DJ_Dark Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hoftun sier de ser etter en midtbanespiller, angriper og en posisjon til han ikke vil si noe om. Eh, da gjenstår det vel kun keeper og forsvar? Man har vel ærlig talt kantspiller (ettersom han mener sentralmidtbane siden Annan dro), stopper, back og keeper igjen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Örlund står vel trygt, så er nok en forsvarsspiller de snuser på ja. Fristen for å kjøpe fra utlandet er vel i dag, så da kan vi vel utelukke Reginiussen. Er vel fortsatt 2 måneder igjen av det norske overgangsvinduet. Huseklepp til Bari. Er det virkelig det som ansees som steget ut i internasjonal fotball nå om dagen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hadde jeg vært Huseklepp, så hadde jeg vært litt misfornøyd nå... Celtic glipper, men han ender opp i Bari. Bari som ligger desidert sist i Serie A! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det at det europeiske vinduet stenger idag, gjør ingenting annet enn at det er umulig å selge til utlandet. Dere kan fint hente Reginiussen etter fristen. Kan jo virke mer sannsynlig etter faktisk, siden de fleste Europeiske klubber ikke kan hente han. Håper Tromsø får han tilbake, slik at han ikke forsterker dere. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tror ikke Tromsø har økonomi til sånne impulsive kjøp. De har vel vært ganske tause på overgangsmarkedet denne vinteren. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tromsø kan ikke kjøpe spillere uten NFFs godkjennelse Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ujah blir i Lillestrøm. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg skjelver ikke akkurat. LSK er og forblir en klubb som gir oss seks gratispoeng hvert år. Vi har tatt dere på Åråsen de fire siste årene, og skal gjenta bedriften i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Du glemmer at Henning Berg har (endelig) startet med smilekurs, ingenting skremmer motstanden mer enn dette Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Deilig at det er nå Henning Berg som blir sett på den sure treneren i Tippeligaen. Kjetil Rekdal har knapt det ryktet på seg lenger. Rekdal >>>>>>>>> Berg Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ja det er helt utrolig hvor sur han er. Selv etter snuoperasjonen mot Molde(3-3) på 4 minutter (selv dere kan vel være enig at den er imponerende) så smilte han ikke engang. 0 følelser. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen som sitter med en oversikt over overganger hittil i vinduet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Antatt verdi over Tippeligaklubber og spillere. Nettsida Transfermarkt legger sin ære i å prissette fotballspillere etter det de mener er markedsverdi. Nå vet vi jo at prisen på spillere avhenger av tilbud og ikke minst etterspørsel, og at den samme spilleren kan prissettes forskjellig hos forskjellige klubber. Defor presiserer vi at disse prisantydningene stort sett er ganske urealistiske. Likevel er det en litt artig lesning. Tippeligaens "dyreste": Kara (TIL) 20,37 mill NOK Pontus Farnerud (STB) 19,56 mill NOK Markus Henriksen (RBK) 19,56 mill NOK Mikael Lustig (RBK) 19,56 mill NOK Per Ciljan Skjelbred (RBK) 18,74 mill NOK Mattias Bjärsmyr (RBK) 16,30 mill NOK Harmeet Singh (VIF) 15,48 mill NOK Magne Hoseth (MOL) 15,48 mill NOK Rade Prica (RBK) 14,67 mill NOK Luton Shelton (VIF) 14,62 mill NOK Det jeg er overrasket over er å se Kara helt på topp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja huff... Rart at det er noen foran RBK spillerne Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Prica som er 30 år, er verdsatt til 14 millioner, nja... Samme med Hoseth. Fint å se at ingen blir priset over 20 millioner i alle fall, selv om jeg også synes det er litt vel høyt for spillere i Tippeligaen. Endret 2. februar 2011 av Teipball Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja huff... Rart at det er noen foran RBK spillerne Haha. Snakker om? Var ikke det jeg mente. Bare rart å se Kara der oppe. Hadde forventet en annen. Fint å se at ingen blir priset over 20 millioner i alle fall, selv om jeg også synes det er litt vel høyt for spillere i Tippeligaen. Kara er over 20 mill? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Fint å se at ingen blir priset over 20 millioner i alle fall, selv om jeg også synes det er litt vel høyt for spillere i Tippeligaen. Kara er over 20 mill? Ja, men er i alle fall på 20 tallet og ikke på 21 og over. Men som jeg nevnte så synes jeg dette også er for høyt. Maks 15-20 millioner for de beste spillerne og de med størst utvikllingspotensial. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Godt å se at VIF fortsetter å tape på La Manga. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 De som ofte har en god sesongoppkjøring har ikke nødvendigvis en god sesong. Det gjelder også omvendt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ehm, de vant sine 2 forrige kamper før idag... De har vunnet 2 av 4 kamper totalt. Gled deg mens du kan, men treningskamper betyr ikke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå