emeritus Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ikke så rart man flekker ræv når man kjører tog gjennom hølet Lillestrøm. Du må jo være komiker. Har aldri ledd så mye før Lenke til kommentar
Mehehe Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ikke så rart man flekker ræv når man kjører tog gjennom hølet Lillestrøm. Du må jo være komiker. Har aldri ledd så mye før ok 1 Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det følger ikke kollektiv skyld med den enkeltes handlinger. Suporterklubbene har et ansvar for indre justis, men uakseptable handlinger er det den enkelte suporter som utfører det som er skyldig i. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg er en person som mener trommer er tragisk og ikke hører hjemme på fotballstadioner. Kan ha noe med at laget mitt er i hovedsak trommehatere Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Du hører til laget som synger "Nystemten" som om det skulle være en nasjonalsang før hver eneste kamp. Klart dere er trommehatere i tillegg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kan vi ikke bare bli enige om at både Trommer og Nystemten er ræva? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Får begynne med Vuvuzela da. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Trommer er helt greit det, så lenge ikke det trommes kontinuerlig i 90 minutter. Da blir det heller slitsomt. Men som verktøy for å holde takt og tempo riktig synes jeg det kan være nyttig, og ikke ødeleggende for stemningen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kan vi ikke bare bli enige om at både Trommer og Nystemten er ræva? Hehe, jeg gir egentlig faen i trommer jeg, så det kan vi sikkert. Nystemten er ihvertfall veldig spesielt Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kan vi ikke bare bli enige om at både Trommer og Nystemten er ræva? Det blir eg nok aldri enig med deg om Men hva syns dere om feks. Aalesund som har en "sang" der de hamrer løs på trommene og synger "oh ah"? Når trommer er inne i bilde går kreativiteten ned imo. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Jeg er egentlig enig. Trommer bidrar til monoton sang og veldig lange sekvenser med det samme om og om igjen. Slik som Kjernens: Kom igjen framover eller noe... Helt ulidelig over 5 minutter. Nystemten er forresten helt utrolig lite catchy og måten man framfører den på, som om man skulle vært USA er kvalm. #hatin' Endret 4. oktober 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Framover, kom igjen no. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 En annen ting er at dere høres så triste ut. Har aldri forstått hvorfor dere må dra "Shalalalalalala" ned 2 hakk når det kommer ååå Rosenborg. Vi bruker samme sangen, med Vålerenga istedenfor så klart, men har en helt annen tone på slutten. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det blir litt som å si at nasjonal sangen er lite catchy og du ikke liker den, for Nystemten er Bergens "nasjonalsang". Norge mot oss og hele den pakken der. Sangen sett med nøytrale øyner kan jeg derfor veldig godt forstå at ikke er veldig fengende og fin, men for oss Brann menn er den nyyydelig! Tore Endresen sin versjon er jo heller ikke den beste Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sett med nøytrale øyne så er vel uansett det meste av fotballsanger ræva. Syntes ikke det er verre å synge nystemten en den fæle RBK-sangen i alle fall. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nja, "12. mann" synes jeg er bra, selv om det er mer om Bergensere og selvdigging det også. Vet om flere som ikke heier på Vålerenga som liker Vålerenga Kjerke og Pokal'n Hjem. Lenke til kommentar
Mehehe Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ingenting slår "Bilde tå'n Ivers. 4 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nja, "12. mann" synes jeg er bra, selv om det er mer om Bergensere og selvdigging det også. Vet om flere som ikke heier på Vålerenga som liker Vålerenga Kjerke og Pokal'n Hjem. Kompis av meg (ivrig Stabæk Supporter) elsker Mitt Vålerenga. Han går rundt å synger på den hele tiden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Liker Godset sine jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har ikke noe problem med å si at norske fotballklubber har utrolig mye fengende fotballsanger. Har selv nynnet på både VIF, Brann, FFK, Start og Godset-sanger opp igjennom årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå