Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Det er så lett! Rbk take note. En ting er å banke nedrykkskandidater gul og blå, det er noe helt annet å leke med hovedutfordreren på bortebane. Verdens første fotballgull til Møre og Romsdal (av betydning) er sikret! Herlig å være Spurs og Moldefan idag!

 

Jaja, får vel unne storesøstrene fra Molde et lite seriegull. Klarer vi å dra i land cupen nå så tar M&R storeslem. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan lure på hvordan det er mulig å få en talsmann-stilling når man verken har sosial intelligens eller evne til å håndtere media. Snakk om å skyte seg selv i foten. Minner meg om en eller annen talsmann (husker ikke hvilken klubb) som for noen år siden presterte å si at barn ikke hører hjemme på fotballkamper etter en slosskamp på en pub med barn involvert eller noe sånt.

 

Hvis ikke denne fyren blir løst fra stillingen sin i morgen sier det mye om Klanen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan lure på hvordan det er mulig å få en talsmann-stilling når man verken har sosial intelligens eller evne til å håndtere media. Snakk om å skyte seg selv i foten. Minner meg om en eller annen talsmann (husker ikke hvilken klubb) som for noen år siden presterte å si at barn ikke hører hjemme på fotballkamper etter en slosskamp på en pub med barn involvert eller noe sånt.

 

Hvis ikke denne fyren blir løst fra stillingen sin i morgen sier det mye om Klanen.

hahah, Arnt Furunes <33

Lenke til kommentar

Han var sørpe dritings før, under og etter kampen så vet ikke hvor mye man kan legge i uttalelsen. Så klart skal man ikke si sånt og det er helt latterlig at han ikke klarer - som talsmann - og holde seg edru nok til å kunne svare skikkelig. Han burde bli fjernet som talsmann og jeg kan ikke skjønne annet enn at han blir det.

Lenke til kommentar

Det er så lett! Rbk take note. En ting er å banke nedrykkskandidater gul og blå, det er noe helt annet å leke med hovedutfordreren på bortebane. Verdens første fotballgull til Møre og Romsdal (av betydning) er sikret! Herlig å være Spurs og Moldefan idag!

 

Enda ikke serievinner å begynner å forklare andre hvordan man skal vinne seriegull. Du gjør det ikke akkurat vanskelig å hate Molde.

 

Vinn tretten på rad så vi kan se hverandre øye til øye.

Lenke til kommentar

- Det synes jeg var langt under Svein Graff sin verdighet. Vi tar oss av dette her, og setter det på kontoen for idioti. Det er ikke så lett å snakke med media med to i promille, sier Kjellsen og ler.

 

Klanen kommer ikke til å fjerne talsmannen til tross for NFFs oppfordring.

 

Det er helt utrolig, og dette sier som sagt mye om Klanen. At det skal være formildende at talsmannen drikker seg drita før han uttaler seg til media, og ikke ekstremt skjerpende, synes jeg også sier en del om kulturen. Han er visst ikke noe geni, denne Christian Kjellsen heller.

Lenke til kommentar

Ser også at denne Kjellsen uttaler at "vanligvis har vi en rutine på at vi ikke tar telefonen under kamp, spesielt ikke hvis det er media". Kanskje ikke så rart, dersom disse talsmennene har for vane å ha to i promille når det er VIF-kamp.

 

Klanen har forøvrig gullfiskhukommelse, som ikke husker Freddy dos Santos.

Lenke til kommentar

Den gjennomsnitlige klansmedlem og VIF-supporter støtter ikke opp under oppførselen eller uttalsene til Svenna. At han får bli sittende som talsmann for en av Norges største supportergrupperinger er rimelig på trynet, men også Klanen er et demokrati så om stemningen virkelig er der så er det ikke noe problem å få han fjernet som talsperson.'

 

Og jeg håper virkelig at den er der, for det er nettopp _der_ holdningen "til klanen" som dere så fint kaller det ligger, holdningen til 9000 mennesker ligger ikke hos 1 kronidiot og en 1/2 kronidiot som støtter den andre idioten, men hos flertallet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...