Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først Martin Andresen sin jubling over at en spiller går stygt i, så klanen sin idiotiske talsmann og det, og nå har faktisk ledelsen i Vålerenga dreti seg ut, alt på en måned. Finnes det er mer mislykket og idiotisk klubb en Vålerenga bortsett fra Molde?

Det at media bruker så mye krefter på oss ser jeg bare på som en styrke. De største lagene er oftest i mediene, på godt og vondt. Merkelig at saken rundt Pall Gunnarsson kom ut nå, rett etter alt det andre.

 

Jeg forholder meg rolig inntil noe skjer med VPG. Hvorfor skal han straffes for noen han ikke har hatt noe med? Den beste løsningen ville egentlig vært å kansellere opsjonen til Stengel for vår del, mens Stabæk må gi fra seg litt ekstra penger til Nancy. Håper og tror at det ikke skjer noe uansett da.

 

Molde er forøvrig en skikkelig verdig vinner i år. De har gjort et kanonbra arbeid der, og kommer til å ta gullet fortjent. Litt ekstra deilig at det fører til sure trøndere. Bruk enda litt mer penger og prøv på nytt neste år!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette får minimale konsekvenser. Jeg regner med at dette ender i at Nancy får 2,5 millioner, ugyldiggjøring av opsjonen til Stengel, og at det er det. Krise avverget.

 

Jeg skulle gjerne sett at Stengel endte opp i VIF i fremtiden, men jeg kommer ikke til å miste nattesøvnen over det. Det er ikke Dæhli det er snakk om.

Lenke til kommentar

Molde som lag fortjener gull i år, Molde som klubb er en ren katastrofe og at de vinner er helt hinsides all fornuft, 220mill i underskudd siste 10 årene, ja bra det er grobunn og interesse der oppe for å drive en klubb skikkelig...

 

Når det kommer til VGP så er vel greia at VIF kom med et bud som matchet RBK sitt, men VIF tilbø seg å trikse litt med saker og ting sånn at Stabæk kunne sitte igjen med mest mulig penger. Ikke helt etter boka mtp. at ikke engang Stengel ble informert om det....men skjer vel ikke så veldig mye, NFF har bevist gang på gang at de ikke tørr å røre de store klubbene. Stabæk på sin side kan ende opp med litt trøbbel om Nancy ønsker.

Lenke til kommentar

Jeg må le av alt dette rundt VIF.. :roll:

Men må innrømme at jeg smiler litt av Max-reklamen for dagens kamp mellom VIF og Viking.

 

Hvorfor quoter du meg når du tydeligvis ikke har en aning av hva som er poenget? Det er ikke av bitterhet jeg sier Molde en er dritt by, men pga rivaliseringen RBK - Molde, og det med at jeg rett og slett ikke tåler mye av spillerne på Molde eller annet som befinner seg i en forheksede by.

Er Forren en av de du 'rett og slett ikke tåler'? Han er vel forholdsvis skaptrønder fra Kyrksæterøra, hvis jeg husker riktig. Og Vatshaug er vel også trønder? Ses disse to på som forrædere, eller står dere med åpne armer hvis de skulle vise tegn til å ville til RBK?

Lenke til kommentar

Er Forren en av de du 'rett og slett ikke tåler'? Han er vel forholdsvis skaptrønder fra Kyrksæterøra, hvis jeg husker riktig. Og Vatshaug er vel også trønder? Ses disse to på som forrædere, eller står dere med åpne armer hvis de skulle vise tegn til å ville til RBK?

 

Forren fikk tilbud om å bli med junior-laget til RBK, men valgte a-lagsfotball med Molde. Jeg liker ikke fyren, men å kalle han forræder for å ha tatt det valget er ikke riktig.

 

Vatshaug har aldri hatt noe forbindelse til RBK. Kan ikke forvente at RBK skal hente inn alle talenter i Trøndelag.

 

Rivalisering med Molde innebærer å hate laget i sin helhet, og ikke enkeltspillere. (Bortsett fra Hoseth og Helstad da.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg må le av alt dette rundt VIF.. :roll:

Men må innrømme at jeg smiler litt av Max-reklamen for dagens kamp mellom VIF og Viking.

 

Hvorfor quoter du meg når du tydeligvis ikke har en aning av hva som er poenget? Det er ikke av bitterhet jeg sier Molde en er dritt by, men pga rivaliseringen RBK - Molde, og det med at jeg rett og slett ikke tåler mye av spillerne på Molde eller annet som befinner seg i en forheksede by.

Er Forren en av de du 'rett og slett ikke tåler'? Han er vel forholdsvis skaptrønder fra Kyrksæterøra, hvis jeg husker riktig. Og Vatshaug er vel også trønder? Ses disse to på som forrædere, eller står dere med åpne armer hvis de skulle vise tegn til å ville til RBK?

 

Når jeg sier det er spillere jeg ikke tåler på Molde så tror du det er Forren? Er han Hosteth en høvding eller prinsesse i Molde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...