Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Hoftun sier de ser etter en midtbanespiller, angriper og en posisjon til han ikke vil si noe om.

Eh, da gjenstår det vel kun keeper og forsvar?

:tease:

Man har vel ærlig talt kantspiller (ettersom han mener sentralmidtbane siden Annan dro), stopper, back og keeper igjen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Örlund står vel trygt, så er nok en forsvarsspiller de snuser på ja. Fristen for å kjøpe fra utlandet er vel i dag, så da kan vi vel utelukke Reginiussen.

Er vel fortsatt 2 måneder igjen av det norske overgangsvinduet.

Huseklepp til Bari. Er det virkelig det som ansees som steget ut i internasjonal fotball nå om dagen?

Lenke til kommentar

Det at det europeiske vinduet stenger idag, gjør ingenting annet enn at det er umulig å selge til utlandet. Dere kan fint hente Reginiussen etter fristen. Kan jo virke mer sannsynlig etter faktisk, siden de fleste Europeiske klubber ikke kan hente han.

Håper Tromsø får han tilbake, slik at han ikke forsterker dere.

Lenke til kommentar

Antatt verdi over Tippeligaklubber og spillere. Nettsida Transfermarkt legger sin ære i å prissette fotballspillere etter det de mener er markedsverdi. Nå vet vi jo at prisen på spillere avhenger av tilbud og ikke minst etterspørsel, og at den samme spilleren kan prissettes forskjellig hos forskjellige klubber. Defor presiserer vi at disse prisantydningene stort sett er ganske urealistiske. Likevel er det en litt artig lesning.

Tippeligaens "dyreste":

Kara (TIL)

20,37 mill NOK

Pontus Farnerud (STB)

19,56 mill NOK

Markus Henriksen (RBK)

19,56 mill NOK

Mikael Lustig (RBK)

19,56 mill NOK

Per Ciljan Skjelbred (RBK)

18,74 mill NOK

Mattias Bjärsmyr (RBK)

16,30 mill NOK

Harmeet Singh (VIF)

15,48 mill NOK

Magne Hoseth (MOL)

15,48 mill NOK

Rade Prica (RBK)

14,67 mill NOK

Luton Shelton (VIF)

14,62 mill NOK

Det jeg er overrasket over er å se Kara helt på topp.

Lenke til kommentar

Ja huff... Rart at det er noen foran RBK spillerne :ohmy:

Haha. Snakker om? Var ikke det jeg mente. Bare rart å se Kara der oppe. Hadde forventet en annen.

Fint å se at ingen blir priset over 20 millioner i alle fall, selv om jeg også synes det er litt vel høyt for spillere i Tippeligaen.

Kara er over 20 mill?

Lenke til kommentar

Fint å se at ingen blir priset over 20 millioner i alle fall, selv om jeg også synes det er litt vel høyt for spillere i Tippeligaen.

Kara er over 20 mill?

Ja, men er i alle fall på 20 tallet og ikke på 21 og over. Men som jeg nevnte så synes jeg dette også er for høyt. Maks 15-20 millioner for de beste spillerne og de med størst utvikllingspotensial.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...