greit at spenningen fortsatt er der men huffamei som jeg beit negler i kveld, og verre skal det bli! Det er ca 32 år siden første gang jeg satte bena mine på gamle Molde stadion, det har blitt mange nedturer siden den gang, håper så inderlig at det går veien nå!

Lenke til kommentar

Og om Brann hadde vunnet alle sine kamper, så hadde vi vunnet serien for mange uker siden. Det er kjipt å ikke være gode nok. ;)

 

Molde vinner serien helt fortjent. Norges beste lag.

 

Du klarer ikke å bomme mer når du først er i gang?

 

Den eneste måten å objektivt vurdere hva som er Norges beste lag, er selvsagt å se på tabellen ved slutten av året. Eller er det kanskje cupen du vil bruke som grunnlag? Da er jo muligens Brann på topp!

Lenke til kommentar

Okei, så det du sier er at hvis f.eks. Liverpool vinner PL foran United så er Liverpool PLs bestelag?

Jeg ville sagt ÅRETS beste lag. Englands beste lag er jo det laget som har vært best over tid.

 

Samme som i Norge. RBK har vært på topp lenge og vært med i toppsiktet. Seriegull i fjor, og ved å vinne sølv i år er fortsatt RBK Norges beste lag. Molde ble nummer 11 i fjor og i år så vinner de, det kvalifiserer ikke til å bli Norges beste lag, men årets beste lag kan jeg si meg enig i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...