Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer til Molde med det som ser ut til å bli serie-gull, morsomt for Moldisser kan jeg tenke meg at det kommer i jubileumsåret.

 

Forferdelig surt å tape for Vålerenga, som har verdens mest uspiselige trener, en fyr en aldri har hatt sansen for verken som spiller eller trener.

At han mener en sånn duell er "fair" kommer ikke som en overraskelse:

 

http://www.youtube.com/watch?v=HYg3_x97t5U

 

Men der prøvde han jo selvsagt kun å få tak i ballen..

Lenke til kommentar

Martin er bare herlig. Ellers så kan ikke en trener som har trent Annan ved to anledninger si noe som helst på usportslighet. Den duellen var forsåvidt helt fair. Ja, det er frispark, men ikke noe stygt i det hele tatt.

Var A. Cole sin takling på Hernandez helt fair og da? Jeg mener, han prøver å ta ballen, men bommer fullstendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Martin er bare herlig. Ellers så kan ikke en trener som har trent Annan ved to anledninger si noe som helst på usportslighet. Den duellen var forsåvidt helt fair. Ja, det er frispark, men ikke noe stygt i det hele tatt.

Var A. Cole sin takling på Hernandez helt fair og da? Jeg mener, han prøver å ta ballen, men bommer fullstendig.

 

Forskjell på å takle noen med strakt ben midt på leggen og å komme litt for sent i en hodeduell med keeper.

Lenke til kommentar

Martin er bare herlig. Ellers så kan ikke en trener som har trent Annan ved to anledninger si noe som helst på usportslighet. Den duellen var forsåvidt helt fair. Ja, det er frispark, men ikke noe stygt i det hele tatt.

Var A. Cole sin takling på Hernandez helt fair og da? Jeg mener, han prøver å ta ballen, men bommer fullstendig.

 

Forskjell på å takle noen med strakt ben midt på leggen og å komme litt for sent i en hodeduell med keeper.

 

Begge går etter ballen. Martin mener jo det er helt fair når spillere gir alt i dueller.

Endret av Emils1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen her på forumet gjør det veldig lett å begynne å kalle Rosenborg for Sutreborg framover.

 

Dere er Blomsterenga dere da eller?

 

RBK misforstår helt. Saken har som sagt ingenting med Örlund og skaden hans å gjøre. Martin er glad for at Ogude gir alt, i en kamp vi trengte nettopp det.

 

Hva blir det neste? Klage på Brann-fansen for å like at Torp fikk hjertestopp, når de klapper han ut av banen?

 

Og det er det er nettopp det samme ja. Virkelig god sammenligning. Du klarer å trekke inn en situasjon som engang ikke er i nærheten av det Ogude gjør, men det oppsummerer nettopp for lite interesserte dere er til å forstå noe i perspektiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Og det er det er nettopp det samme ja. Virkelig god sammenligning. Du klarer å trekke inn en situasjon som engang ikke er i nærheten av det Ogude gjør, men det oppsummerer nettopp for lite interesserte dere er til å forstå noe i perspektiv.

Say what now?

 

Utifra det jeg kan forstå, misforstår du hva jeg sammenlignet. Ikke situasjonen i det hele tatt, men hvordan man tolker det. Det kan da ikke være så vanskelig å skjønne at Andresens reaksjon ikke har noe med at Örlund skadet seg å gjøre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

RBK-supportere har vel bevist gang på gang at det er de som ikke klarer å sette ting i perspektiv. Dere ble så vinnervant at dere ikke engang klarte å feire gullene ordentlig og når dere går på sure tap bruker dere resten av uka på å sutre over alt mellom himmel og jord; hvordan Vålerenga spiller, dommeren, Martins klapping osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

RBK-supportere har vel bevist gang på gang at det er de som ikke klarer å sette ting i perspektiv. Dere ble så vinnervant at dere ikke engang klarte å feire gullene ordentlig og når dere går på sure tap bruker dere resten av uka på å sutre over alt mellom himmel og jord; hvordan Vålerenga spiller, dommeren, Martins klapping osv.

 

Dere er ikke akkurat noe bedre. Dere bruker år og dag på å klage over at vi har dommeren med oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...