Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rykker Start ned, har vi hvertfall det klart beste Adeccoligalaget neste sesong.

Lund Hansen

Nouri-Andersen-Mathisen-NY

Asante-Bruer Hanssen-Søgård-NY

Stokkelien-Hoff

 

Spillere jeg regner med forsvinner, visst vi rykker ned:

Rolf Andre Vikstøl

Espen Børufsen

Christer Kleiven

Solomon Owello

Ole Martin Årst

Kenneth Høie

Branko

Olav Tuelo Johannesen - låneavtale over

Haraldur Gudmundsson - låneavtale over

Lenke til kommentar

Etter å ha sett kampen i dag er det rart å tenke på at Start er i bunnstriden!

Nå spilte de mot Brann da. De hjelpeløses hjelper. Imponerende kamp av Start vil jeg ikke ta fra de.

 

Det er virkelig synd på Brann nå altså, spesielt med tanke på all den motgangen de opplever og har opplevd hele denne sesongen her. Jeg har ikke sett på maken jeg, det er utrolig hvordan Brann supporterne har taklet denne forferdelige tiden de så har måttet pine seg i gjennom. Og om bare noen uker spiller de cupfinale, hvor mye motgang skal de få oppleve?

Nei, Brann-supportere står det stor respekt av!

Lenke til kommentar

Herrejeremi Simenrf! Vi må da kunne være skuffet over å tape mot Start. All honnør til Start i dag, men Brann var ekstremt tannløse og det virket ikke som om de ville spille. Siden Sogndalkampen har det gått til helvette med det meste i Brann, og vi ser at Aafk er i kanonform.

 

Jeg tror de fleste er ganske fornøyd med sesongen, men når vi blir knust av en dumpekandidat er det lov til å være skuffet. Cupfinalen er ikke langt unna - og da må guttene ha et helt annet fokus enn de viste på Sør Arena i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...