Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

TV-bildene av situasjonen mot Rosenborg, der han blir truffet i skulderpartier av armen til Alejandro Lago før han tar seg til ansiktet, mener han gir et feilaktig inntrykk.

 

- Det er mye vondere enn det ser ut som. Kjeven går nesten ut av ledd, sier han.

 

 

Nydelig! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dårlig inntrykk av LSK-fansen selv.

Men det blir jo bare basert på enkelt hendelser som jeg har blitt fortalt.

Der feks en venninne av søsteren min satt å spiste på Ego med VIF skjerf før en kamp å det kom inn en liten gjeng med LSK supportere hvor han ene prøvde å kvele henne (!) med VIF skjerfet hun hadde på seg. Han måtte fysisk dyttes ut av restauranten av flere servitører.

 

Ellers har jeg opplevd dårlig oppførsel fra "mine egne" før også. Ikke mot meg men generell dårlig oppførsel. Flaut.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noen negative opplevelser med kjernen. Syns de er flinke til å lage liv, men jeg er jo ikke noe glad i trommer, men det er vel det eneste å utsette.

Kjenner til problemet med trommer og at folk liker det. Slik jeg har erfart er det mange som ikke holder takta om man ikke har noen å følge. Dette kommer av folk som ikke er så ofte på kamper eller de som står litt bortenfor Ultras Nidaros. Er flere ganger det har blitt kaos i syngingen, rett og slett fordi noen sporer av. Utrolig irriterende.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2011/10/03/sport/fotball/tippeligaen/18440115/

 

Gunnarson når nye høyder. Glad han ikke kom til Trondheim. Har mistet helt respekten for fyren. Du filmer. End of story!

 

jlhfgdWEPa9MZ0-C95vtAQl-EXeuITWjswwJlRIhJqdw.jpg

 

 

For å være mer seriøs, så synes jeg det er dumt at han ikke legger seg flat. Han gjorde jo faktisk det i Stabæk mener jeg huske, da han sa noe slikt som: "Det var nok litt filming der ja". Merkelig at ikke Janne Jönsson kjenner det igjen hos Pall Gunnarsson, ettersom jeg kan huske en del episoder fra Veigars tid i Stabæk selv.

 

Den første mot Lago er faktisk litt kurrant. Der ser du faktisk at Lago treffer han i kjeven, slik at hodet til VPG vrir seg litt. Selvsagt litt overspilling, men fortsatt ufair av Lago.

 

Den andre gjør nok ikke vondt i det hele tatt, men akkurat der har ikke armen til Austin noe å gjør. Så den fra stadion, og Austin stoppet faktisk litt opp for å slenge en arm bakover. Filming er det uansett da.

 

Har ikke hatt noen negative opplevelser med kjernen. Syns de er flinke til å lage liv, men jeg er jo ikke noe glad i trommer, men det er vel det eneste å utsette.

Kjenner til problemet med trommer og at folk liker det. Slik jeg har erfart er det mange som ikke holder takta om man ikke har noen å følge. Dette kommer av folk som ikke er så ofte på kamper eller de som står litt bortenfor Ultras Nidaros. Er flere ganger det har blitt kaos i syngingen, rett og slett fordi noen sporer av. Utrolig irriterende.

Greit nok det, men når man trommer samtidig som hele feltet klapper, så blir det i alle fall unødvendig, annet enn å gi et falskt inntrykk av at man lager bedre stemning.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

På Lerkendal spille dæm jo bare Lady Gaga, Rihanna osv. E faan ikke på Lerkendal for å hør det æ kan sitt hjæm å glan på på The Vioce elns!

Jeg er for Rosenborgsanger på Lerkendal, slik det var før!

 

Men vi sliter da vel ikke med at tromma blir for voldsom/overdøvende på Lerkendal? Den er med på å engasjere, få flere til å bli med, lære nye folk takta, holde jevn fart/rytme osv. Hører folk som synger bedre enn tromma.

Lenke til kommentar

Som tidligere crew-medlem på Lerkendal må jeg si at Lillestrøm-fansen er klart verst i klassen, noe de vet godt selv. Kommer alltid med ekstra vakter og undercover(!!)personlel blandt egne fans. Bare fordi mange av supporterne er rett og slett cunts. Sikkert ikke slik i alle kampene LSK spiller, men mot RBk er det slik. Alltid ekstra politipersonlell igatene etter LSK-kamp, og ikke uten grunn.

Lenke til kommentar

Ang. LSK-fansen så er jeg enig i det dere skriver. Har kun opplevd negativt med dem. Den ene gangen jeg vår på Åråsen og så LSK - RBK. LSK vant tilslutt 4-1, men RBK scorte først mener jeg å huske, og de som sto bak meg planla å banke meg siden jeg jublet når RBK scoret.

 

Det andre gangen var på Lerkendal nå i sommer, i cupen. På vei ut av Lerkendal ble LSK fansen passet på av Politiet, ikke så rart når de står å skriker at de skal drepe alle Rosenborg supportere og står å sparker i gjerder og slikt.

 

Så jeg mener LSK-fansen er det villeste du finner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...