""" Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Andresen er en dritt. Forbanna drittfyr! For en provoserende ekkel kis. 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ja, det var vel som var saken egentlig. Tror nok Molde kommer til å misse noen kamper til, Rosenborg har en fair sjanse. Men da bør vi ta vare på sjansene. Det tror jeg også, fare for at Molde "sprekker" på slutten her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Gratulerer til Molde med det som ser ut til å bli serie-gull, morsomt for Moldisser kan jeg tenke meg at det kommer i jubileumsåret. Forferdelig surt å tape for Vålerenga, som har verdens mest uspiselige trener, en fyr en aldri har hatt sansen for verken som spiller eller trener. At han mener en sånn duell er "fair" kommer ikke som en overraskelse: http://www.youtube.com/watch?v=HYg3_x97t5U Men der prøvde han jo selvsagt kun å få tak i ballen.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg må si at nå som pressen fremstiller Martin Andresens som den drittsekken han er, og forhåpentligvis fortsetter å gjøre det i morgen og, så er dette et tap som er lettere å legge bak seg. All fokus på føggelslakt til fredag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Å huff nei... Heksejakt i media etter Vålerenga. Å så lei meg jeg er! Vi hater alle og alle hater oss! 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Martin er bare herlig. Ellers så kan ikke en trener som har trent Annan ved to anledninger si noe som helst på usportslighet. Den duellen var forsåvidt helt fair. Ja, det er frispark, men ikke noe stygt i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Storfornøyd med Sogndal mot Brann, en kamp vi absolutt trengte å vinne. Litt synd at kampen med RBK ble som den ble, men målene måtte komme etter hvert. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Martin er bare herlig. Ellers så kan ikke en trener som har trent Annan ved to anledninger si noe som helst på usportslighet. Den duellen var forsåvidt helt fair. Ja, det er frispark, men ikke noe stygt i det hele tatt. Var A. Cole sin takling på Hernandez helt fair og da? Jeg mener, han prøver å ta ballen, men bommer fullstendig. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det hoppe opp mot ballen og det å skli i kjempefart med knotter i ankelhøyde er jo sammenlignbart... 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Martin er bare herlig. Ellers så kan ikke en trener som har trent Annan ved to anledninger si noe som helst på usportslighet. Den duellen var forsåvidt helt fair. Ja, det er frispark, men ikke noe stygt i det hele tatt. Var A. Cole sin takling på Hernandez helt fair og da? Jeg mener, han prøver å ta ballen, men bommer fullstendig. Forskjell på å takle noen med strakt ben midt på leggen og å komme litt for sent i en hodeduell med keeper. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Martin er bare herlig. Ellers så kan ikke en trener som har trent Annan ved to anledninger si noe som helst på usportslighet. Den duellen var forsåvidt helt fair. Ja, det er frispark, men ikke noe stygt i det hele tatt. Var A. Cole sin takling på Hernandez helt fair og da? Jeg mener, han prøver å ta ballen, men bommer fullstendig. Forskjell på å takle noen med strakt ben midt på leggen og å komme litt for sent i en hodeduell med keeper. Begge går etter ballen. Martin mener jo det er helt fair når spillere gir alt i dueller. Endret 26. september 2011 av Emils1 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Du skjønner vel at det er forskjell på dueller og forskjell taklinger, selv om man går etter ball? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 RBK misforstår helt. Saken har som sagt ingenting med Örlund og skaden hans å gjøre. Martin er glad for at Ogude gir alt, i en kamp vi trengte nettopp det. Hva blir det neste? Klage på Brann-fansen for å like at Torp fikk hjertestopp, når de klapper han ut av banen? 5 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ja, så klart. Tenk å klappe for at han fikk hjertestans!! Alle skjønner jo at de klapper ikke for han, men for hjertestansen. Noen her på forumet gjør det veldig lett å begynne å kalle Rosenborg for Sutreborg framover. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Noen her på forumet gjør det veldig lett å begynne å kalle Rosenborg for Sutreborg framover. Dere er Blomsterenga dere da eller? RBK misforstår helt. Saken har som sagt ingenting med Örlund og skaden hans å gjøre. Martin er glad for at Ogude gir alt, i en kamp vi trengte nettopp det. Hva blir det neste? Klage på Brann-fansen for å like at Torp fikk hjertestopp, når de klapper han ut av banen? Og det er det er nettopp det samme ja. Virkelig god sammenligning. Du klarer å trekke inn en situasjon som engang ikke er i nærheten av det Ogude gjør, men det oppsummerer nettopp for lite interesserte dere er til å forstå noe i perspektiv. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Og det er det er nettopp det samme ja. Virkelig god sammenligning. Du klarer å trekke inn en situasjon som engang ikke er i nærheten av det Ogude gjør, men det oppsummerer nettopp for lite interesserte dere er til å forstå noe i perspektiv. Say what now? Utifra det jeg kan forstå, misforstår du hva jeg sammenlignet. Ikke situasjonen i det hele tatt, men hvordan man tolker det. Det kan da ikke være så vanskelig å skjønne at Andresens reaksjon ikke har noe med at Örlund skadet seg å gjøre. 3 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 RBK-supportere har vel bevist gang på gang at det er de som ikke klarer å sette ting i perspektiv. Dere ble så vinnervant at dere ikke engang klarte å feire gullene ordentlig og når dere går på sure tap bruker dere resten av uka på å sutre over alt mellom himmel og jord; hvordan Vålerenga spiller, dommeren, Martins klapping osv. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Dere ble så vinnervant at dere ikke engang klarte å feire gullene ordentlig.. Wow, just... Wow. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Gratulerer Olum. Årets dummeste. Ellers synes jeg samtalen her bare er håpløs. Vi tapte, noe ufortjent, men det kan ikke endres. Vi ser frem mot fredag og LSK borte. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 RBK-supportere har vel bevist gang på gang at det er de som ikke klarer å sette ting i perspektiv. Dere ble så vinnervant at dere ikke engang klarte å feire gullene ordentlig og når dere går på sure tap bruker dere resten av uka på å sutre over alt mellom himmel og jord; hvordan Vålerenga spiller, dommeren, Martins klapping osv. Dere er ikke akkurat noe bedre. Dere bruker år og dag på å klage over at vi har dommeren med oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå